Wat zijn jullie plannen met de feestdagen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Re: Wat zijn jullie plannen met de feestdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 07:51

Kerstavond sws gewoon de paarden doen. Misschien dat een collega kwam eten.

1e kerstdag.
Wederom de paardjes doen.
Eten met mijn man, zoon en mijn moeder.

2e kerstdag
Paardjes doen.
Eten met mijn man, zoon, dochter en vriend mijn moeder en schoonvader.

Oud en nieuw staat nog niet helemaal vast. Ziet ernaar uit dat dit hetzelfde groepje is als 2e kerstdagen zonder mijn schoonvader

Lomax123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 08:34

Door omstandigheden geen familie verplichtingen.
Kerstavond komt al jaren een vriendin die alleen is, we gaan met haar en onze dochter dit jaar een winter barbeque doen. Het zou droog blijven, en als ik steeds naar buiten kan, zal ik in ieder geval tot laat wakker kunnen blijven (ben absoluut geen avondmens).

1e kerstdag gaan we samen met onze dochter de restjes van kerstavond oppeuzelen. Overdag naar stal, verder niet zoveel.
2e kerstdag uitgebreide lunch bij onze favorieten Italiaan.
"3e kerstdag" ga ik met vriendin die met kerstavond komt naar Doe Maar de Musical, zin in. We gaan overdag even Amersfoort in, en logeren in Leusden.

Oudjaarsavond zal ik wel weer voor de oudejaarsconferentie goed en wel is begonnen, al op de bank in slaap gevallen zijn. Het is goed zo, heb niets met die dag. Gelukkig is de hond niet bang voor vuurwerk. Paard staat in een grote kudde, waar weinig huizen zijn, ver van de grote steden dus hopelijk valt het daar wederom mee. Ruimte genoeg voor de kudde om te rennen, mochten ze schrikken. Maar meestal houden ze een pyamaparty in de schuilstal zodra het donker wordt.

Daihyo

Re: Wat zijn jullie plannen met de feestdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 08:41

Kerstavond bij de kerstnachtdienst muziek spelen. Een mooie traditie waar ik graag mijn steentje aan bijdraag.
1e kerstdag lekker niks.
2e kerstdag komen de kleinkinderen. Als het lekker weer is gaan we overdag buiten wat doen. Het bos in of naar een trapveldje ofzo. Paar cadeautjes onder de kerstboom. En dan 's avonds gourmetten. Heel gezellig.

27 december gaan we naar mijn ouders. Ergens zou ik daar graag met kerst naartoe gaan, maar die hadden andere plannen en mijn broertje ook :+
Dus we hebben dit als tussenoplossing.

Met oud & nieuw sta ik bij de paarden om te voorkomen dat ze zichzelf in dikke paniek iets aandoen. Vorig jaar had ik ze ergens onder gebracht, maar die stal is gestopt en heeft geen boxen meer. En ik heb geen andere plek kunnen vinden. Dus blijven we er zelf maar weer bij met een grote zak wortels, lampen aan, kalmeringsmiddelen en schietgebedjes dat ze zich een beetje rustig houden.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-25 12:43

Mijn eigen toch al niet zo vaste plannen moet ik omgooien. Ik ga me vandaag door een bescheiden kersteten worstelen en ik vrees dat ik me morgen alsnog kan melden bij een spoedtandarts, de van de week gekregen ab lijkt niet voldoende te doen. Dan ben ik morgen aan de beurt met een wortelkanaal behandeling vermoedelijk. %) niks nie morgen vroeg vertrekken naar over de grens :n

Yeeee voor de belabberde gezondheid -O- en ik krijg een deja vue van lang geleden wortelkanaal behandeling op oudjaarsdag met een afgebroken boor als gevolg en 2 januari voor een operatie bij de kaakchirurg. :x Dus ik voel me echt in kerststemming met een dikke kaak en beroerd door de ab -O-

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-25 14:16

Gisteravond kerstdiner omdat dochter vandaag moet werken. Dus vandaag wat huishouden en nu op stal om het op-proef-paardje een frisse neus te geven. Morgen weer naar stal om te helpen bij het jaarlijkse kerstspringen. Dat is altijd gezellig.
Het zonnetje is heerlijk :)