Ik woon op een appartementje van ongeveer 56m2. Ik heb een ruime eetkamer/woonkamer/keuken, maar gezien hier ook mijn thuiskantoor(aka bureau met kastjes opslag, printer, etc etc) staat is het toch best vol. Voeg hier nog een aantal aquaria en 2 poezels aan toe en er is weinig extra ruimte voor bijvoorbeeld een kerstboom. Dit in combinatie met 2 onbevreesde boeven (die in het verleden trouwens wel respect hadden voor een kerstboom hoor), maar dit alles maakt wel dat ik niet echt zit te wachten op een kerstboom. Een grote boom is zo goed als niet mogelijk en een klein boompje (op tafel bijvoorbeeld) zullen ze omgooien gok ik. Ik heb wel van die kerst-lichtslingers door de kamer hangen, maar die hangen er het hele jaar door. Het is dus niet zo dat deze nu in december extra sfeer brengen perse. Ik zat zelf aan een garland te denken maar weet dan weer niet zo goed waar ik die zou ophangen/doen.
Nou de situatie is geschetst
Ik ben heel benieuwd naar hoe andere bokkers met beperkte ruimte toch de kerstsfeer in huis brengen? Ik ben heel benieuwd naar jullie foto's/ideeën!