Fortitude schreef:Bellatrix schreef:Ik hoop dat er nog een keer iets van pindarotjes inzitten ofzo.
Als dat niet zo is koop ik 'm uit protest volgend jaar niet meer
Hier net zo hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tancreda4 schreef:Volgens mij gaat het er juist om dat het elke dag nootjes zijn? In voorgaande kalenders werd dit afgewisseld met andere lekkernijen.Ik snap niet zo goed wat mensen 'niet verrassend' vinden aan de notenshop. Elkke dag producten die uit hun shop komen, nootjes etc. Wat had je dan verwacht? Een auto? Opeens thee? Alsof de milka of Lind chocolade verrassend zijn. Elke dag een milka chocolaatje, super saai en voorspelbaar zeg
Maar er zitten idd wel wat dingen in waar hij niet perse warm voor loopt, en bij bv een kinder chocolade advent is wel echt alles goed voor 'm. Het is persoonlijk en soms zijn er toch misschien verwachtingen en de kans dat er iets tussen zit wat je minder vindt is er ook gewoon.
Ik lust alleen niet alles maar dat is niet erg, die kans zat erin. Bellatrix schreef:Ik snap bij de notenshop dat er noten in zitten.Ik lust alleen niet alles maar dat is niet erg, die kans zat erin.
Tancreda4 schreef:Ik snap niet zo goed wat mensen 'niet verrassend' vinden aan de notenshop. Elkke dag producten die uit hun shop komen, nootjes etc. Wat had je dan verwacht? Een auto? Opeens thee? Alsof de milka of Lind chocolade verrassend zijn. Elke dag een milka chocolaatje, super saai en voorspelbaar zeg![]()
Blijkbaar en ik makkelijk tevreden. Elke dag leuk en lekker en wat ik minder lekker vind geef ik wel, weer iemand anders blij, en het staat zo gezellig![]()