Het kerstpakketten topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jacquelinee_

Re: Het kerstpakketten topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 17:49

Hier denk ik dat mijn leidinggevende 23 of 24 december persoonlijk langs mijn huis komt om een kerstpakket af te geven.
Iig dat was vorig jaar zo, toen was ik net een half jaar in dienst. En toen had hij ook een vast contract bij! *\o/*

Ben benieuwd wat voor pakket het dit jaar wordt!

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 19:12

Hier geen kerstpakket (wia) maar mijn kerstpakketten voor de meiden op stal werden zeer gewaardeerd :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 20:05

Wij mochten kiezen uit een aantal pakketten, op basis van een korte beschrijving.
Ik heb uiteindelijk het Cozy pakket gekozen en ben er blij mee.
Die pakketten met allerhande prullaria hou ik nooit zo van en hier kan ik wel wat mee.

Afbeelding

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 20:34

Mn moeder had punten over die ze heeft ingewisseld voor dit boekje <3 Ik ben gek op takkie!

En mn vader had een saai pakket. Maar goed, beter iets dan niets.Afbeelding

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 20:38

Wij hebben net ons Kerstpakket bij elkaar mogen shoppen bij de Rijdende Kerstmarkt, zo leuk!

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 21:12

Sharani schreef:
Het bedrijf waar ik werk is al een paar jaar niet heel goed in kerstpakketten, maar dit jaar is het wel heel erg. Het gaat niet zo goed en er wordt veel gesneden in uitgaven dus de verwachting was al niet hoog. We krijgen een soort vreemd mini koeltasje die zelfgemaakt zijn door ons reparatie atelier van oude slaap matjes en klimtouw met 1 flesje bier erin. Ik vraag me echt af wie dit bedacht heeft en vooral of er collega’s zijn die denken het echt te gaan gebruiken.

He bah, dan kunnen ze het net zo goed laten. -O-

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 21:28

Wij zijn met een klein team van 4 personen en mijn werkgever heeft er al op gehint dat het nu een mooier pakket wordt. Meestal krijgen we de pakket relatief laat. Lees enkele dagen voor kerst. Werkgever stelt zelf de pakketten samen.

Maar vorig jaar ook niks te klagen. Toen zat er wat te eten/drinken/snacken in, diamant painting (nu is die heel hard naar vriendin gedaan, heb door mijn adhd al genoeg ongebruikte hobby's liggen) een mandje en nog wat kleine dingentjes. Ik ben gek om tijdens het rijden allerlei balkjes enz te gebruiken en dat wist de werkgever en heeft een boekje toegevoegd met 101 oefeningen met balken.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 22:05

Dit jaar een nieuwe werkgever(gemeente) na 15 jaar gehandicapten zorg gewerkt te hebben. In verleden veel wisseling in meningen mijn kerst pakketten maar was altijd een standaardbudget van 30 euro per jaar. (1 waka waka zaklamp waarvan ze er ook 1 doneerde aan Afrika.. dat was het.. Ik dacht doneer ze dan beiden.. werden dus ook massaal ingezameld ), bonnen te besteden binnen de instellings winkel's, kostte dus ook nauwelijks wat aan inkoop. Afgelopen jaar zelf gemaakte vogel huisje onbehandeld in gek formaat met nog wat dingen gekregen. Ook sommige jaren leuke dingen gehad zoals zelf te kiezen cadeaubonnen. Maar was altijd weer spannend of het een top of flop werd :') .

Dit jaar al enorm verwend met informele momenten en altijd goed verzorgd met eten en regelmatige leuke extra's zoals een lunch met alle jarige van de maand, een bedankje op de post (thermosbeker) voor alle inzet, een diner bon toen m'n jaarcontract omgezet werd (dit omzetten was al een cadeau opzich!). Ook is er ruim budget voor team uitje enzo.

Nu is dus ook een soort kerst bingo met eten dinsdag. Ben benieuwd óf en wat we krijgen maar eerlijk ben ik voor mijn gevoel al zoveel verwend dit jaar. Enorm contrast met mijn vorige werkgever.

Gaat me niet eens om de waarde maar de waardering die uitgesproken wordt naar je al medewerker.

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 23:16

Dit jaar had ik echt een fijn kerstpakket. Ik lust al het eten en het eerste zakje (dropjes) is al leeg. En ook de non-food dingen zijn bruikbaar, bidon, telefoonhouder voor op de fiets, zodat ik google maps veiliger kan gebruiken en een fietstas. Dat laatste kwam ook goed uit, want die was net van mijn fiets in de gezamelijke fietsenberging verdwenen.

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 00:12

Vandaag ook pakket gekregen met een JBL boxje erin (nummer 4 hier in huis), 2 rietjes, kerstkoekjes en pinda's.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 01:22

Wij hadden weer een kerstmarktje waarbij er 500 vrouwen sterk elkaar bij de tasjes en sieraden nog net niet de nek omdraaiden en aan het wegduwen waren :o

Hadden een bedrag van €50 te besteden, er staat ook altijd een boekenkraam, maar die had helaas niet veel soeps, dus voor vriendlief bier meegenomen, wat harde worst en voor mezelf een lekkere fles rum .
Dikke prima dus :j

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 08:38

Mijn werkgever had een kerstmarkt georganiseerd, waarbij verschillende winkels/bedrijven een kraampje hadden. Hierbij kon je munten, inleveren voor producten of cadeaubonnen naar wens. Heel erg leuk, iedereen gaat naar huis met iets passend.

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 09:04

Maddy_Paola schreef:
Meh, andere jaren traditioneel pakket, nu een bon voor een site om wat uit te zoeken.

