Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
girly_1 schreef:Kijk ook je bit eens na, mischien zit daar iets scherps aan ?
xSharonax schreef:Mijn paard had een tijdje geleden min of meer hetzelfde:
http://i244.photobucket.com/albums/gg12/Golejehan/2011-08-11164942.jpg
Alleen bij de jouwe lijkt het wel 'droger', bij de mijne was dat roze echt heel korrelig en kon je er ook echt stukjes afpeuteren![]()
Volgens mij was het een schimmel of zoiets, ik had er een zalfje voor gekregen van de DA, dat hielp wel alleen duurde het alsnog best lang voor het weg was. Ik wil best even voor je kijken wat het ook alweer was, maar het ligt op stal en ik weet het even niet meer uit mijn hoofd
Verto schreef:Er lijkt wel pus uit te komen en een beetje ontstoken te zijn? Waarom bel je niet ff de dierenarts? 't Ziet er in mijn ogen niet uit alsof je paard op zijn mond heeft gebeten en de kleinere wond bovenaan lijkt al wat dieper te liggen dan de normale oppervlakte van de huid.
ellepel schreef:gebruik even de zoekfucntie,hier zijn al heel veel topics van geweest namelijk,ook met foto's
kan allergie zijn op bepaalde planten,kan een virus zijn.
maar kijk even via de zoekfunctie,dan vind je wel info
Tooske schreef:Ik ken dit ook. Bij ons hebben er toen ook een hoop last gehad. Bleek van het maïs te zijn want dat stond in het land naast de wei. Misschien kan het ook riet zijn?