Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oshaa schreef:Karin_deB schreef:Nog meer mensen die vandaag een leeg vakje hadden in de Notenshop kalender?
Ja! Maar die was naar beneden gezakt, omdat mijn kalender een beetje open is gegaan waardoor het kon. Zou dus nog even kijken of die niet in het vakje eronder zit
Momo94 schreef:Miran schreef:Geen online kalender, maar wel een escaperoom kalender met 24 deurtjes die je open moet puzzelen, de ene wat moeilijker dan de andere, echt heel leuk!
Mijn dochter heeft de Schleich Horse Club, daarvan vind ik het altijd jammer dat er op de verpakking al staat wat erin zit, die mag ik niet eraf halen van haar.
ooh! Zou je misschien in een spoiler eens een foto kunnen plaatsen van de escaperoom kalender? Hier ben ik onwijs nieuwsgierig naar!
. Tot nu toe valt alles in de smaak hier. Bellatrix schreef:die 2e:Ja, die had ik ook, ect niet mijn ding.
Je 2e spoiler heb ik ook nog dicht zitten, ik twijfel.

Zertab schreef:Dallista schreef:Die van vandaag mogen jullie naar mij sturen, hoor! Ik heb ze al op.
Is die lekker? Klinkt zo vies...
j/kMiran schreef:Spoiler:
[ Afbeelding ]
Een foto van mijn escape room advent, voor de liefhebbers. Elke dag puzzel je de code voor het volgende deurtje, wat de decoder aangeeft of het juist is. Achter de deurtjes heel verschillende raadsels op zulke kaartjes , soms vrij simpel, soms zijn we echt wel even aan het puzzelen.
Dallista schreef:vind eigenlijk alles in de kalender lekker! Volgend jaar mag die zeker weer het huis binnen!