Adventskalender 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 19:01

Fortitude schreef:
Bellatrix schreef:
Ik hoop dat er nog een keer iets van pindarotjes inzitten ofzo. :+

Als dat niet zo is koop ik 'm uit protest volgend jaar niet meer :')

Hier net zo hoor :')

Iloveiswan

Re: Adventskalender 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 19:13

Hier heb ik een theekalender met ook chocobombs. Maar vergeet vaak fotos te maken _O-
Afbeelding

Ook al chocolademelk bomb met speculaas en 1 met koffie gehad. Die drink ik op werk. Daar kan ik warme melk pakken uit de automaat. En herbruikbare thee zakjes en een doseerlepel.

Super leuk is deze <3

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 19:17

Fortitude schreef:
Bellatrix schreef:
Ik hoop dat er nog een keer iets van pindarotjes inzitten ofzo. :+

Als dat niet zo is koop ik 'm uit protest volgend jaar niet meer :')

+1 :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 20:34

Ik snap niet zo goed wat mensen 'niet verrassend' vinden aan de notenshop. Elkke dag producten die uit hun shop komen, nootjes etc. Wat had je dan verwacht? Een auto? Opeens thee? Alsof de milka of Lind chocolade verrassend zijn. Elke dag een milka chocolaatje, super saai en voorspelbaar zeg :')

Blijkbaar en ik makkelijk tevreden. Elke dag leuk en lekker en wat ik minder lekker vind geef ik wel, weer iemand anders blij, en het staat zo gezellig :):) {:}

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 20:49

Tancreda4 schreef:
Ik snap niet zo goed wat mensen 'niet verrassend' vinden aan de notenshop. Elkke dag producten die uit hun shop komen, nootjes etc. Wat had je dan verwacht? Een auto? Opeens thee? Alsof de milka of Lind chocolade verrassend zijn. Elke dag een milka chocolaatje, super saai en voorspelbaar zeg :')
Volgens mij gaat het er juist om dat het elke dag nootjes zijn? In voorgaande kalenders werd dit afgewisseld met andere lekkernijen.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 20:52

Ik had van die mini 'schuddebuikjes' en een soort 'smacks' de afgelopen week, buiten de noten/mixen om. :)

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 21:11

M’n dochter van 3 heeft de notenshop kalender helemaal toe geëigend :+

Behalve de spicy nootjes heeft ze alles tot nu toe uitgebreid geproefd (en moest ik snel zijn om zelf nog wat te kunnen proeven ;) )

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 21:57

Vorig jaar waren er inderdaad meer andere dingen. Ik kan me chocolade stroopwafels herinneren en gluhwijn kruiden. En inderdaad choco rotsjes!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-25 22:21

Sting schreef:
Vorig jaar waren er inderdaad meer andere dingen. Ik kan me chocolade stroopwafels herinneren en gluhwijn kruiden. En inderdaad choco rotsjes!

En van die paarse chocolade dingen, die waren erg lekker. En fudge <3
Maar hoop dat het nog komt :9

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 07:39

De Notenshop vandaag is niet mijn ding, die geef ik dus ook weg.

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 08:35

Ik heb de Notenshop kalender dit jaar juist niet genomen omdat er vorig jaar zoveel anders inzat. Dat is allemaal weggegaan of ligt nog in de la met lekkers omdat niemand dat eet

Dus achteraf jammer dat ik dit jaar geen Notenshop heb, ik ben juist van de verschillende nootjes en notenmixen proberen.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 08:40

Ik vind het juist leuk dat de notenshop elk jaar anders is.

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 14:40

Ik snap het nog steeds niet. Ik heb niet alleen maar noten gehad tot nu toe hoor. Ik heb juist veel afwisseling. Ik zal een speciale versie hebben dan. :')

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 14:54

3x iets anders dan noten tot nu toe, de andere keren verschillende noten(mixen).
Hij valt me vooralsnog niet tegen iig. :)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 14:58

Ik zie bij de notenshop elk jaar wel dat er mensen zijn wie voorkeur hebben voor de inhoud van dat jaar of het vinden tegenvallen en hetzelfde met een ander jaar. Ik denk dat ze het wat dat betreft nooit voor iedereen goed kunnen doen. Ik denk sowieso met adventkalenders dat je soms gewoon pech kunt hebben dat er dingen in zitten welke je dan wel eens minder vindt. Dat is met zulke kalenders toch een gokje met bepaalde dingen - zeker bij de notenshop waarvan nu wel bekend is dat de inhoud jaarlijks nog wel wil wisselen. Ik kan me ook goed voorstellen dat ze niet elk jaar alleen maar hetzelfde willen doen, zeker niet met hoeveel producten zij in het assortiment hebben. Ik vond vorig jaar de afwisseling juist heel tof, dat het niet Alleen maar noten waren bv maar ik snap wel dat het gros op basis van noten is wel. Van wat ik nu bij jullie zie, vind ik het dus inderdaad ook echt niet tegenvallen en weer heel mooi - ook mooie hoeveelheden telkens weer.

