Secret Santa 2025 - The Dog Edition

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Re: Secret Santa 2025 - The Dog Edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 20:34

Hoax zette je er dus lekker op _O-

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-25 21:36

Eerste kerstdag zijn we bij vrienden en blijven ze thuis
En tweede kerstdag zijn we bij mn moeder en gaan ze mee
Met oud en niejw zijn we ook bij mn moeder en gaan ze ook mee

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 12:16

Hahaha ja het bijwerken van de vragen was hoognodig. Was er even helemaal voor gaan zitten.

Uiteindelijk denk ik een mooie opzet voor je complete lijsje met vragen die je opnieuw moest maken :P

Wat een grappenmaker die Hoax hahahaha

#snuffelsanta week 45 Woensdag: schreef:
Show ons je mooiste Blooperfoto's, in kerstsfeer is bonuspunten (en omdat 1 zo moeilijk kiezen is en we allemaal wel lekker willen lachen doen we er max 5 ) :+

Ik heb niet veel blooper foto's, maar ik moest wel meteen denken aan een foto van Kix toen hij net bij ons was hahaha
Afbeelding

*niemand is daadwerkelijk gewond geraakt hoor :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 12:52

Het leek mij zo leuk om iedere week een vergelijkingsfoto van Plucky naast de Ikea hond te maken, zodat je hem kon zien groeien...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uiteindelijk lukte het, met tuigje aan om hem terug te parkeren als hij er vandoor ging, en toen viel die hond weer om :')
Afbeelding

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 12:54

#snuffelsanta week 45 Woensdag: schreef:
Show ons je mooiste Blooperfoto's, in kerstsfeer is bonuspunten (en omdat 1 zo moeilijk kiezen is en we allemaal wel lekker willen lachen doen we er max 5 ) :+

Niet echt blooper foto’s denk ik maar wel grappig. Soms had je gehoopt dat ze net wat anders zouden uitpakken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 16:19

Ik heb/had mega veel blooper foto’s van de honden. Maar die bewaar ik niet

Sastaic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-25 23:00

Hadden we toch zomaar post vandaag *\o/*

Ik zag het vanavond net voordat ik naar training wilde gaan, dus de foto's komen nu O:)

Lekkere snacks voor de hondjes en het baasje, altijd goed +:)+
Afbeelding

Sem wilde ook graag ermee op de foto :+
Afbeelding

En het kaartje met in ieder geval de hint 'Ameland' (denk ik)
Afbeelding
Afbeelding

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 14:25

Nog 4 weken en dan begint de week van versturen en ontvangen voor alle SS’rs en lootjes. 4 weken om hints te verzinnen, dozen te regelen en je cadeautjes zo leuk en mooi mogelijk te verpakken en dan is de vraag altijd weer of wat je koopt gewaardeerd word, of je hints duidelijk genoeg zijn of misschien te gemakkelijk, en het zien van alle foto verslagen waar er altijd een paar tussen uit springen qua creativiteit of emotionele tintjes.
Dit keer niet zozeer de vraag over onze honden, maar over onze deelname.

#snuffelsanta week 45 Zondag schreef:
Waarom doe jij eigenlijk mee aan deze Secret Santa Dog Edition 2025 en ben je nieuwkomer of heb je vaker meegedaan?

Zeldf doe ik al een aantal jaren mee. Met kerst doe ik weinig en mijn familie doet sowieso niet aan cadeautjes oid. Dus meestal kijk ik een film marathon op bed met de hond. Voor mij is deze secret santa echt een soort traditie geworden die ik zelf heb uitgekozen. Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn met de hints en het verzamelen van veel cadeautjes binnen het budget. Het ontvangen is ook leuk natuurlijk. Vaak zit er iets in wat ik zelf nog niet had bedacht om te proberen of juist wel graag wilde proberen maar op d een gedachten plank bleef staan. Dit jaar help ik Kim achter de schermen wat ik erg leuk vind. Als mensen vragen wat ik met kerst doe vertel ik ze hierover, veel mensen vinden het een erg leuk idee.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 17:59

Waarom doe jij eigenlijk mee aan deze Secret Santa Dog Edition 2025 en ben je nieuwkomer of heb je vaker meegedaan?

Ik doe voor het eerst mee dit jaar, zit eigenlijk al jaren op Bokt maar zag het dit jaar pas voor het eerst voorbij komen. Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn en anderen blij te maken, en in dit geval de hondjes van iemand anders :)
En natuurlijk ook super leuk om daarvoor zelf ook iets terug te ontvangen voor mijn vriendje Sky.

