Ik ben blij dat ik er door jullie achter ben gekomen dat de notenshop de vakjes niet hetzelfde vult. Ik dacht dat mijn schoonmoeder in de war was hahahaha.
Zertab
Geplaatst: 03-12-25 08:38
Bellatrix schreef:
Ik heb hetzelfde zakje als jij van de Notenshop. Ik ben erg benieuwd naar die!
Die van gisteren is lekker maar nog niet eens op.
Spoiler: heb hem vanmorgen door mijn kwark gedaan en was erg lekker!
Vorig jaar was er bij sommige ook een andere volgorde en zat er zelfs soms wat anders in bij d e Notenshop. Hangt er vanaf of je in bijvoorbeeld oktober of november hem hebt gekocht.
Ik heb tot nu 3x zwart zakje en lijk vandaag iets anders te hebben dan het zakje op de foto van Zertab. Maar kan ook komen omdat de foto niet heel duidelijk is.
Er zat inderdaad een anderhalve maand verschil in besteltijd in. Ik heb hem voor haar verjaardag gegeven. Ik vind het niet zo erg hoor. Het is een leuk ding. Ik kan me voorstellen dat ze daar zelf inpakken ipv machinaal.
De inhoud van mijn Notenshop kalender loopt gelijk op met die van Fohadie, gok dat die uit dezelfde lichting komt.
Daarnaast heb ik 2x Rocco voor de honden, die stonden gisteren al te stuiteren toen ze doorkregen dat we nu weer dagelijks de kalender openen.
En ik heb een zelfsamengestelde adventskalender met allemaal kleine cadeautjes. Dag 1: 2 paar oorringen Dag 2: houten olifantje en geurolie in mokka choco koffie geur Dag 3: oogstick tegen wallen
Ik weet nog wel van vorig jaar dat de een bijvoorbeeld chocolade koekjes had en de ander chocolade pretsels. (Even als voorbeeld, niet dat het er echt in zat..)
Klopt hoor dat was vorig jaar ook zo! Had met verschillende batches te maken.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 03-12-25 16:03
fohadie schreef:
Ay, dan heb ik niet goed gekeken op de foto.
Ik weet nog wel van vorig jaar dat de een bijvoorbeeld chocolade koekjes had en de ander chocolade pretsels. (Even als voorbeeld, niet dat het er echt in zat..)
Mag wel, klinkt erg lekker.
Exitium
Geplaatst: 03-12-25 18:00
Spoiler:
noviceh
Geplaatst: 03-12-25 19:39
Spoiler:
Ik vind bonne maman echt verrassend leuk! Hiervoor hield ik het bij aardbeien- en abrikozenjam, ik kijk nu al uit naar de overige 21 dagen!