Zo vindt mijn zoon de chocolade advent van een goede chocolaterie hier uit de regio ook minder goed nu uiteindelijk tov gewoon een kinder chocolade advent. Terwijl ik die advent van de chocolatier echt fantastisch gevuld vind en ik mijn zoon dus echt niet snap haha :') Maar er zitten idd wel wat dingen in waar hij niet perse warm voor loopt, en bij bv een kinder chocolade advent is wel echt alles goed voor 'm. Het is persoonlijk en soms zijn er toch misschien verwachtingen en de kans dat er iets tussen zit wat je minder vindt is er ook gewoon.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 08-12-25 15:00, in het totaal 3 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 14:59

Ik snap bij de notenshop dat er noten in zitten. :+ Ik lust alleen niet alles maar dat is niet erg, die kans zat erin.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 15:31

Maar dat heb ik met de Pickwick theekalender ook en die hebben elk jaar dezelfde inhoud of iig grotendeels.
Overigens met veel kalenders wel, gewoon omdat er vaak wel iets in een kalender gestopt wordt wat je minder lekker of leuk vindt.
Immers is het ook gewoon zoveel mensen zoveel wensen. :)

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 16:08

Tot dusver hier nog niet gehad dit jaar :D Vorige jaren wel een paar keer met wat theesmaakjes :)

Spoiler:
Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 16:17

Ik heb van de notenshop per ongeluk het vakje voor morgen geopend :')

Dus die van vandaag ook geopend.

Spoiler:
Afbeelding

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 17:48

Bellatrix schreef:
Ik snap bij de notenshop dat er noten in zitten. :+ Ik lust alleen niet alles maar dat is niet erg, die kans zat erin.

Dat heb ik ook idd. Die zakjes laat ik dicht en bewaar ik voor anderen.

Vind het wel jammer dat er vorig jaar meer andere dingen in zaten, zoals fudge en chocola, maar dat is ook een gok. En kennelijk zijn er minstens 2 verschillende dit jaar. Of andere volgorde oid.

Weet niet of ik hem weer ga nemen. Iig de rest van de kalender nog afwachten. En volgend jaar is ie dan wss weer anders

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 17:56

Ik ben erg tevreden over de Notenshop. Twee zakjes die ik door mijn kwark heb geroerd en lekker vond en nooit zelf had besteld. De rest is allemaal als snack meegegaan naar mijn werk. Maar die van vandaag gaat vanavond op denk ik haha.

Die van de Rituals vind ik okee omdat ik hem met spaarpunten heb gekocht, maar ik zou er zeker geen 90 euro voor uitgeven in de toekomst.

De hond is erg blij met die van Rocco!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 19:20

De Rocco is hier ook een dikke hit, bij alle 6 honden die deze hebben gekregen van mij trouwens. :))
Mijn eigen reutje heeft gisteravond nog gekeken of hij één vd kalenders zelf kon openen, hij vindt 1x per dag véél te weinig. _O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 19:21

Ik vind de notenshop ook lekker hoor!

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-25 20:25

Tancreda4 schreef:

Blijkbaar en ik makkelijk tevreden. Elke dag leuk en lekker en wat ik minder lekker vind geef ik wel, weer iemand anders blij, en het staat zo gezellig :):) {:}

Hier ook voor het eerst de notenshop (juist door de positieve feedback op bokt gekocht).
Maar baal dan wel als ik lees dat iemand al bijna bij het eind is en vindt dat de kalender tegenvalt. Geeft toch een beetje een "baal" gevoel, terwijl het voor mij niet zo hoeft te zijn.

Zou dan toch graag per dag de reacties willen zien.

Stephanie_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-25 06:16

Ik vind tot nu die van sr ook een beetje teleurstellend na de vorige jaren die ik hier heb gezien...