Citaat:
Wat is jouw top en flop lijst als baasje? (denk ook vooral aan allergieën etc. Niets is zo sneu als chocola krijgen als je lactose intolerant bent)
Ik vind het prima als er alleen spullen voor de honden inzitten! Met 2 honden is er vast al genoeg om aan het budget te komen. Als je er toch graag iets in wil doen, melk of witte chocolade is altijd goed (zonder nootjes).
Citaat:
Honden schijnen vaak te lijken op hun baasjes. Wat is een karaktertrekje of eigenschap van je hond die jij bij jezelf ook terug vind
Dieke is van mijn ouders, woont op een boerderij.
En is net zo nuchter en lang leve de lol als mijn stiefvader. Doe maar normaal doe je gek genoeg.
Jeppe lijkt qua uiterlijk totaal niet op mij XD. Hij spiegelt mij wel enorm rondom mijn spanningen en mijn autisme. Ook houd jeppe nét zoveel van slapen en uitslapen als mij. Samen kunnen wij heerlijk in bed ontspannen.
Citaat:
#snuffelsanta week 41 Zondag schreef:
Wat is de meest ondeugende of memorabele actie ooit van jouw hond?
Dieke laat ons nog wel eens schrikken door dingen te eten die ze niet moet eten.
Ze weet ook feilloos de meeste prullenbakken open te krijgen. Dat zijn niet zulke leuke maar wel memorabele momenten.
Jeppe is denk ik de dag dat hij bij mij kwam
Dat is voor mij de meest memorabele dag.
Altijd gedroomd van een echt eigen hond vanaf puppy af aan. En hij is dat nu alweer 1,5 jaar.