Bellatrix schreef:Weekvraag:
Zijn de katten of is de kat die je nu hebt je eerste? Zo niet, hoeveel heb je er hiervoor al gehad?
Ik ben opgegroeid met Duitse herders, konijnen, parkieten, een kraai en schildpadden. Toen ik 14 was kwam er ook een pony.
Kortom, van alles en nog wat, behalve katten.
Voor Taran en Ravi heb ik 3 katten gehad.
Poes, van de boerderij waar mijn paard in pension stond. Poes was toen ze bij mij kwam 3 jaar oud. Ik kende haar al vanaf het moment dat ze geboren was in een voerbak in de ponystal.
Helaas is Poes maar 10 jaar oud geworden. Ze kreeg acuut nierfalen.
Het was stil in huis na het overlijden van Poes. Ik wilde graag een Noorse Boskat en dus kwam Giovanni (Gio).
En daar moest natuurlijk gezelschap bij. Ik reed op dat moment een paard voor iemand anders. Als ik aan het opzadelen was kwam er een mooi blauw kitten op mijn voeten zitten. En zo kwam Spook bij mij. Na 3 dagen waren het 8 pootjes op 1 buik en dat is nooit meer veranderd.
Gio is medio mei dit jaar overleden en Spook 7 weken later. Ze zijn allebei 17 jaar oud geworden.
Taran is gekomen om Spook gezelschap te houden na het overlijden van Gio.
Ik zocht er nog een kitten bij waar Taran mee kon spelen en opgroeien. En dat werd Ravi.
Spook is overleden exact 1 week nadat Ravi in huis gekomen.

. Lily is ook een herplaatser, en woont nog steeds bij mijn ouders. 
). Josie mocht een nestje, daaruit hebben we Beau gehouden. Ook Beau mocht een nestje, daaruit hebben we Joy gehouden. (ik schaam me trouwens kapot als ik dit zo lees, ben zelf echt zo anti pretnestje).
en een jaar later nog een Engels volbloed veulen Nala, zij heeft helaas maar 9 jaar mogen worden, en Charlie heb ik alweer ruim 12 jaar.
en na een jaar mocht ik daar een vriendje bij zoeken.

ben
Daar komt een verzendlabel op.