Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze lijkt grijs maar is blauw.
Bellatrix schreef:Weekvraag:
Waarom heb je je kat(ten) zijn of haar naam gegeven en betekent die naam nog iets?
Subvraag: zou je het leuk vinden om iets te krijgen met de naam van de kat(ten) erop?
Citaat:Weekvraag:
Waarom heb je je kat(ten) zijn of haar naam gegeven en betekent die naam nog iets?
Subvraag: zou je het leuk vinden om iets te krijgen met de naam van de kat(ten) erop?
). Ik wilde de kat Dobby noemen maar m'n moeder was het daar niet mee eens en toen werd het Ruby. Vond ik verder ook wel een leuke naam, want ze is rood
Maar ook daar werd ik weer overruled. Dus toen is het eigenlijk begonnen om maar gewoon naar namen met een R te kijken.
Citaat:Weekvraag:
Tineke zong in een van haar vorige shows een liedje voor haar kleindochter, Livia Alaya... ik vind dat zo'n mooie naam... Livia kwam bij ons tegelijk met Buddha (rip), ongeveer 2-3 maanden na het overlijden van onze laatste Noorse boskat... Rodi... Peet wou toen een ragdoll, en ik wou een sphynx. De ragdoll is er toen gekomen (Buddha), maar de sphynx niet.... Livia kwam als cornish rex op ons pad... we hadden afgesproken dat Peet de naam voor de ragdoll mocht verzinnen, en ik de andere naam... en dat werd dus Livia 

Op voorwaarde dat ik dan de andere naam mocht kiezen
Ik wou iets dat goed bij King past... dus al snel werd het Prince 
) om vervolgens met volle overtuiging JA te zeggen
En zo geschiedde... Tommy kwam bij ons wonen. De naam was nog wel een dingetje... Peet wou liefst een stoere naam... Brutus ofzo... maar dat vond ik echt niet leuk... dat is een beetje de 'goden verzoeken', zeg maar.... en na wat sparren kwam hij met 'Tommy' op de proppen... dat is wel een leuke/schattige naam, en Peet en ik zijn allebei ook wel gek op Tommy Hilfiger...
de roepnaam heb ik al wat verbasterd naar 'Tom', 'Tomster' of 'Mister T'
) dus had bedacht dat als ik ooit weer een poes zou nemen/krijgen dat Nova zou worden, en zo geschiedde
). En zo kwam ik op de naam Dora.Bellatrix schreef:Subvraag: zou je het leuk vinden om iets te krijgen met de naam van de kat(ten) erop?
)

Bellatrix schreef:Ik lees nou iets over een rosborstel om het kleed/krabpaal van kattenharen te ontdoen. Werkt dat echt? Geen idee of zoiets binnen budget is want daar heb ik nog niet naar gekeken maar dit is wel interessant.