En waar ze blijven
Taran loopt er ook graag mee in zijn bek. En sleept ze dan mee op de bank, tafel of aanrecht. Dat is natuurlijk een prima excuus om daar te zijn. Mij een cadeautje brengen
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bellatrix schreef:Die van jou zijn nu al volleerde modellen!
Die van mij krijg ik bijna niet met zijn 2e naast elkaar, meestal is het puur toeval.Ook na het spelen zijn ze nog energiek en blijven ze niet zitten.
Maar toffe foto! Het is volgens mij wel lastig om hun ogen goed open te krijgen?

Bellatrix schreef:Weekvraag:
Welk merk voer hebben jullie voor brokken en welk voor natvoer?
Meestal is het dan gekregen natvoer. Ze gaan hier allemaal wel heel goed op mousse!
Citaat:Weekvraag:
Die van mij krijgen Concept For Life (kitten en beauty) en qua natvoer op het moment weer de blikjes van Gourmet.
Citaat:Ik voer voornamelijk Almo Nature. Ze krijgen hier 24/7 brokken (dit is de Anti-Hairball variant) en 's avonds krijgen ze beide een zakje natvoer. Dit wissel ik af met Almo Nature Daily en de Anti-Hairball. Voorheen voerde ik Royal Canin, maar die zijn zo achterlijk duur geworden dat ik een alternatief heb gevonden, en hier doen ze het net zo goed op
Qua snoepjes geef ik de Yums en de Liquid Snacks van Vitakraft. Ik ben verder nog niks tegengekomen waar ze allergisch voor zijn of slecht op reageren gelukkig. Ik heb al wel eens van die gedroogde visjes geprobeerd te voeren, maar daar doen ze niks mee
Citaat:Weekvraag:
Citaat:Rex die zweert bij royal canin indoor. Als die op zijn, komt hij ons uit bed halen
Raya wilt dan weer perse purizon hebben, en bij voorkeur de gene met bloemen en zo er bij. Die haalt je weer uit bed als die op zijn. En de rest wisselt volgens mij gewoon af.
Bij voorkeur heb ik wel brokken die wat lager in calorie zijn aangezien ze onbeperkt hebben staan en niet allemaal even actief zijn
Zachtvoer krijgen ze zelden, maar meestal eten ze het ook niet op. Rory eet absoluut niks met vis. De soepjes van felix gaan er wel altijd heel goed in.
) als natvoer.