Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 38
Als je één ding mee mocht nemen naar een onbewoond eiland, wat zou dat dan zijn? Smartphone is uitgesloten.
)
Als je één ding mee mocht nemen naar een onbewoond eiland, wat zou dat dan zijn? Smartphone is uitgesloten.
dieseltje09 schreef:Oow bedenk trouwens nog wat ik de categorie iets dat ik nog wel eens wil leren; Haken!
Ben al paar keer begonnen maar het lukt me gewoon echt niet. Kom niet uit, tel blijkbaar niet goed ofzo(en eerlijk hoe moeilijk kan tellen nou zijn) maar het lukt gewoon echt niet…
En ik wil zo graag knuffeltjes kunnen maken ala
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
.
Ben sowieso niet heel creatief aangelegd.
. Ik denk dat ik dan ook maar voor een multitool ga. En inderdaad ook met een vuursteen erin. Dan heb je denk ik alles bij de hand wat je moet hebben. (Ga er voor het gemak maar vanuit dat er iets te eten en drinkwater op het eiland zijn
)
maar goed, heel praktisch of doordacht is dat op een onbewoond eiland wellicht niet. In de hoek van mijzelf bezig houden een ereader vol met oneindig veel boeken dan. Lekker lezen in net zonnetje
Al is qua praktisch en slim de multitool misschien ook handig.... oeh, nu ik terug denk aan m'n tijd in de rimboe in Kameroen heb ik wel een uitvinding van de eeuw; een hoofdlampje! Dat was echt een redding en waar we echt niet zonder konden! Op een onbewoond eiland dan wel graag met oneindige batterijen graag
Citaat:Weekvraag week 38

Ik heb heel wat spul liggen voor haken, en ze hebben van die leuke pakketten altijd bij de action en de xenos, maar helaas laat de chronische pijn in mijn handen het niet toe om te doen.. Ooit had ik het graag willen leren, maar dat zal wel bij ooit blijven