Pakket vond ik juist als echt kerst voelen

Wij hebben dit jaar ook juist voor een bon gekozen, maar bij onze aanbieder kun je dan wel voor een 'verrassingspakket' kiezen waarbij je dus alsnog een traditioneel pakket krijgt. Staat zo'n optie er bij jullie niet bij?

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 13:11

chamion schreef:
Wij zijn met een klein team van 4 personen en mijn werkgever heeft er al op gehint dat het nu een mooier pakket wordt. Meestal krijgen we de pakket relatief laat. Lees enkele dagen voor kerst. Werkgever stelt zelf de pakketten samen.

Maar vorig jaar ook niks te klagen. Toen zat er wat te eten/drinken/snacken in, diamant painting (nu is die heel hard naar vriendin gedaan, heb door mijn adhd al genoeg ongebruikte hobby's liggen) een mandje en nog wat kleine dingentjes. Ik ben gek om tijdens het rijden allerlei balkjes enz te gebruiken en dat wist de werkgever en heeft een boekje toegevoegd met 101 oefeningen met balken.

Wat leuk als er zo iets persoonlijks bij zit <3

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 13:31

Altijd leuk die afwisseling om te zien. En lief dat boekjes van de balkjes. Daar is over nagedacht.

Gv had zijn pakket ook weer. Wat afwijkend van de andere jaren en meer een risico op wat moet je ermee, of is al in huis :+ . Al zaten er eerder ook dingen in onder het mom goedbedoelde zooi wie gebruikt dat eigenlijk. Een soort plastic iets waar je water in kon doen en als je het aanzette gingen er oranje lampjes branden met "stoom" 8)7 plastic minibakjes om saus in te doen ook zoiets :')

langer geleden oa een slowcooker die veel gebruikt wordt nog steeds met een kookboek erbij. *\o/* ik ben echt een doe maar een traditioneel pakket met van alles wat aan voedsel in plaats van gebruiks of wegzet dingen :j

En ik las dat hier meer mensen een zak pindas erbij hadden, persoonlijk vind ik dat een misser dat bedrijven die erin stoppen. Voor mensen met een pinda allergie. En dat zijn er best wel wat is een dergelijk pakket mogelijk dodelijk. %) Vooral omdat je aan de buitenkant niet kunt zien dat ze erin zitten.

Maar naast de zak ongepelde pindas die ik wel lekker vind, een spel (helaas voor vier personen, even omdenken naar twee personen, en nee geen hitster :P ) 6 papieren partybrillen 8-) :') wat apart knaagspul, koffielikeur (niet iedereen vindt dat lekker) stinkkaarsen die al een andere bestemming hebben gekregen. En een klein tafellampje op usb, een warmtekussen met powerbank en een muziekboxje. Muziekboxje is verhuisd naar mijn bus, warmte kussen gaat daar ook heen net zoals het lampje. Anders zouden we niet weten wat er mee moest of is al in huis. Een soort nootpakket eigenlijk.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 14:34

Een nootpakket of een noodpakket? Of allebei?

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 17:55

Cookies schreef:
Sharani schreef:
Het bedrijf waar ik werk is al een paar jaar niet heel goed in kerstpakketten, maar dit jaar is het wel heel erg. Het gaat niet zo goed en er wordt veel gesneden in uitgaven dus de verwachting was al niet hoog. We krijgen een soort vreemd mini koeltasje die zelfgemaakt zijn door ons reparatie atelier van oude slaap matjes en klimtouw met 1 flesje bier erin. Ik vraag me echt af wie dit bedacht heeft en vooral of er collega’s zijn die denken het echt te gaan gebruiken.

He bah, dan kunnen ze het net zo goed laten. -O-

Dat was onze reactie ook, dit maken heeft ook geld gekost en je hebt er helemaal niets aan.

Wat een leuke dingen komen er langs! Mijn kinderen met bijbaantjes zijn ook goed verwend, echt leuke pakketten gekregen. En mijn man krijgt altijd een goed gevulde doos van de plaatselijke supermarkt. Gevuld met gewonere dingen die altijd wel van pas komen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-25 18:41

Suzanne F. schreef:
Een nootpakket of een noodpakket? Of allebei?

Een half noot pakket omdat de snackjes naast pindas ook nootdingen bevatten. En noodpakket oa door het lampje en powerbank warmte kussen. :+

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 21:27

Mijn kerstpakket is binnen! :D zoals ik eerder al schreef. Ik ben eigen baas, heb een Hondentrimsalon. Een kerst pakket krijg ik dus niet. Maar...iemand bedacht jaren geleden eens, we maken kerstpakketten voor elkaar. Elk jaar doe ik weer mee en ben blij met mijn kerst pakket
Afbeelding

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 21:50

Dat is toch leuk! Doe je dat dan met andere mensen met een eigen bedrijf?

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 21:54

Wat een leuk initiatief, RanjaRietje! Leuk pakket ook. :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 21:55

Wat leuk!

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 21:59

Een hele lelijke kersttrui in het thema - en met de naam - van de organisatie, jottem... :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 22:04

Wauw wat leuk RanjaRietje!

Ik laat sindskort elke woensdag vrijwillig een hondje uit. Jong gezin en ze zijn druk met werk etc. Zij blij. Ik blij want de hond is hilarisch. En ik wandel elke week een keer lang op woensdag.

Appte ze vandaag dat er voor mij een pakketje staat in de gang. <3

Zo lief! Ik doe dit pas een week of 8 joh.

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 22:35

Ik heb mijn pakket ook binnen *\o/*
Ik ben er weer erg tevreden over, bijna alles is wel eet/bruikbaar

Ik werk bij de Action dus voor degenen die daar ook werken en nog geen pakket hebben even de foto in een spoiler gezet.
Spoiler:
Afbeelding