Bella: Livia was een Cornish rex
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel haar eigen boom op haar kamer dus niet heel erg. Was ook eenmalig.

BarbaravdW schreef:Pff Barbara, ik weet heel goed hoe dubbel dat voelt. Enerzijds opluchting omdat er kennelijk geen hele afwijkende dingen aan de hand zijn. Maar zien dat je dier niet fit is zonder duidelijke oorzaak is ook waardeloos. Maar weer afwachten dus.Nou, we zijn weer een hele ochtend aan dierenartsbezoek (en een half maandsalaris) verder, maar weten nog niet echt wat er aan de hand is met Rick. Niertjes zijn niet toppie, maar urine ziet er goed uit. Er is urine en bloed afgenomen en opgestuurd en er worden tig testen gedaan, volgende week horen we meer.
Morgen met Pili voor controle, dat gaat gelukkig allemaal goed voor zover ik kan zien.
MarlonNaldo schreef:Ik kende dit niet, even Google geraadpleegd. Best heftig. Ook beterschap en ik duim ook.Hier controle gehad. Nuka z'n oogje ziet er goed uit. Maand zalven en dan evalueren of het sequester zichzelf gaat oplossen of niet.
Bellatrix schreef:De kerstboom staat nog niet, maar dat wordt vast een feestje.....Week vraag:
Wat voor dingen doen jullie katten die niet mogen?
. Ik heb standaard een sprayflacon met allesreiniger en een stapel vaatdoekjes paraat. Als ik ga koken/eten maak ik het snel even schoon.
. Bellatrix schreef:Week vraag:
Citaat:Week vraag:

Bellatrix schreef:Week vraag:
Ze stelen geen eten, zitten zelden op het aanrecht, slopen niets.. Cookie wil wel eens manisch aan een dichte deur krabben
Ze bijten niet, krabben niet.. Het zijn echt hele zoete jongens
Hebben nooit in meubels of gordijnen gehangen.
maar ze zijn echt heel braaf! 
op schoot