Dank je wel Focussed. Wat fijn dat het met jouw pony nu zo goed gaat met de juiste dosis. Mijne heeft een jaar op 0.25 gestaan, en dat ging goed ook qua waardes. Toch waren haar waardes een klein beetje te hoog na een jaar dus verhoogd naar een halve 2 x in de week een halve pil en voor de rest 0.25. Ging goed. Haar waardes bleven nog steeds te hoog dus helemaal op een halve pil gezet. Werkte niet, haar waardes waren van een klein beetje naar veel te hoog gegaan dus toen een halfjaartje op een hele pil gezet. Maar Fly werd qua gedrag hier ontzettend slaperig van en lusteloos en het deed niks aan haar waardes. Deze bleven te hoog, zelfs op 1 hele pil voor een Shetlander. De dierenarts heeft toen Bougelheim Ingelreich (fabrikant Prascend) gebeld om advies en nu staat ze alweer een half jaar op een halve pil per dag. Fly had meer last van de bijwerkingen dan dat haar waardes gingen dalen. Hierna werd ze weer meer haar oude zelf. Ik merk zelf ook weinig verbetering met de halve pil Prascend. Ik moet blijven scheren en Fly wil de pillen ook niet. Ik moet ze echt verstoppen in brood. Deed ze eerst in een stukje appel, waardoor ze nu ook elke appel wantrouwt, behalve Elstars. Omdat ik elk halfjaar een test doe heb ik wel een goed beeld. Maar het blijft lastig. In het begin sloegen de pillen ook aan, maar nu niet meer heb ik het idee. Maar als het helpt tegen die aanvallen dan blijf ik gewoon geven(wat ik nu ook doe)
Laatst bijgewerkt door MaiNat op 08-12-16 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt