Hoefijzer bedeltjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeritSor

Hoefijzer bedeltjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-26 13:27

Hoi! Ik had een paar oorbellen met twee losse bedeltjes gekregen voor Kerst.

Ze zijn echt supercute en ik wilde het delen met jullie! Ik heb even gevraagd waar mijn vriendinnie ze vandaan had gehaald, en ze zijn echt goedkoop en superleuk! Ik dacht misschien ook leuk om er 1 nog te halen voor aan het hoofdstel van mijn paard! :knuffel:

https://jadel.nl/search?q=hoefijzer&opt ... ix%5D=last

Waar halen jullie die van jou vandaan?

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 15:15

Ohh, wat leuk !
Ik ken ze wel. Hebben ook vaak leuke acties

Ik heb daar ook wel eens oorbellen met een hoefijzertje gekocht.

Welke heb jij gekocht ?

Bieden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 15:20

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-26 15:49

niet de ringetjes gebruiken die er aan zit dat zijn ronde ringetjes en de uiteindes moet je tegen elkaar knijpen, het metaal is niet stijf omdat je ze moet kunnen open en sluiten waardoor ze dus ook per ongeluk kunnen openen. Beter is om die ringetjes te wissel voor ringetjes die dubbel gedraaid zijn, zoals de ringen van je sleutelhanger, deze zijn veel steviger en krijg je niet makkelijk open.

irisdepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-26 15:29

speurneusc schreef:
niet de ringetjes gebruiken die er aan zit dat zijn ronde ringetjes en de uiteindes moet je tegen elkaar knijpen, het metaal is niet stijf omdat je ze moet kunnen open en sluiten waardoor ze dus ook per ongeluk kunnen openen. Beter is om die ringetjes te wissel voor ringetjes die dubbel gedraaid zijn, zoals de ringen van je sleutelhanger, deze zijn veel steviger en krijg je niet makkelijk open.

Hoe maak jij het dan vast ?

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-26 01:53

irisdepony schreef:
speurneusc schreef:

Hoe maak jij het dan vast ?

aan bv hoofdstel? ik nam leernaald en stevig draad, en dan een stiksel gebruiken om die er aan te naaien
niet door het leer

BeritSor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-26 15:09

speurneusc schreef:

Hoe maak jij het dan vast ?[/quote]

aan bv hoofdstel? ik nam leernaald en stevig draad, en dan een stiksel gebruiken om die er aan te naaien
niet door het leer[/quote]

Slim met een draad!!! Is natuurlijk stukke steviger!!

BeritSor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-26 11:45

Hoi!! Ik heb een bedeltje extra besteld en aan mijn hoofdstel vastgemaakt. Ik zou iedereen laten weten of die mooi blijft. *\o/*

irisdepony

Re: Hoefijzer bedeltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-26 11:14

welke heb je besteld ?