Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sorry Santa!!Citaat:#snuffelsanta week 42 Woensdag schreef:
Hoe vier jij de verjaardag (of Gotcha-dag*) van je hond? Geef je een feestje, krijg 't ze wat extra of is het een dag zoals alle anderen en doe je er niet zoveel mee?
En met kerst kan een cadeautje ook niet ontbreken
Citaat:#SNUFFELSANTA week 42 Zondag schreef:
Doet jouw hond ook denkspelletjes of snuffelmatten? Zo ja, welke vindt 'ie leuk?
Citaat:#snuffelsanta week 43 woensdag+1 schreef:
Wat is het favoriete speeltje van je hond?
Citaat:#snuffelsanta week 43 Zondag schreef:
de herfst is al lekker bezig en we hebben de eerste storm van het seizoen al weer gehad.Hoe bereid jij, of hebben jullie, je voorbereid op de herfst en straks winterdagen? Springt je hond graag een berg bladeren in of zet ze geen stap over de drempel naar buiten zonder een jas aan?
Citaat:#snuffelsanta week 44 Maandag: schreef:
Waar slaapt jouw hond snachts? Mag hij mee je bed in of slaapt hij beneden in zijn bench. Of misschien kiest ie liever de bank?
Citaat:#snuffelsanta week44 Woensdag schreef:
Deel je leukste, mafste, gekste of mooiste foto van je hond met ons en vertel waarom je deze hebt gekozen. Let op. 1 foto per hond, je zult dus echt moeten kiezen!!

Citaat:#snuffelsanta week 44 zondag: schreef:
Heb jij al kerstplannen waar je hond bij betrokken is? Of blijft de hond thuis tijdens het familiediner bij je <vul in: familielid>?
Citaat:#snuffelsanta week 45 Woensdag: schreef:
Show ons je mooiste Blooperfoto's, in kerstsfeer is bonuspunten (en omdat 1 zo moeilijk kiezen is en we allemaal wel lekker willen lachen doen we er max 5 )

Citaat:#snuffelsanta week 45 Zondag schreef:
Waarom doe jij eigenlijk mee aan deze Secret Santa Dog Edition 2025 en ben je nieuwkomer of heb je vaker meegedaan?
Ook altijd veel plezier met de voorpret, hints bedenken etc
#snuffelsanta week 45 Zondag schreef:Waarom doe jij eigenlijk mee aan deze Secret Santa Dog Edition 2025 en ben je nieuwkomer of heb je vaker meegedaan?

VillaNeusjes schreef:Wij hadden dubbel feest vandaag.
Want niet alleen is Hoax vandaag jarig en 4 jaar jong geworden. We hebben ook weer training gehad met onze Coach en vandaag mochten we ons basis diploma in ontvangst nemen van stichting Dutch Assistance Dogs. En daar hebben we na veel tegen al voor geknokt de afgelopen 4 jaar. Nu gaan we ons klaarmaken voor de certificering test en dat houd in dat we alle puntjes op de i gaan zetten voor specifieke hulphond taken. Dat houd oa in : spullen aangeven, boodschappen pakken, helpen met de was en aan en uitkleden, DPT toepassen, paniek signaleren, uitgang zoeken etc. Eigenlijk kunnen we dat allemaal al maar er moet een half jaar zitten tussen basis en certificering dus gaan we vooral verscherpen van deze oefeningen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
#SNUFFELSANTA week 42 Zondag schreef:Doet jouw hond ook denkspelletjes of snuffelmatten? Zo ja, welke vindt 'ie leuk?
#snuffelsanta week 43 woensdag+1 schreef:Wat is het favoriete speeltje van je hond?
draaakje schreef:Hier is het meest nieuwe speeltje meestal favorietZe is ook gek om van die dingen die knisperen, en een piep weet ze ook heel goed te vinden. En de lotusbal die bij hoopers gebruikt wordt met een snoepje erin vind ze ook enorm leuk.
#snuffelsanta week 43 Zondag schreef:de herfst is al lekker bezig en we hebben de eerste storm van het seizoen al weer gehad.Hoe bereid jij, of hebben jullie, je voorbereid op de herfst en straks winterdagen? Springt je hond graag een berg bladeren in of zet ze geen stap over de drempel naar buiten zonder een jas aan?
#snuffelsanta week 44 Maandag: schreef:Waar slaapt jouw hond snachts? Mag hij mee je bed in of slaapt hij beneden in zijn bench. Of misschien kiest ie liever de bank?
#snuffelsanta week 44 zondag: schreef:Heb jij al kerstplannen waar je hond bij betrokken is? Of blijft de hond thuis tijdens het familiediner bij je <vul in: familielid>?
Bij beide families is ze welkom en zijn er ook andere honden. #snuffelsanta week 45 Zondag schreef:Waarom doe jij eigenlijk mee aan deze Secret Santa Dog Edition 2025 en ben je nieuwkomer of heb je vaker meegedaan?
#snuffelsanta HUISHOUDELIJKE MEDEDELING schreef:Wij gaan er vanuit dat iedereen zijn pakketje ondertussen al zo goed als klaar heeft en dat de vragen niet echt meer op dat gebied wat toe voegen voor het verzinnen van de hints of bedenken wat je gaat kopen voor je lootje. Daarom laten we de vaste vragen dagen vanaf nu los maar staat het jullie natuurlijk wel vrij om lekker door te kleppen over alles over onze harige helden en onszelf en de spanning van de laatste lootjes tot we onze pakketje mogen versturen en ontvangen. KimD en ik zijn natuurlijk bereikbaar voor last minute vragen en om te helpen bij problemen die zich de kop op steken. En stel vooral zelf ook de vragen die je gemist hebt tijdens de afgelopen weken/maanden of waar je nieuwsgierig naar bent.

Eloya schreef:Hier ook zoveel zin in!
Komende nachtdiensten maar eens goed gaan zitten voor de hints!
Ik heb wel vanavond nog een blooper foto gemaakt die ik wel wou delen haha. Die hond kan er zo raar bij liggen als die ontspannen is.
Hij heeft een elektrische boven deken van mij gekregen als koukleum dat die is. Valt in de smaak
[ Afbeelding ]
Helemaal zen
puur geluk, helemaal in dromenland! Eloya schreef:Hier ook zoveel zin in!
Ik heb wel vanavond nog een blooper foto gemaakt die ik wel wou delen haha. Die hond kan er zo raar bij liggen als die ontspannen is.
Hij heeft een elektrische boven deken van mij gekregen als koukleum dat die is. Valt in de smaak
[ Afbeelding ]
VillaNeusjes schreef:Ik moet de electrische deken ook delen met Hoax haha
[ Afbeelding ]
Hij is echter ook een beetje gecamoufleerd
Eloya schreef:Hier ook zoveel zin in!
[ Afbeelding ]