Ook kan kerst voor sommige mensen best eenzaam zijn, dus vind dit een hele leuke kerstgedachte, zeker voor de mensen die alleen zijn dat er toch eigenlijk nog een soort van cadeautje naar je toe komt, zo voel je je iets minder alleen.

Ik zelf heb niet zoveel met kerst, vind het altijd wel gezellig maar ook weer een hoop gedoe rondom familie, mijn vriend en ik hebben beide gescheiden ouders en ik werk vaak ook nog 1 kerstdag waardoor het altijd een beetje chaos is elk jaar weer :')

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 18:04

Keell94 schreef:

Ik doe voor het eerst mee dit jaar, zit eigenlijk al jaren op bokt heb het wel met regelmaat voorbij zien komen maar dit jaar ook voor de eerste keer meegegedaan aan de secret santa voor de honden.

Ik had wel nog een vraagje over de verzending moet het met post NL of DHL

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 18:14

Dit is onze 2e keer! Het leek me altijd heel leuk om te doen. En het was super leuk! Dus doen we dit jaar weer mee.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 18:41

Dit is mijn 3e jaar! Eerder hadden we geen hond maar heb ik wel genoten van iedereens pakketten.
Ik doe mee omdat ik het gewoon super leuk vind om iets voor een ander te maken <3

Ik ga nog even op zoek naar blooper foto’s

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 18:46

Ik ben een nieuwkomer. Wij hebben ook pas sinds dit jaar een hondje. :)
Ik mag altijd graag de staart van het mensen-SSS-topic meelezen, dus wanneer de pakketten worden geopend en verslagen worden gedeeld. Ik vind dat echt hartverwarmend.
Bij de mensen-SSS komt volgens mij best wat "huiswerk" kijken, en ook veel informatie over jezelf delen. Ik zag dit topic nu voor het eerst voorbij komen en ondanks het spannende plaatje van de meetinstructie :P leek dit me wel wat laagdrempeliger om als newbie aan mee te doen, sowieso omdat je gegarandeerd iets gemeen hebt met je lootje als mede-hondenbaasje :)

Ik vind het wel heel spannend moet ik zeggen, uiteindelijk moet je toch maar afgaan op wat en hoeveel een voor jou vreemde over zichzelf deelt op internet en hopen dat wat je op basis daarvan hebt verzameld en ingepakt in de smaak valt.

Ik heb er tot nu toe wel echt al veel plezier aan beleefd dingen voor leuke prijzen te scoren, in te pakken en hints te bedenken. Nu de hints nog uitwerken en op zoek naar een (nog) grotere doos, want het past van geen kanten :')

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 19:07

Ik heb eigenlijk niet heel veel echte blooper foto’s. Dus het zijn vooral grappige foto’s geworden

Dit ging niet helemaal goed :')
Afbeelding

En wanneer je niet kauwt op je snoepjes en er dus half in stikt (ik vind deze echt grappig omdat het lijkt alsof hij schreeuwt )

Afbeelding

Tak is een klein beetje groot
Afbeelding

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 20:43

Ik doe dit jaar voor het eerst mee, andere jaren wel voorbij zien komen maar meestal te laat met aanmelden.

Ook wel eens met Konstantine, dit leek me wat laagdrempeliger qua voorwaarden dan de normale Secret Santa.
Daarnaast inderdaad ook wel iets spannend omdat je toch afhankelijk bent van wat iemand hier deelt. Ik probeer daarom wel enigszins duidelijk overal antwoorden op te geven haha.

Ik ben echt enorme fan van de feestdagen en daarom besloten dit jaar mee te doen, gewoon om het eens te proberen en op deze manier kan je al lekker vroeg beginnen met de kerst (voor)pret. {:)

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 21:17

nardxash schreef:
Ik had wel nog een vraagje over de verzending moet het met post NL of DHL

#snuffelsanta HUISHOUDELIJKE MEDEDELING schreef:
Zoals je in de opening post kunt lezen versturen we de pakketten via Postnl en moet je bij het verzend adres ook het adres van je lootje vermelden I.p.v. Je eigen adres zodat als een aflevering niet goed gaat het retour gezonden pakket ook gewoon bij je lootje aan komt.

Het pakket moet verzonden worden tussen 6 december, en uiterlijk 13 december.

Mocht iemand nog vragen hebben over verzending of over wanneer uit te pakken etc: lees nog een keer de beginpost goed door want alle info zpu je daar moeten kunnen vinden.
Let op: Bij verzenden op 13 december moet het pakket vóór 14.00 uur bij het PostNL punt afgegeven zijn zodat deze pakketten ook echt de 13e mee gaan met de verzending. de track en trace code kun je vervolgens via lootjestrekken.nl versturen naar de ontvanger.

