Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kanjerroos schreef:We kunnen gaan aftellen voor het versturen! Super leuk!
Er schoot mij nog een vraag binnen (misschien hebben anderen daar ook wat aan; houdt jouw hond van het uitpakken van pakketten of cadeautjes?
Imke95 schreef:Mijn pakket kan aankomende week ook op de post, hier ook de laatste dingen in huis, maar het allerbelangrijkste is dat wij vorige week donderdag, 20-11-2025 ouders zijn geworden van onze ravhtige dochter Lotte. Ze doet het super, maar bovenal zijn we zo trots op onze Noa van 1,5 jaar oud die zo rustig is & telkens even komt kijken naar Lotte.
Vandaag zijn we een stukje wezen wandelen buiten & alsof ze nooit anders had gedaan liep ze super langs de kinderwagen.
Imke95 schreef:Mijn pakket kan aankomende week ook op de post, hier ook de laatste dingen in huis, maar het allerbelangrijkste is dat wij vorige week donderdag, 20-11-2025 ouders zijn geworden van onze ravhtige dochter Lotte. Ze doet het super, maar bovenal zijn we zo trots op onze Noa van 1,5 jaar oud die zo rustig is & telkens even komt kijken naar Lotte.
Vandaag zijn we een stukje wezen wandelen buiten & alsof ze nooit anders had gedaan liep ze super langs de kinderwagen.

Sharani schreef:VillaNeusjes: beterschapen er wordt hier nog steeds met erg veel plezier gebruik gemaakt van het mandje wat je vorig jaar hebt gemaakt.
[ Afbeelding ]
savonds naar buiten voor een plas kon ook niet meer. Gelukkig hebben we nu een workaround waarbij we haar stress significant kunnen reduceren en gebruiken we supplementen. Ze schiet nu niet direct meer in de paniek gelukkig, en we kunnen ook weer buiten een plas doen
Zij linken vuurwerk aan lekkers, dus ik heb in elke kamer van het huis lekkers liggen voor ze zodat ik meteen kan belonen. Ben blij dat hun hoofd nog altijd zo simpel werkt