Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AnnemiekvM schreef:Weekvraag:
Welk merk voer hebben jullie voor brokken en welk voor natvoer?
Royal Canin en dan speciaal voor darmen/maag. Anders kan Loes niet poepen.
Natvoer ook van Royal Canin en dan anti haarbal. En Felix natvoer vinden ze heel lekker.
Mijn pakket heb ik al een week af! Was er fanatiek mee aan de slag gegaan. Nu nog een leuke hint bedenken.

.
?
. Dus hierbij.Bellatrix schreef:Weekvraag:
Welk merk voer hebben jullie voor brokken en welk voor natvoer?

.Gelijk geclaimd zie ik
.Bellatrix schreef:Ja, ik had idd al wat lopen zoeken. Ik koop meestal om de 2 jaar een nieuwe omdat al het sisal touw dan is opgebruikt.
Dure hobby
Liet zich alleen maar vallen en ging rollen...nu loopt ze wel rond... 
Marjo schreef:Zijn er eigenlijk specifieke dingen die jullie graag willen ontvangen, of uitproberen voor de katten?
Of zijn er misschien dingen die je juist niet in huis wil voor de katten, of dingen waarvan je van te voren Al weet dat ze er niks mee doen?
).
).
Marjo schreef:Zijn er eigenlijk specifieke dingen die jullie graag willen ontvangen, of uitproberen voor de katten?
Of zijn er misschien dingen die je juist niet in huis wil voor de katten, of dingen waarvan je van te voren Al weet dat ze er niks mee doen?

Ze vreten alles wat los en vast zit, en dat wordt steeds duidelijker te zien/voelen
) zou er door het hele huis achteraan gaan