Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Ik breng mijn pakketje naar het PostNL punt. Ik heb alleen het adres van mijn SS erop. Geen afzender. Volgens mij komt mijn adres er dan ook niet op? Als ik hem daar breng?
Citaat:Weekvraag:
Zijn de katten of is de kat die je nu hebt je eerste? Zo niet, hoeveel heb je er hiervoor al gehad?

BarbaravdW schreef:Citaat:- Het verplicht dat zowel verzend als ontvangstadres hetzelfde zijn! In de PostNL app kan dit worden aangepast en ook op een PostNL punt kan dit worden aangegeven.
- De T&T wordt via lootjestrekken.nl anoniem gedeeld met de ontvanger van het pakket, zodat de ontvanger ook beschikt over de verzendinformatie. Is ontvangen op je thuisadres lastig, kies dan voor een PostNL pakketpunt!
Ik zat even de spelregels door te lezen en heb even een error hierop. Hoe moet ik dit nou doen? Gaat het er over dat het adres waarvandaan ik verzend hetzelfde is als waar ik straks mijn pakket op ga ontvangen? #noob #durftevragen

Dat ben ik helemaal niet gewend, we doen altijd openen zodra je hem binnen krijgt.

loadihra schreef:Zou iemand dat secret santa ook bij mij op de doos willen zetten graag? anders is die of te vroeg geopend of m’n vader (komt nog regelmatig klussen in m’n huis) ruimt hem zo goed op dat ik hem misschien pas in het nieuwe jaar terug vind![]()
Mijn pakketje staat klaar, ik denk dat Nova graag kennis wilt maken met haar lootje![]()
[ Afbeelding ]

. Roodvos schreef:loadihra schreef:Zou iemand dat secret santa ook bij mij op de doos willen zetten graag? anders is die of te vroeg geopend of m’n vader (komt nog regelmatig klussen in m’n huis) ruimt hem zo goed op dat ik hem misschien pas in het nieuwe jaar terug vind![]()
Mijn pakketje staat klaar, ik denk dat Nova graag kennis wilt maken met haar lootje![]()
[ Afbeelding ]
Hoeft niets meer bij hoor, mag je zo naar mij toe sturen. Mijn jongens zullen dit geweldig vinden.