Secret Santa 2025 - The Dog Edition

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 17:32

Spannend! Hier zou het pakket morgen geleverd moeten worden!

Hier kan hij wel onder de boom staan, we hebben een traphekje voor de woonkamer die dicht is als we niet thuis zijn.
Enige risico is dat onze dochter voor die tijd beslist dat het een “Doodje” voor haar is. :')

Konstantine

Re: Secret Santa 2025 - The Dog Edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 17:44

Ik ben vast een beetje vergeetachtig :') Hebben we mailadressen uitgewisseld dan? :+

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 18:37

Wat leuk allemaal!

Wij hebben ingepakt en verzonden en ingepakt en moeten nog verzenden en wel verzonden en nog niet ingepakt :p of toch anders met of zonder hints. Verrassend haha

Wel veel plezier gehad met het maken! Dus hopelijk kan de ontvanger het ook waarderen ^^

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 19:21

Konstantine schreef:
Ik ben vast een beetje vergeetachtig :') Hebben we mailadressen uitgewisseld dan? :+

Jaa zeker! Bij je aanmelding! Die is doorgegeven bij lootjestrekken en daar krijg je bericht van via mail als je santa een vraag stelt. Je kunt via daar ook je eigen santa bereiken en de track and trace sturen

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 19:52

Whoop whoop; Struikeltje haar pakket is ook onderweg!
Zoveel zin in al!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 22:08

Dat was ik dus straal vergeten :')

Maaaaar... ik kreeg net ook een T&T!! Spannend! :#

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 11:23

Ik heb mijn pakketje allllaaang verstuurd.

Of toch niet? :D

Of wel? <<)

Afbeelding

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 12:19

haha ik durf ook niks te zeggen, is toch ook weer een hint :P

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 14:29

Hier is het pakket binnen! *\o/*

Afbeelding

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 14:55

Blue kwam alvast een kijkje nemen zie ik :D

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 16:02

Jaaaa wat leuk! Het eerste pakket binnen!

kanjerroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 16:48

En toen volgde Marlo z’n pakket ook!
Wat een gezellig, kleurrijk pakket met al die verschillende stukken inpakpapier!
Dankjewel lieve Santa, wij kunnen niet wachten om het open te maken

Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 17:17

Ravi zijn pakket is afgeleverd bij het pakketpunt, want ik was door omstandigheden niet thuis. Ik ga het vrijdag of zaterdag ophalen. Spannend!

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 18:05

Oh leuk dat de eerste pakketen er zijn!

Imke95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 18:07

Hier bij ons is het pakket ook binnen! Noa had volgensmij gelijk in de gaten dat er iets in zat voor haar, dus het pakket eventjes veilig weggezet :D

Daarnaast kwam er een tijdje terug ook een nieuwe kaart met iets lekkers voor haar binnen, die snacks zijn allemaal al opgepeuzeld. Er zat ook een hint bij, daar moet ik nog even goed over nadenken.

Ik ben bezig met de laatste hints tussen onze kleine Lotte haar voedingsbeurten etc door & dan kan mijn pakket eind deze week ook op de post!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 18:45

_xDyan schreef:
Hey allemaal, ik wilde dit weekend weer een goede en laatste bijleespost maken, om het vervolgens makkelijker bij te houden in aanloop naar de super leuke uitpak posts haha, maar mijn weekend liep even anders……..

Een tijdje terug zag ik een oproep dat er met spoed gezocht werd naar een plek voor een aantal middenslag poedels… ik ben momenteel (en met oog op de toekomst ook nog) veel thuis en wij hebben altijd al de wens voor een middenslag poedel gehad. Mijn vriend was meteen enthousiast omdat hij het super belangrijk vindt dat ook honden die herplaatst moeten worden goed terecht komen. Ik had dus contact gezocht maar al even niks meer gehoord, ze hadden namelijk ook een aantal geïnteresseerden die wat ouder waren en dat is in mijn ogen ook perfect. Geen puppy meer maar toch nog even een hond voor de oudere mensen. Ik had me hier dus bij neergelegd.

Nu werd ik toch weer geappt of ik nog interesse had. Zaterdag samen met mijn vriend 2 uur in de auto gezeten om “even te gaan kijken”… en zo geschiede. We hebben knappe Macho mee naar huis genomen om hem nog een mooie toekomst te bieden. Hij is gecastreerd dus past mooi in de roedel. Het is vandaag nog wat onrustig, maar gaat steeds beter.

Ontmoet onze Macho <3 :
[ Afbeelding ]

Er zijn overigens nog 2 reutjes die een fijne plek zoeken… mocht iemand nog wat weten, let me know! Dit is niet per se de plek, dus ik laat het hier bij, meer info in PB.

