Is alles goed gegaan?
Die koppies van Blue en Nuts

Plucky denkt nu al dat alles wat bezorgd wordt voor hem is, na het SSS pakket krijg ik dat zeker weten niet meer afgeleerd haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
soms werkt mij ADHD niet mee#snuffelsanta week 41 woensdag +1dag schreef:Honden schijnen vaak te lijken op hun baasjes. Wat is een karaktertrekje of eigenschap van je hond die jij bij jezelf ook terug vind?
. #snuffelsanta week 41 woensdag +1dag schreef:Eten is het belangrijkste in zijn levenHonden schijnen vaak te lijken op hun baasjes. Wat is een karaktertrekje of eigenschap van je hond die jij bij jezelf ook terug vind?
Ik ben ook echt een snaaier.
Konstantine schreef:#snuffelsanta week 41 woensdag +1dag schreef:Eten is het belangrijkste in zijn levenHonden schijnen vaak te lijken op hun baasjes. Wat is een karaktertrekje of eigenschap van je hond die jij bij jezelf ook terug vind?Ik ben ook echt een snaaier.
En hij is ook niet een klein beetje eigenwijs...
Konstantine schreef:#snuffelsanta week 41 woensdag +1dag schreef:Eten is het belangrijkste in zijn levenHonden schijnen vaak te lijken op hun baasjes. Wat is een karaktertrekje of eigenschap van je hond die jij bij jezelf ook terug vind?Ik ben ook echt een snaaier.
En hij is ook niet een klein beetje eigenwijs...
we willen dus niet hopen erop. #snuffelsanta week 41 woensdag +1dag schreef:Honden schijnen vaak te lijken op hun baasjes. Wat is een karaktertrekje of eigenschap van je hond die jij bij jezelf ook terug vind?
heerlijk. Luna2006 schreef:Oeeeh leuke post! Direct al wat lekkers erbij!
Gelukkig alles goed gegaan bo_y!
Goh karaktertrekje waarbij onze honden op ons lijken![]()
De chi's zijn hyperkinetisch zoals mij! Ik kan enorm druk zijn als het mij uitkomt.
Cody lijkt meer op zijn baas, wat vandaag niet is, komt morgen wel.
Wij gaan kijken voor een MASje (mini australian Shepherd) maar we hebben bij de fokker wel aangegeven als er geen perfecte match is we willen wachten tot een evt volgend nestje.
Maar we zijn beide verkocht aan het teefje al willen we het nog niet toe geven. Ze lijkt zo zo hard op Pipa maar ook op mijn lieve Billy <
3 we willen dus niet hopen erop.
#snuffelsanta week 41 woensdag +1dag schreef:Honden schijnen vaak te lijken op hun baasjes. Wat is een karaktertrekje of eigenschap van je hond die jij bij jezelf ook terug vind?
#snuffelsanta week 41 Zondag schreef:Wat is de meest ondeugende of memorabele actie ooit van jouw hond?
#snuffelsanta week 41 Zondag schreef:Wat is de meest ondeugende of memorabele actie ooit van jouw hond?
#snuffelsanta week 41 woensdag +1dag schreef:Honden schijnen vaak te lijken op hun baasjes. Wat is een karaktertrekje of eigenschap van je hond die jij bij jezelf ook terug vind?