Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Konstantine schreef:Jeetje Tigress, dat is schrikken! Arme Jarvis
Geluk bij een ongeluk dat het jasje de meeste schade heeft voorkomen.
Werd hij zomaar uit het niets aangevallen?
). Op dat moment heeft de hond zich omgekeerd en Jarv gepakt. Jarv heeft zich dapper verweerd, en was uiteindelijk zo pisnijdig dat ik hem echt even uit de adrenaline moest halen. Toen zij hun hond hadden, leek Jarv te zeggen ''mooizo. Hou hem vast, mijn beurt
''.
Gelukkig niks ernstigs wat meteen DA handelingen nodig had. We hebben daarop besloten onze wandeling af te maken, want we waren echt nog maar net op pad. Gelijk even leukere herinneringen erover heen. Hij heeft nog even lekker gerend en een beetje gespeeld met zijn corgi vriendinnetje, die hem zo lief uitnodigde tot spel en toch ook zijn grenzen respecteerde
De honden die we daarna tegen kwamen waren gelukkig geen probleem.

Tigress schreef:Veel sterkte Imke
Pfft, ik ben 10 grijze haren rijker, en Jarv heeft nieuwe ''battle scars'' zometeen.
Ben zo blij dat Jarv z'n jasje droeg![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Jasje heeft een gat op de rug waar een tand doorheen is gegaan, en onder het fleece zit een beste schaafwond. Dankzij het jasje had de andere hond geen grip op hem. Z'n neusje is heeft de meeste schade en die is gevoelig, maar dat is het enige waar echt schrammen zitten. Dappere dodo heeft zich goed staande weten te houden tegen een hond veel groter en jonger dan hem.Spoiler:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wat een nachtmerrie zeg, inderdaad geluk dat hij z'n jas aan had!
als 't dan gebeurd dan maar gelijk met hulp erbij

Konstantine schreef:Ik zie jou nu voor me met een drijfnatte Hoax vol kroos in een ramvolle tram
Hoax is ook wel groot geloof ik hè? Ik zou ook wel schrikken als een veel grotere hond Plucky zou bespringen, zelfs als die hond verder niets doet.
Plucky is ook echt onwijs lomp in zijn jeugdig enthousiasme, dus bij oudere en kleinere hondjes (en kleine kinderen) probeer ik hem ook weg te houden

Al was ik wel voorbereid met een lading handdoeken in de auto. Je weet het maar nooit, zul je zien dat je niets bij je hebt en hij wel erin duikt.
)Citaat:#snuffelsanta week 43 woensdag+1 schreef:
Wat is het favoriete speeltje van je hond?
Citaat:#snuffelsanta week 43 Zondag schreef:
de herfst is al lekker bezig en we hebben de eerste storm van het seizoen al weer gehad.Hoe bereid jij, of hebben jullie, je voorbereid op de herfst en straks winterdagen? Springt je hond graag een berg bladeren in of zet ze geen stap over de drempel naar buiten zonder een jas aan?
Citaat:#snuffelsanta week 44 Maandag: schreef:
Waar slaapt jouw hond snachts? Mag hij mee je bed in of slaapt hij beneden in zijn bench. Of misschien kiest ie liever de bank?

Citaat:#snuffelsanta week 44 zondag: schreef:
Heb jij al kerstplannen waar je hond bij betrokken is? Of blijft de hond thuis tijdens het familiediner bij je <vul in: familielid>?

Citaat:#snuffelsanta week 45 Zondag schreef:
Waarom doe jij eigenlijk mee aan deze Secret Santa Dog Edition 2025 en ben je nieuwkomer of heb je vaker meegedaan?
Citaat:#snuffelsanta week 46 Woensdag schreef:
Heeft jouw hond ook een knuffeltje of speeltje dat al 10 operaties heeft gehad ter verlenging van zijn leven? (Of in het geval van minder slopende honden : welk speeltje heeft ie al het langst mee gesjouw door het leven)

Wel al eerder meegelezen, maar qua meedoen dus een nieuwkomer. Haal erg veel plezier uit het samenstellen van het pakket en het bedenken (nu nog maken) van de hints!