Waarschijnlijk ligt ons Secret Santa pakket al klaar, maar Kix en Roscoe moeten maar even goed leren delen met elkaar :P

Ah wat een leukerd!
Ik had hem geloof ik ook voorbij zien komen.
Veel poedelplezier

Hier gaat het pakket zsm op de post, helaas is mijn moeder afgelopen zaterdagnacjt met spoed opgenomen.
Gister hadden we haad weer thuisgebracht maar nu weer met spoed naar ziekenhuis.

Pakket is ingepakt alleen hint moet er nog bij dus probeer nog voor dit weekend maar ik zit veek in het ziekenhuis momenteel

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 19:24

@organisatie, wat betekend het groepsbericht in lootjestrekken dat de vieringsdatum naar de 13e is gegaan?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 19:32

Eloya schreef:
@organisatie, wat betekend het groepsbericht in lootjestrekken dat de vieringsdatum naar de 13e is gegaan?

Hier dezelfde vraag inderdaad. Ik was al helemaal blij dat het mijn pakket t&t zou zijn :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-25 19:38

Vanaf dan kan ik kijken welke combinaties bij elkaar horen van Secret Santa & lootjes. Betekend voor de deelnemers helemaal niks. Maar als er pakketten achterblijven kan ik even kijken wie ik met terugwerkende kracht met Sinterklaas moet meegeven. :+

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 21:00

KimD schreef:
Vanaf dan kan ik kijken welke combinaties bij elkaar horen van Secret Santa & lootjes. Betekend voor de deelnemers helemaal niks. Maar als er pakketten achterblijven kan ik even kijken wie ik met terugwerkende kracht met Sinterklaas moet meegeven. :+

Ik dacht al dat we eerder los mochten :') -O-

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 21:31

Wat vervelend van je moeder AfricanLady, zeker als het beter leek te gaan en ze toch weer terug moet. Veel sterkte! Ik hoop dat ze snel echt opknapt.

Kim :')

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 22:08

Sterkte AfricanLady!

Vanaf 20/12 mogen we de pakketen openen, toch???

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-25 22:14

Bo_Y schreef:
Sterkte AfricanLady!

Vanaf 20/12 mogen we de pakketen openen, toch???

Klopt, dit is de verzendweek. :j

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 08:31

Sterkte AfricanLady!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-25 09:03

KimD schreef:
#SNUFFELSANTA MEDEDELING

Verzenden & ontvangen:
Als het ergens misloopt met adressen, en het lukt niet via een omweg, stuur een PB! Op de een of andere manier blijven ze niet allemaal plakken in lootjestrekken.nl, dat is jaarlijks terugkerend probleem.

Daarmee wil ik ook iedereen eraan herinneren dat de verzendweek in volle gang is! Aanstaande zaterdag 13 december is de laatste verzenddag, het pakket moet uiterlijk vóór 14u bij het PostNL punt worden ingeleverd.

- Adressen van ontvanger en verzender zijn hetzelfde, je gebruikt het adres van je lootje! Als je een verzendlabel maakt via de app/website van PostNL kun je het adres makkelijk wijzigen. Verzend je via een pakketpost, zet dan het retouradres op de doos!
- De T&T wordt via lootjestrekken.nl anoniem gedeeld met de ontvanger van het pakket, zodat de ontvanger ook beschikt over de verzendinformatie.
- :list: Als je het pakket ontvangen hebt meld je dit in het topic, dan kan ik weer een lijstje gaan bijhouden.

KimD schreef:
#SNUFFELSANTA MEDEDELING

Openen & Santa's raden:
- {:) [&] Pakketten worden geopend vanaf 20 december zodat het raden iets lastiger blijft!
- Maak van je ontvangen pakket een leuk fotoverslag voor in het topic, dit is wel zo respectvol naar je Santa die er veel tijd, moeite & liefde in heeft gestoken. Is er iets mis met je pakket, stuur even een PB'tje. Ook hier is van toepassing, doe je het niet dan volgt uitsluiting voor de volgende editie.
- Denk je te weten wie jouw Secret Santa is, gooi het in de groep! Diegene kan dan bevestigen of ontkennen of hij of zij jouw Secret Santa is.

:list: Onderstaande lijst is nog niet up-to-date, dit weekend zal ik voor het eerst de lijst bijwerken. **\O/**
KimD schreef:
Secret Santa pakket ontvangen & Santa geraden
1. Nala
2. nardxash
3. love_mandy
4. Villa_Neusjes
5. Draakje
6. Sastaic
7. Luna2006
8. Bo_Y
9. Oshaa
10. Mandarijn