Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

#SNUFFELSANTA Week 40 zondag: schreef:Is jouw hond een slow-snacker of een schrok-opper?
#SNUFFELSANTA Week 40 zondag: schreef:Is jouw hond een slow-snacker of een schrok-opper?

Citaat:#SNUFFELSANTA WEEK 40 Woensdag schreef:
Heeft jouw hond bepaalde rituelen? Bijvoorbeeld bij het eten, slapen of voor het wandelen?

Citaat:#snuffelsanta extra vraag schreef:
Wat is jouw top en flop lijst als baasje? (denk ook vooral aan allergieën etc. Niets is zo sneu als chocola krijgen als je lactose intolerant bent)
Citaat:#SNUFFELSANTA Week 40 zondag: schreef:
Is jouw hond een slow-snacker of een schrok-opper?
Ik heb twee kauwkampioenen met stevige kaken, en een konijnenoortje is secondenwerk. In een minuutje staan ze alweer bij je om nog eentje te vragen
Soms wel lastig met foto's maken ervan, want poseren met een makkelijk te eten snackje is weten dat ze die niet in zullen wisselen voor een koekje na de foto's 

. Had 3 trainingen gepland in de afgelopen week, dus die kwamen er ook nog eens bij (1 van mijn banen was nogal onverwacht, ik val in voor een zieke leerkracht, dus "opeens" sta ik 2 dagen per week voor de klas). 
).
. We hebben echt zo hard gelachen!
Had alleen graag gehad dat hij wasbaar was.
Citaat:#snuffelsanta extra vraag schreef:
Wat is jouw top en flop lijst als baasje? (denk ook vooral aan allergieën etc. Niets is zo sneu als chocola krijgen als je lactose intolerant bent)