xoranlover schreef:Niet nu. Na afloop als het relevant is wil ik dat doen maar voor nu even niet.
Ik zou het niet bekend maken. Maar een volgend jaar niet meer mee laten doen.
Bellatrix schreef:Als die persoon een pakket heeft gekregen moet ze dat wel hier laten zien natuurlijk, dan weten we het denk ik?
Vraag het mij af. Ergens ook jammer dat het onmogelijk is om te zorgen dat iemand die niet actief is een pakket krijgt. En het zou wel erg bijzonder zijn als iemand wel de moeite neemt om een adres in te vullen maar geen lootje wil trekken. Dat komt op mij over als wel willen krijgen maar niet willen geven.
Hebben alle deelnemers ook het adres van hun SeSa vraag ik mij ineens af?
Even hardop denkend…. Misschien bij de volgende editie afspreken dat iedereen binnen een aantal dagen na het krijgen van de link om een lootje te trekken dat doet en als er weer iemand is die dan niet reageert een nieuwe ronde aanmaken zonder die persoon?
Vind dit zo jammer voor alle moeite die jullie hebben gedaan om iets leuks te regelen om met elkaar te doen

Oh, nog even een kaartje schrijven, wel zo lief. 

.
Maar goed, zodra F&F dan in de reismand zitten zet ik weer brokjes neer voor haar en krijgt ze natvoer. Het is maar 1x.