Ik kon moeilijk kiezen, dus ik ben maar gegaan voor de meest recente (afgelopen week ontvangen van de fotografe) die ik echt prachtig vind
:
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

:

#snuffelsanta week 44 Maandag: schreef:Waar slaapt jouw hond snachts? Mag hij mee je bed in of slaapt hij beneden in zijn bench. Of misschien kiest ie liever de bank?

#snuffelsanta week 44 zondag: schreef:Heb jij al kerstplannen waar je hond bij betrokken is? Of blijft de hond thuis tijdens het familiediner bij je <vul in: familielid>?
. Met oud en nieuw zijn we ook gewoon thuis Hoax is de eerste in jaren die niet bang is van vuurwerk maar liever mee gaat rellen
ik mis die stress om vuurwerk niet zeg maar... #snuffelsanta week 44 zondag: schreef:Heb jij al kerstplannen waar je hond bij betrokken is? Of blijft de hond thuis tijdens het familiediner bij je <vul in: familielid>?

Keell94 schreef:#snuffelsanta week 44 zondag: schreef:Heb jij al kerstplannen waar je hond bij betrokken is? Of blijft de hond thuis tijdens het familiediner bij je <vul in: familielid>?

#snuffelsanta week 44 zondag: schreef:Heb jij al kerstplannen waar je hond bij betrokken is? Of blijft de hond thuis tijdens het familiediner bij je <vul in: familielid>?
Citaat:#snuffelsanta week 41 woensdag +1dag schreef:
Honden schijnen vaak te lijken op hun baasjes. Wat is een karaktertrekje of eigenschap van je hond die jij bij jezelf ook terug vind?

Citaat:#snuffelsanta week 41 Zondag schreef:
Wat is de meest ondeugende of memorabele actie ooit van jouw hond?
We hebben al zoveel beleefd. Ik denk bij Parker het jatten van de hindernis als ik weer eens een stok gebruik om overheen te springen. 
Hij doet zoveel dingen op karakter en vertrouwen, zoals in een zwembad springen omdat ik hem aanmoedig 

Citaat:#snuffelsanta week 42 Woensdag schreef:
Hoe vier jij de verjaardag (of Gotcha-dag*) van je hond? Geef je een feestje, krijg 't ze wat extra of is het een dag zoals alle anderen en doe je er niet zoveel mee?
De verjaardagen zijn standaard met een fotoshoot van tevoren, en een dierenwinkel bezoekje om speelgoed of lekkers uit te zoeken 
Citaat:#SNUFFELSANTA week 42 Zondag schreef:
Doet jouw hond ook denkspelletjes of snuffelmatten? Zo ja, welke vindt 'ie leuk?

Citaat:#snuffelsanta week 43 woensdag+1 schreef:
Wat is het favoriete speeltje van je hond?
En Parker heeft juist favoriet speelgoed in het hondenzwembad. Hij weet áltijd zijn roze trekker en blauwe truck te vinden in de speelgoedbak 

Citaat:#snuffelsanta week 43 Zondag schreef:
de herfst is al lekker bezig en we hebben de eerste storm van het seizoen al weer gehad.Hoe bereid jij, of hebben jullie, je voorbereid op de herfst en straks winterdagen? Springt je hond graag een berg bladeren in of zet ze geen stap over de drempel naar buiten zonder een jas aan?
In de winter hebben ze een jasje voor het warmhouden na de training. Citaat:#snuffelsanta week 44 Maandag: schreef:
Waar slaapt jouw hond snachts? Mag hij mee je bed in of slaapt hij beneden in zijn bench. Of misschien kiest ie op de bank?
Soms zijn er van die dagen dat zij al meer toe zijn aan hun nachtrust dan dat ik dat ben, wat ze dan ook samen duidelijk weten te maken 

Citaat:#snuffelsanta week44 Woensdag schreef:
Deel je leukste, mafste, gekste of mooiste foto van je hond met ons en vertel waarom je deze hebt gekozen. Let op. 1 foto per hond, je zult dus echt moeten kiezen!!
Dit was het moment dat ik wist dat ik een clown in huis had 

Citaat:#snuffelsanta week 44 zondag: schreef:
Heb jij al kerstplannen waar je hond bij betrokken is? Of blijft de hond thuis tijdens het familiediner bij je <vul in: familielid>?
10 km door het dorp en het bos heen trekken, daar genieten we zo van 

#snuffelsanta week 44 Maandag: schreef:Waar slaapt jouw hond snachts? Mag hij mee je bed in of slaapt hij beneden in zijn bench. Of misschien kiest ie liever de bank?
#snuffelsanta week44 Woensdag schreef:Deel je leukste, mafste, gekste of mooiste foto van je hond met ons en vertel waarom je deze hebt gekozen. Let op. 1 foto per hond, je zult dus echt moeten kiezen!!

