Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:De te zoetsappige "ideale" gezinnetjes ho ho ho wat hebben we het perfect samen met kerstreclames. En de kopen kopen kopen reclames met te luxe gerechten en teveel waardoor het een vreet maand is geworden met het pushen tot teveel geld uitgeven. En het beeld van de ideale complete gezinnen op tv. Waardoor voor best veel mensen de pijn van het ontbreken van geliefdes erg erin gewreven wordt. En de eenzaamheid van mensen juist extra pijnlijk aanvoelt.
O ja en het vuurwerk gedoe van kanslozen zonder hersens maar helaas nog met handjes en ogen
karuna schreef:De te zoetsappige "ideale" gezinnetjes ho ho ho wat hebben we het perfect samen met kerstreclames. En de kopen kopen kopen reclames met te luxe gerechten en teveel waardoor het een vreet maand is geworden met het pushen tot teveel geld uitgeven. En het beeld van de ideale complete gezinnen op tv. Waardoor voor best veel mensen de pijn van het ontbreken van geliefdes erg erin gewreven wordt. En de eenzaamheid van mensen juist extra pijnlijk aanvoelt.
+ 1
O ja en het vuurwerk gedoe van kanslozen zonder hersens maar helaas nog met handjes en ogen
chamion schreef:Hij zal vast wel een paar keer genoemd zijn, maar verplicht, gezellig samen moeten zijn. Het liefst je familie. Vond het al een drama toen mijn familie nog leefde, maar nu ik alleen ben valt het pas op hoe erg alles daarop toegespitst kan worden.
Gelukkig vermaak ik mezelf prima ondanks dat ik zonder familie zit. Indien ik met de feestdagen gezelschap wil doe ik of een oproepje bij vrienden of ik sluit aan bij een kennis die 2de kerstdag organiseert voor iedereen die alleen is. Maar meestal lekker in mijn uppie gourmetten (heerlijk alleen dingen die ik lekker vind) en een actiefilm aan. Rest van de dag Sims spelen. Kan er echt van genieten. Even de batterij opladen.
Maar ik kan mij voorstellen als je niet graag alleen bent of als je niet alleen kan zijn dat deze maand er heel erg in hakt.
De grootste ergernis. Dat mensen doen alsof de supermarkten in januari gesloten zijn. De inkopen.... niet normaal meer. Ik heb nauwelijks meer spullen. Hooguit het B merk vervangen met het A merk en ipv 1, 2 pakken meenemen maar ik ken mensen die gewoon rustig 100 150 euro per week meer uitgeven in december.
_San87_ schreef:Saul schreef:Grappig, dit is een van mijn ergernissen. Het vele motor crossen achter onze weide![]()
Ik vind vooral alle verplichtingen echt zo zo zo vermoeiend.
Het overlopen van al het geregel en alle moetjes.
Maar, je kunt die 'moetjes' toch gewoon lekker niet doen?
Saul schreef:_San87_ schreef:
Maar, je kunt die 'moetjes' toch gewoon lekker niet doen?
Sommige dingen moeten helaas echt met kinderen.
En ja ik heb zelf voor de kinderen gekozen. Maar dat betekent niet dat er geen ergernis kan zijn
Goof schreef:nevica schreef:Komt er ook een Januari topic? Zo nee, dan de beste wensen. Ga weg.
Nou, echt hoor!
Maar ook met oud en nieuw de lading compleet inhoudloze appjes met alleen een 'beste wensen'.
Nou en. Ik wens je iedere dag het beste, waarom app je dat midden in de nacht?! Flikker op.

Maar ik heb ook niks met Valentijnsdag of moeder-/vaderdag. Want idd, je liefde zou niet alleen op die momenten moeten gelden.

Alja schreef:Saul schreef:
Sommige dingen moeten helaas echt met kinderen.
En ja ik heb zelf voor de kinderen gekozen. Maar dat betekent niet dat er geen ergernis kan zijn
Wat moet dan precies met kinderen?
Ik heb er ook twee maar snap hem toch echt niet?