Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus dan maar wat eerder door naar kerst!
hier pas na 1 december, na de verjaardag van onze oudste/sinterklaas viering.
denk dat t nu wel goed gaat nu ze 5 en 2 zijn. BabiiVeeraa schreef:Mijn zoontje (5) wil dit jaar ook een eigen kerstboom op zijn kamer, dus ik ga nog opzoek naar een mooie kleine.
De kerstboom staat nog niet, maar denk dat hij dit jaar wel eerder komt dan normaal. Andere jaren zat ik nu al lekker in de herfstversiering met lampjes en lekker knus, maar eind september is onze dochter geboren en de herfstversiering vloekt met de roze 'hoera een dochter' versiering en kaartjesDus dan maar wat eerder door naar kerst!
Konstantine schreef:Van harte gefeliciteerd met de kleine meid!
Vorig jaar kerst zaten wij middenin de verhuizing en omdat ik niet niks wilde neerzetten hadden we de Intratuin Chamonix 60 cm kunstboom staan. Die is maar een tientje en met genoeg versiering erin vonden wij hem verrassend mooi
BabiiVeeraa schreef:Konstantine schreef:Van harte gefeliciteerd met de kleine meid!
Vorig jaar kerst zaten wij middenin de verhuizing en omdat ik niet niks wilde neerzetten hadden we de Intratuin Chamonix 60 cm kunstboom staan. Die is maar een tientje en met genoeg versiering erin vonden wij hem verrassend mooi
Dankjewel! Ook voor de tip
Bellatrix schreef:Ik ga zondag de test kerstboom opzetten. Kunnen de kittens zich even uitleven. Half november, als de Sint aankomt zet ik mijn nieuwe boom neer.
En ik hoop met heel mijn hart dat de kittens die dan met rust laten.
Wel moet ik wat dingen verplaatsen, hij is best groot.