Citaat:
#SNUFFELSANTA MEDEDELINGHallo lieve Santa's
Vanuit mijn kant is het nog steeds stil maar ik spieken wel mee als een soort Big Brother en beantwoord uiteraard nog met liefde de PB's die gestuurd worden. Loop je nog tegen dingen aan, twijfel je nog ergens over, stuur gerust een PB! Zo heb ik al een aantal leuke PB's gehad waar het over de inhoud ging en die PB's stelde zeeeeeer zeker niet teleur.

Ik kom wel weer even binnenvallen om te melden dat het bijna december(!!!) is!
Wederom even een aantal reminders:

Als je een mooie doos hebt uitgezocht voor je pakket, controleer of je eigen gegevens er niet nog ergens op staan!! Makkelijkste hint ooit, minder leuk.

Controleer in lootjestrekken je eigen adres en dat van je lootje (dubbelcheck voor iedereen) mist het adres? Stuur even een PB dan kan ik die SS op de naughty list toevoegen.

Inhakend op het vorige punt, als je bent verhuisd, of je gaat verhuizen, of je weet al dat je niet op je huidige adres aanwezig bent in december. Pas je adres aan! Of zet er een pakketpunt in waar je SS pakket naartoe mag. Het is tot nu toe ieder jaar minimaal één keer gelukt om dit fout te laten gaan, wordt 2025 de eerste editie waar het wél goed gaat?
--> Een maand geleden maar aanleiding van dit bericht slechts één PB gehad, dus dat zou een héél goed teken moeten zijn.
Omdat het bijna verzendtijd is (over een maand moeten alle pakketten gewoon al de deur uit zijn!
), de tips uit de OP nogmaals aangehaald!
Citaat:
#SNUFFELSANTA verzendinformatie, lees het alvast een keer door:
- Het pakket moet verzonden worden tussen 6 december, en uiterlijk 13 december.
Let op: Bij verzenden op 13 december moet het pakket vóór 14.00 uur bij het PostNL punt afgegeven zijn zodat deze pakketten ook echt de 13e mee gaan met de verzending. Het is je eigen verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat het pakket daadwerkelijk binnen deze periode op de post gaat! Verzend je niet binnen het gestelde termijn, volgt uitsluiting voor volgende editie. Lukt het écht niet om wat voor reden dan ook, neem dan even contact op met een van ons, dan zoeken we samen naar een oplossing!
- Na een geniale zet van een Santa in 2024 is het verplicht dat zowel verzend als ontvangstadres hetzelfde zijn! In de PostNL app kan dit worden aangepast en ook op een PostNL punt kan dit worden aangegeven.
- De T&T wordt via lootjestrekken.nl anoniem gedeeld met de ontvanger van het pakket, zodat de ontvanger ook beschikt over de verzendinformatie. Is ontvangen op je thuisadres lastig, kies dan voor een PostNL pakketpunt!
- Het pakket wordt verzonden via PostNL, is dit echt niet mogelijk, neem dan even contact op met mij of VillaNeusjes.
Edit, nog even een grappig feitje toegevoegd (naar mijn mening dan!) Het SS topic van de katten en honden zitten beide op 33 pagina's en verschillen slechts enkele reacties van elkaar in hoeveelheid!