Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

doen jullie ook zoiets?

Meeste pakketjes kan ze zelf uitpakken zo leuk!
Het persoonlijke kaartje vind ik ook altijd zo leuk bij de bestellingen 
en dan zou ik er denk ik twee moeten halen, want ja...twee smekende hondjes voor wat lekkers uit de kalender 
Scheelt wel dat we in de weken er naartoe werken. Dus wat nu spontaan en luid is, is op oudjaarsdag best normaal al. En zo verleggen we steeds de grens met wat een koekje waard is. Maar gedurende oudejaarsdag krijgen ze likmatten en hersenwerkjes, waardoor ze zo lekker moe zijn dat ze door knallen heen slapen daarna. Om middernacht krijgen ze een bevroren kong. Zijn ze vaak een minuut of 20 mee bezig, dus met alle knallen op dat moment hebben ze echt de jackpot voor hun neus

VillaNeusjes schreef:Door een gesprek met iemand buiten bokt om die nog geen vuurwerk had gehoord dit jaar: Hoe gaat het bij andere bokkers momenteel met vuurwerk? Hier (Nieuwegein) knallen ze er namelijk al sinds begin oktober elke avond rustig een lading vuurwerk af. De eerste illegale voorraden zijn ook al gevonden. Hoax geeft er gelukkig geen jota om. Maar een kennis was geheel verbaasd omdat bij haar nog niets werd afgestoken en ze dus ook niet weet hoe haar pup gaat reageren wat voor mij weer bizar is om voor te stellen..
Dus hoe gaat dat bij andere bokkers? Welke regio woon je en is het al een gekkenhuis?
Mandarijn schreef:Hier was het deze week weer tijd om met de adventkalender te beginnendoen jullie ook zoiets?
Mandarijn schreef:Die klinkt ook leuk! Waar kun je die kopen? Misschien leuk voor volgend jaar.

Flux schreef:Fijn dat Hoax er niks om geeft! Lijkt me dat het zijn werk ernstig kan belemmeren als dat wel zo zou zijn.