Iig dat was vorig jaar zo, toen was ik net een half jaar in dienst. En toen had hij ook een vast contract bij!
Ben benieuwd wat voor pakket het dit jaar wordt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben gek op takkie!
Sharani schreef:Het bedrijf waar ik werk is al een paar jaar niet heel goed in kerstpakketten, maar dit jaar is het wel heel erg. Het gaat niet zo goed en er wordt veel gesneden in uitgaven dus de verwachting was al niet hoog. We krijgen een soort vreemd mini koeltasje die zelfgemaakt zijn door ons reparatie atelier van oude slaap matjes en klimtouw met 1 flesje bier erin. Ik vraag me echt af wie dit bedacht heeft en vooral of er collega’s zijn die denken het echt te gaan gebruiken.
.
Maddy_Paola schreef:Meh, andere jaren traditioneel pakket, nu een bon voor een site om wat uit te zoeken.
Pakket vond ik juist als echt kerst voelen
chamion schreef:Wij zijn met een klein team van 4 personen en mijn werkgever heeft er al op gehint dat het nu een mooier pakket wordt. Meestal krijgen we de pakket relatief laat. Lees enkele dagen voor kerst. Werkgever stelt zelf de pakketten samen.
Maar vorig jaar ook niks te klagen. Toen zat er wat te eten/drinken/snacken in, diamant painting (nu is die heel hard naar vriendin gedaan, heb door mijn adhd al genoeg ongebruikte hobby's liggen) een mandje en nog wat kleine dingentjes. Ik ben gek om tijdens het rijden allerlei balkjes enz te gebruiken en dat wist de werkgever en heeft een boekje toegevoegd met 101 oefeningen met balken.
. Al zaten er eerder ook dingen in onder het mom goedbedoelde zooi wie gebruikt dat eigenlijk. Een soort plastic iets waar je water in kon doen en als je het aanzette gingen er oranje lampjes branden met "stoom"
plastic minibakjes om saus in te doen ook zoiets
ik ben echt een doe maar een traditioneel pakket met van alles wat aan voedsel in plaats van gebruiks of wegzet dingen
Vooral omdat je aan de buitenkant niet kunt zien dat ze erin zitten.
) 6 papieren partybrillen
wat apart knaagspul, koffielikeur (niet iedereen vindt dat lekker) stinkkaarsen die al een andere bestemming hebben gekregen. En een klein tafellampje op usb, een warmtekussen met powerbank en een muziekboxje. Muziekboxje is verhuisd naar mijn bus, warmte kussen gaat daar ook heen net zoals het lampje. Anders zouden we niet weten wat er mee moest of is al in huis. Een soort nootpakket eigenlijk. Cookies schreef:Sharani schreef:Het bedrijf waar ik werk is al een paar jaar niet heel goed in kerstpakketten, maar dit jaar is het wel heel erg. Het gaat niet zo goed en er wordt veel gesneden in uitgaven dus de verwachting was al niet hoog. We krijgen een soort vreemd mini koeltasje die zelfgemaakt zijn door ons reparatie atelier van oude slaap matjes en klimtouw met 1 flesje bier erin. Ik vraag me echt af wie dit bedacht heeft en vooral of er collega’s zijn die denken het echt te gaan gebruiken.
He bah, dan kunnen ze het net zo goed laten.