Het kerstpakketten topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Unwritten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 17:32

Hier kwam vandaag mijn kerstpakket :D
Net als vorige 2 jaren echt een leuk pakket, niet heel groot maar gewoon alles leuk.

Een handgeschilderde kerstbal, een sterke powerbank (de mijne was net gesneuveld _O_ perfect) en lekkere chips, nootjes, mijn favo kaas en chocola :D

Bij ons staat er ook op de bijgaande brief, dat mocht er iets in zitten waar je niks mee kan of wil doen, doneer hem dan aan iemand die het goed kan gebruiken :j
Laatst bijgewerkt door Unwritten op 10-12-25 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 17:33

en het is zeker, door bezuinigingen geen kerstpakket dit jaar.
:( wel jammer

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 18:55

Unwritten schreef:
Net als vorige 2 jaren echt een leuk pakket, niet heel groot maar gewoon alles leuk.

Een handgeschilderde kerstbal, een sterke powerbank (de mijne was net gesneuveld _O_ perfect) en lekkere chips, nootjes, mijn favo kaas en chocola :D

Bij ons staat er ook op de bijgaande brief, dat mocht er iets in zitten waar je niks mee kan of wil doen, doneer hem dan aan iemand die het goed kan gebruiken :j

Waarschijnlijk dezelfde organisatie, en inderdaad vond het ook een leuk en nuttig pakket! :)

MizzMontana

Re: Het kerstpakketten topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 18:58

Wij krijgen een bon. We mogen dan voor 40 euro iets uitzoeken op een website. Ik vind het maar saai. Allemaal dingen die ik zelf nooit zou kopen en elk jaar zo ongeveer dezelfde collectie. Doe dan maar een kerstpakket waarvan je niet weet wat er in zit. Dan is in elk geval het uitpakken een feestje :D

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 19:52

Ik gaf mijn kerstpakket eerder altijd aan een collega mee die ze uitdeelde aan daklozen (alleen de bruikbare dingen voor hun). Maar hij is ergens anders gaan werken. Ik zie wel wat ik er door jaar mee doe.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 20:11

Mss een buurtdeelkast benaderen of zij er belang bij hebben?

x_Nadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 20:14

Altijd leuk zo’n topic als deze.

Ik mag zaterdag mijn pakket weer ophalen.
Erg benieuwd wat er nu weer in zit, meestal veel eten/drinken en een aantal kleine prulletjes :))

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 20:16

Ik kreeg een bon van €60 om via een online catalogus iets uit te kiezen. Ik heb voor een airfryer gekozen, ik ken het merk niet maar een airfryer stond op mijn verlanglijstje dus ik vind het best. :')
Mijn man heeft een ouderwets kerstpakket gekregen, dat vind ik ook altijd wel leuk. Nu vind ik het vooral leuk dat we balans hebben: we hebben zijn pakket om gezellig uit te pakken, en dan kunnen we van mijn bon samen iets uitzoeken. :D

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 20:21

Unwritten schreef:

Wij moeten haast bij dezelfde werkgever werken, want ik heb exact hetzelfde kerspakket :P Ik vind hem ook erg geslaagd dit jaar! Voorgaande jaren kregen we ook prima kerstpakketten, maar dit is de eerste keer dat echt alles in de smaak valt of bruikbaar/leuk is!

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 21:54

Hier standaard elk jaar een vve bon van 60,-

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 10:08

Hier is nog niet eens bekend wanneer de kerstborrel of iets is. :o? :=

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 13:40

Helemaal blij hier, we hebben dit jaar een leuk pakket met een Italiaans thema. Laat dat nou mijn favoriet zijn.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 13:57

Ik heb 'm nog niet, mijn vestiging heeft volgende week woensdag de kerstborrel. Maar ik zag het kerstpakket al op de interne social media site staan, blijkbaar heeft een andere vestiging ze al uitgedeeld. Ik zag onder andere een gietijzeren pan staan, dat wordt weer sjouwen dus. En ik zag een kerstbal van mijn bedrijf :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-25 13:59

Wij hebben ook een kerstbal van het bedrijf waarschijnlijk...de laatste paar jaar al.
Ik hang hem er alleen nooit in. :=

Hier staan de pakketten in de garage en het enige dat ik weet is dat er een venster in de doos zit. Je kan dus al naar binnen kijken als je je pakket krijgt. (volgende week vrijdag na de kerstlunch)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 13:14

Wij hebben een nieuwe telefoon gehad (heb je dan wel in bruikleen) maar de oude kan je dan verkopen dus extra zakcentje :D
Enige is als je uit dienst gaat dan moet je wel zelf een nieuwe aanschaffen maar agh :+
En daarnaast 80 euro cadeaubonnen voor de bijenkorf. Al met al echt wel een fijn geschenk :D

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 14:32

Meh, andere jaren traditioneel pakket, nu een bon voor een site om wat uit te zoeken.

Pakket vond ik juist als echt kerst voelen

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 15:49

Het bedrijf waar ik werk is al een paar jaar niet heel goed in kerstpakketten, maar dit jaar is het wel heel erg. Het gaat niet zo goed en er wordt veel gesneden in uitgaven dus de verwachting was al niet hoog. We krijgen een soort vreemd mini koeltasje die zelfgemaakt zijn door ons reparatie atelier van oude slaap matjes en klimtouw met 1 flesje bier erin. Ik vraag me echt af wie dit bedacht heeft en vooral of er collega’s zijn die denken het echt te gaan gebruiken.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 15:56

Ik heb de mijne net opgehaald.
Alleen maar eten helaas. Lust er niks van dus m’n vriend mag het opeten en anders gaat het op de weggeefhoek.

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 15:58

Borrelnootjes ook niet? :oo

Zolala

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 16:06

Fudge ook niet? :oo

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 16:07

Of normale naturel chips?

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 16:09

Selina schreef:
Ik heb de mijne net opgehaald.
Alleen maar eten helaas. Lust er niks van dus m’n vriend mag het opeten en anders gaat het op de weggeefhoek.

[ Afbeelding ]

Oo hier had je mij heel blij mee gemaakt!

Wij hebben echt weer een flut kerstpakket. En alles met bedrijfslogo.

Allemaal weer prulletjes.
Doe dan of eten of een cadeaubon.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 16:20

Nja ik lust de naturel chips. Zoete popcorn. En zoutjes.
Maar ik probeer juist af te vallen :')
Gelukkig probeert m’n vriend aan te komen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 16:27

Mijn bedrijf wordt per 2026 overgenomen door hele leuke mensen. We hebben maar 5 man personeel dus geen grote organisatie. De nieuwe eigenaren kwamen alvast een presentje brengen. Deel 1 van het pakket. Deel 2 is over twee weken. Maar ik ben heel erg verwend want ik weet al wat het gaat zijn.

Een lunch bij Van der Valk met iedereen + partners. Onder werktijd. En een cadeaubon en een enveloppe met geld. :o

Als ik het bedrag zie wat ik voor m’n verjaardag al kreeg… ik mag niet klagen. ;)

Deel 1 dus:
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 17:07

Die ziet er lekker uit zeg!!