Citaat:#snuffelsanta week 44 Maandag: schreef:
Waar slaapt jouw hond snachts? Mag hij mee je bed in of slaapt hij beneden in zijn bench. Of misschien kiest ie liever de bank?
Nu slaapt mijn partner weer in z'n eigen bed, maar hier is Noa het niet mee eens
Heb jij al kerstplannen waar je hond bij betrokken is? Of blijft de hond thuis tijdens het familiediner bij je <vul in: familielid>?
Imke95 schreef:Citaat:#snuffelsanta week 44 Maandag: schreef:
Waar slaapt jouw hond snachts? Mag hij mee je bed in of slaapt hij beneden in zijn bench. Of misschien kiest ie liever de bank?
Woepsie. Afgelopen tijd heeft Noa bij mij op bed mogen slapen omdat mijn partner boven op de logeerkamer sliep; iets met ziek zijn & dat ik heel hard snurkteNu slaapt mijn partner weer in z'n eigen bed, maar hier is Noa het niet mee eens
![]()
Eerst sliep ze 's nachts in de ren die nog in de keuken stond, maar sinds de zomer mag ze in de kamer en/of keuken slapen op haar kussen/bank/grond net wat.Citaat:#snuffelsanta week 43 Zondag schreef:
de herfst is al lekker bezig en we hebben de eerste storm van het seizoen al weer gehad.Hoe bereid jij, of hebben jullie, je voorbereid op de herfst en straks winterdagen? Springt je hond graag een berg bladeren in of zet ze geen stap over de drempel naar buiten zonder een jas aan?
Noa is een type als ik door de plassen kan, dan ga ik door de plassen mamLekker met modderpoten weer naar binnen. Door de regen maakt haar ook niks uit, maar 's avonds de laatste ronde in het donker blijft ze liever binnen
Dit jaar vieren wij eerste kerstdag thuis met de familie; dus Noa mag weer alle pakjes komen brengen; ze had wel haar pakjes altijd als eerste gevonden. Vorig jaar was haar eerste kerst samen met Ed bij ons thuis. Tweede kerstdag gaan we even langs bij mijn schoonfamilie, zonder Noa & is het de vraag hoelang ik het volhoud omdat ik dan als het goed is net bevallen ben.
Imke95 schreef:Citaat:#snuffelsanta week 44 Maandag: schreef:
Woepsie. Afgelopen tijd heeft Noa bij mij op bed mogen slapen omdat mijn partner boven op de logeerkamer sliep; iets met ziek zijn & dat ik heel hard snurkteNu slaapt mijn partner weer in z'n eigen bed, maar hier is Noa het niet mee eens
![]()
Eerst sliep ze 's nachts in de ren die nog in de keuken stond, maar sinds de zomer mag ze in de kamer en/of keuken slapen op haar kussen/bank/grond net wat.Citaat:#snuffelsanta week 43 Zondag schreef:
Noa is een type als ik door de plassen kan, dan ga ik door de plassen mamLekker met modderpoten weer naar binnen. Door de regen maakt haar ook niks uit, maar 's avonds de laatste ronde in het donker blijft ze liever binnen
Dit jaar vieren wij eerste kerstdag thuis met de familie; dus Noa mag weer alle pakjes komen brengen; ze had wel haar pakjes altijd als eerste gevonden. Vorig jaar was haar eerste kerst samen met Ed bij ons thuis. Tweede kerstdag gaan we even langs bij mijn schoonfamilie, zonder Noa & is het de vraag hoelang ik het volhoud omdat ik dan als het goed is net bevallen ben.

#SNUFFELSANTA WEEK #38 schreef:Zondag;Vind jouw hond bepaalde smaken/structuren snacks of koekjes lekkerder dan anderen? Welke smaak/vorm is favoriet en welke hoeft hij/zij absoluut niet?
#SNUFFELSANTA WEEK #39 schreef:Woensdag; Is jouw hond een apporteer-koning of kijkt 'ie je alleen maar aan met “haal het zelf maar?"
#SNUFFELSANTA WEEK #39 schreef:Zondag; Heeft jouw hond(en)veel vacht onderhoud nodig? En zo ja: welke producten gebruik jij graag?
#SNUFFELSANTA WEEK #40 schreef:Woensdag; Heeft jouw hond bepaalde rituelen? Bijvoorbeeld bij het eten, slapen of voor het wandelen?
#SNUFFELSANTA WEEK #40 schreef:Zondag; Is jouw hond een slow-snacker of een schrok-opper?
#SNUFFELSANTA WEEK #41 schreef:woensdag +1dag; Honden schijnen vaak te lijken op hun baasjes. Wat is een karaktertrekje of eigenschap van je hond die jij bij jezelf ook terug vind?
#SNUFFELSANTA WEEK #41 schreef:Zondag;Wat is de meest ondeugende of memorabele actie ooit van jouw hond?
#SNUFFELSANTA WEEK #42 Zondag schreef:Zondag; Doet jouw hond ook denkspelletjes of snuffelmatten? Zo ja, welke vindt 'ie leuk?
#SNUFFELSANTA WEEK #? schreef:?; Hoe vier jij de verjaardag (of Gotcha-dag*) van je hond? Geef je een feestje, krijg 't ze wat extra of is het een dag zoals alle anderen en doe je er niet zoveel mee?
#SNUFFELSANTA WEEK #43 schreef:Woensdag;Wat is het favoriete speeltje van je hond?
#SNUFFELSANTA WEEK #43 schreef:Zondag; de herfst is al lekker bezig en we hebben de eerste storm van het seizoen al weer gehad.Hoe bereid jij, of hebben jullie, je voorbereid op de herfst en straks winterdagen? Springt je hond graag een berg bladeren in of zet ze geen stap over de drempel naar buiten zonder een jas aan?
#SNUFFELSANTA WEEK #44 schreef:Maandag; Waar slaapt jouw hond 's nachts? Mag hij mee je bed in of slaapt hij beneden in zijn bench. Of misschien kiest ie liever de bank?
#SNUFFELSANTA WEEK #44 schreef:Woensdag;Deel je leukste, mafste, gekste of mooiste foto van je hond met ons en vertel waarom je deze hebt gekozen.

Citaat:#snuffelsanta extra vraag
Wat is jouw top en flop lijst als baasje? (denk ook vooral aan allergieën etc. Niets is zo sneu als chocola krijgen als je lactose intolerant bent)
_xDyan doet even een inhaalslag qua vragen

#snuffelsanta week 45 Woensdag: schreef:Show ons je mooiste Blooperfoto's, in kerstsfeer is bonuspunten (en omdat 1 zo moeilijk kiezen is en we allemaal wel lekker willen lachen doen we er max 5 )![]()