Het is je eigen verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat het pakket daadwerkelijk binnen deze periode op de post gaat! Verzend je niet binnen het gestelde termijn, volgt uitsluiting voor volgende editie.

Lukt het écht niet om wat voor reden dan ook, neem dan even contact op met mij of KimD, dan zoeken we samen naar een oplossing!

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-25 21:41

Dit is mijn tweede jaar en ik vind het onwijs leuk om cadeautjes uit te zoeken, mooi in te pakken, hints te verzinnen en hoop enorm dat de cadeaus in de smaak vallen. En Struikeltje is gek op cadeautjes, dus die gaat straks weer helemaal uit haar dak, vind dat ook echt heel feestelijk.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 12:28

Santa stond hier voor de deur met een pakketje!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Als ik geluid bij kon voegen deed ik dat, ranger ligt ondersteboven met speelgoed in de bek te piepen. Ze vinden het zo mooi :D

Afbeelding

Afbeelding

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 12:39

Super leuk!

Ik was gisteren met een vriendin bij de Hund & Pferd en heb Ax heeeeel blij kunnen maken. Kong heeft ein-de-lijk zijn favoriete bal als pup in zijn volwassen formaat. De kleinere vond ik vorig jaar te link worden met kans op inslikken.
Hij loopt er sinds gisteren de hele dag mee rond, komt het steeds laten zien, en is super blij ermee <3

Afbeelding

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 12:55

Wat leuk nu al een pakketje van je SS, Nykster!

snuffelsanta week 45 Zondag schreef:

Ik doe voor het eerst mee, omdat ik pas sinds augustus een hond heb.
Ik vind het super leuk om voor een ander een mooi pakket te maken en er hopelijk heel blij mee te maken. De hints vind ik wel lastig en spannend. Ik ben benieuwd of mijn lootje mij snel ontdekt en of ik ook snel uitvind wie mijn SS is :D

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-25 13:41

Wat leuk dat pakketje! Dat spookje is echt mega schattig :D

En wat een lucky dog is Ax, dat je zijn favo bal opnieuw kon kopen in de goede maat!

Plucky is ook een gelukzak, die mag naast de konijnenoren nu ook weer lekker gedroogde zalmhuid hebben en ik heb als volgende testproduct een zakje puur gedroogde eendenvlees stukjes, om te kijken of ik dat als trainers kan gaan gebruiken op de hondenschool.
We trainden lang gewoon met brokjes, maar hij is begonnen met puberen en nu geïnteresseerd in alles op en om het veld, behalve de brokjes :')

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 11:24

ik denk dat wij tot de diehards behoren. Sinds de eerste editie doen we mee!

Ik vind het super leuk om de pakketjes samen te stellen en ook leuk om te kijken wat mensen leuk vinden voor onze honden.

wat een leuk pakketje Nynkster!!

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 13:25

Citaat:
snuffelsanta week 45 Zondag schreef:

Ik doe nu voor de derde keer mee als ik goed geteld heb. Stiekem twijfel ik wel of dit onze laatste editie gaat worden van zowel deze als de gewone secret santa. Ik vind het idee super leuk en houd er ook echt van om te shoppen voor iemand anders, maar toch zeurt er een stemmetje in mijn achterhoofd over of ik de spullen die ik (cq Ax) ga krijgen wel ga/kan gebruiken, en of mijn lootje de spullen wel echt leuk genoeg vindt om te gebruiken. Die gedachte in combinatie met mijn huidige focus op no-buy/minimalism/underconsumption gaat niet zo lekker samen :') -O-

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-25 14:36

De vorige editie heb ik voor het eerst meegedaan. Nu dus voor de tweede keer. Ik vond het de vorige keer echt zó leuk om verrast te worden maar ook om een mooi pakket samen te stellen, dat ik nu weer graag mee wilde doen! Vorig jaar waren de cadeautjes ook echt de spijker op zn kop :D

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-25 15:19

#snuffelsanta week 46 Woensdag schreef:
Heeft jouw hond ook een knuffeltje of speeltje dat al 10 operaties heeft gehad ter verlenging van zijn leven? (Of in het geval van minder slopende honden : welk speeltje heeft ie al het langst mee gesjouw door het leven)

Hoax had een speeltje uit het nest maar die is na een jaar overleden. Hij heeft wel echter een favoriete bal. Van de action waarvan ik een zooitje heb liggen want ze gaan regelmatig stuk en zijn niet te repareren helaas. Gelukkig accepteerd ie een nieuwe prima. Het is een rubberen bal met stekeltjes en ik vermoed dat hij 't gevoel in z'n bek lekker vind als ie er in hapt. (En oké, ik heb er een paar waarvan ik de pieper heb vermoord zodat ik dat niet de hele tijd hoor :'))