Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lor1_1984 schreef:Thnx.
De decoratie komt allemaal van AliExpress/Temu, de slinger moet eigenlijk een guirlande voorstellen waar de lampjes al in zitten.
@bellatrix, je hebt van die lampjes op batterij bij de Action voor ik dacht 80-90 cent.
Gaan 2 AA-batterijen in geloof ik en ze zijn een meter of 2 lang, zowel in (warm) wit als multicolor verkrijgbaar.
Voor de guirlande zou ik er persoonlijk 2 meenemen, al kom je met eentje ook al een eind schat ik zo in.

Dit is het ding:

cursebreaker schreef:We hebben zojuist deze 50x75 lijsten gevuld met 2 prints.
Normaliter zitten daar foto's in en hangen ze horizontaal, maar ik kwam deze toffe prints tegen (het is een set van 3 maar ik heb maar 2 lijsten) en dacht dat het wel leuk zou zijn om die er tijdelijk nu in te hangen boven de bank. Zo gaat het hoekje bij de bank straks volledig in kerst sfeer zijn![]()
[ Afbeelding ]
Er is dus nog een 3e print, maar daar heb ik geen lijst voor. Misschien dat ik die wel nog ga bij kopen bij IKEA, zodat we er een 3 luik van kunnen maken. Na de kerst, wilden we de foto's sowieso gaan vervangen door prints, dus dan kan ik wat anders erin gaan doen. Misschien per seizoen dus wisselen.
In de keuken heb ik ook alle kerst spulletjes alweer staan op een paar dingen na die nog op zolder staan. De rest moeten we nog. Daar hopen we morgen dan verder mee te gaan (en dan volgend weekend de bomen).
_Nancy schreef:cursebreaker schreef:We hebben zojuist deze 50x75 lijsten gevuld met 2 prints.
Normaliter zitten daar foto's in en hangen ze horizontaal, maar ik kwam deze toffe prints tegen (het is een set van 3 maar ik heb maar 2 lijsten) en dacht dat het wel leuk zou zijn om die er tijdelijk nu in te hangen boven de bank. Zo gaat het hoekje bij de bank straks volledig in kerst sfeer zijn![]()
[ Afbeelding ]
Er is dus nog een 3e print, maar daar heb ik geen lijst voor. Misschien dat ik die wel nog ga bij kopen bij IKEA, zodat we er een 3 luik van kunnen maken. Na de kerst, wilden we de foto's sowieso gaan vervangen door prints, dus dan kan ik wat anders erin gaan doen. Misschien per seizoen dus wisselen.
In de keuken heb ik ook alle kerst spulletjes alweer staan op een paar dingen na die nog op zolder staan. De rest moeten we nog. Daar hopen we morgen dan verder mee te gaan (en dan volgend weekend de bomen).
Heel leuk! Waar heb je deze vandaan als ik vragen mag?