Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
#SNUFFELSANTA week 39 zondag schreef:Heeft jouw hond(en)veel vacht onderhoud nodig? En zo ja: welke producten gebruik jij graag?
#SNUFFELSANTA week 39 zondag schreef:Heeft jouw hond(en)veel vacht onderhoud nodig? En zo ja: welke producten gebruik jij graag?
Citaat:#SNUFFELSANTA week 39 woensdag schreef:
Is jouw hond een apporteer-koning of kijkt 'ie je alleen maar aan met “haal het zelf maar?"
Citaat:#SNUFFELSANTA week 39 zondag schreef:
Heeft jouw hond(en)veel vacht onderhoud nodig? En zo ja: welke producten gebruik jij graag?

#SNUFFELSANTA WEEK 40 Woensdag schreef:Heeft jouw hond bepaalde rituelen? Bijvoorbeeld bij het eten, slapen of voor het wandelen?

en hij moet en zal achter m'n pa z'n oren likken. Dat deed Aedan m'n vorige hond ook en ik weet niet waarom... Zal wel lekker ruiken bij m'n pa denk ik. Konstantine schreef:#SNUFFELSANTA WEEK 40 Woensdag schreef:Heeft jouw hond bepaalde rituelen? Bijvoorbeeld bij het eten, slapen of voor het wandelen?
VillaNeusjes schreef:#SNUFFELSANTA WEEK 40 Woensdag schreef:Heeft jouw hond bepaalde rituelen? Bijvoorbeeld bij het eten, slapen of voor het wandelen?
. Citaat:#SNUFFELSANTA WEEK 40 Woensdag schreef:
Heeft jouw hond bepaalde rituelen? Bijvoorbeeld bij het eten, slapen of voor het wandelen?
Citaat:#SNUFFELSANTA WEEK 40 Woensdag schreef:
Heeft jouw hond bepaalde rituelen? Bijvoorbeeld bij het eten, slapen of voor het wandelen
". Want ze loopt uiteraard overal mee naartoe. Iedere taak vereist minimaal 1 Bailey.

#SNUFFELSANTA WEEK 40 Woensdag schreef:Heeft jouw hond bepaalde rituelen? Bijvoorbeeld bij het eten, slapen of voor het wandelen?

Citaat:#SNUFFELSANTA WEEK 40 Woensdag schreef:
Heeft jouw hond bepaalde rituelen? Bijvoorbeeld bij het eten, slapen of voor het wandelen
als ze een opdracht krijgt bouwt ze zoveel spanning op dat ze daarna keihard gaat rennen of Zhena gaat pakken. Beide is lastig, want Zhena vind het natuurlijk helemaal niet leuk als erg zo'n onbenullig ding bovenop je vliegt en tijdens wandeling wil ik natuurlijk niet dat ze random wegrent. Dus als ze aan de kant moet zitten om dat er een auto of fietser aankomt en ik zie dat ze spanning opbouwt, lijn ik haar altijd even aan omdat als ze eenmaal mag gaan er geen recall meer opzit voor onbepaalde tijd.
Maar ze is wel heel lief hoor
Sastaic schreef:Citaat:#SNUFFELSANTA WEEK 40 Woensdag schreef:
hij mag een hond 2 deuren verder absoluut niet maar weet dat hij van mij niet naar de hond mag reageren. Dus als die hond als een gek staat te blaffen voor zijn raam rent Ax snurkend en springend vol gas vooruit langs het huis
Citaat:Heeft jouw hond(en)veel vacht onderhoud nodig? En zo ja: welke producten gebruik jij graag?
Citaat:Heeft jouw hond bepaalde rituelen? Bijvoorbeeld bij het eten, slapen of voor het wandelen?
en vind zichzelf dan heel stoer. Citaat:#SNUFFELSANTA WEEK 40 Woensdag schreef:
Heeft jouw hond bepaalde rituelen? Bijvoorbeeld bij het eten, slapen of voor het wandelen?