Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Ik sruur eigenlijk ook niks meer. Ik vergeet het eerlijk gezegd ook en denk er pas aan als ik zelf iets binnen krijg en vaak is het dan te laat om nog op kaarten- en postzegeljacht te gaan en iets te posten.
Eerlijk? Ik vond het vroeger wel erg leuk om kaartjes te krijgen en sturen, maar ik ontvang zelf bijna niets meer. Ik heb nog wel eens stug een poging gedaan om het wat te activeren door zelf wel wat leuks te sturen, maar het hield echt op.
Ook prima dan.
Wat ik wel echt knettersuf vind, is dan mensen die je een internetplaatje appen als kerstwens. Sorry, maar stuur dan niets.
Popstra schreef:Wat ik wel mooi vind is een verre viend eens te verassen rond deze tijd met een mooie kaart en daarin ook oprecht wat schrijven. Een verhaal en interesse. Niet enkel fijne feestdagen.
Bellatrix schreef:Amber_anne schreef:Maar je kan het vel echt jaren bewaren, ik heb dit jaar postzegels uit 2014 gebruikt
Daar moet je toch wel bijplakken? Die van 2014 waren toch veel goedkoper?
Yessy schreef:Bellatrix schreef:Amber_anne schreef:Maar je kan het vel echt jaren bewaren, ik heb dit jaar postzegels uit 2014 gebruikt
Daar moet je toch wel bijplakken? Die van 2014 waren toch veel goedkoper?
Nee dat is alleen als er nog bedragen op staan, dat was in 2014 al niet meer. Ik plak dit jaar ook de laatste 4 uit 2014, dan is het laatste velletje daarvan ook echt leeg.