Sure_lee schreef:Wij gaan naar mijn moeder die in Benidorm zit. 1e kerstdag gaan we naar een dinershow, 2e kerstdag ook een diner met livemuziek en oud en nieuw vieren we waarschijnlijk op het strand.
Jaloers
Zo heerlijk daar!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Whizz schreef:Heel veel sterkte gewenstOnze plannen zijn veranderd. We hebben op de valreep een huisje in Zeeland gehuurd in de hoop dat daar minder vuurwerk wordt afgestoken zodat onze pup ook een fijne jaarwisseling heeft. En, minder leuk, ik heb te horen gekregen dat ik ongeneeslijk ziek ben. Omdat ik niet weet hoe ik er aan toe ben tegen de kerst ga ik me denk ik lekker laten verwennen in plaats van alles zelf te doen. Hopelijk wel in dezelfde samenstelling.
Bellatrix schreef:Kerstavond doe ik niets.
Ik heb eerste kerstdag mijn achterbuurman uitgenodigd om te komen gourmetten.
2e kerstdag ben ik lekker alleen thuis. Dagje in huispak series/films kijken met wat lekkers.
Oud en Nieuw heb ik niets mee dus ben alleen thuis tot het lawaai af is en dan lekker slapen.
Suzanne F. schreef:Bellatrix schreef:Kerstavond doe ik niets.
Ik heb eerste kerstdag mijn achterbuurman uitgenodigd om te komen gourmetten.
2e kerstdag ben ik lekker alleen thuis. Dagje in huispak series/films kijken met wat lekkers.
Oud en Nieuw heb ik niets mee dus ben alleen thuis tot het lawaai af is en dan lekker slapen.
Zoiets heb ik het ook. Alleen 1e kerstdag naar mijn moeder.

hebben ze in m'n favoriete restaurant ook wat te lachen. En 's ochtends m'n moeder naar de kerk brengen, m'n zusje haalt haar weer op. Tweede Kerstdag naar een vriendin of misschien op de rommelmarkt staan, daar ben ik nog niet uit. Oudjaarsdag moet ik me de boa's op stap, 's Avonds ben ik gewoon thuis voor de beesten., in m'n uppie, heb daar echt helemaal niets mee, ben altijd blij als de vuurwerkhel weer over is. Gek genoeg vinden de beesten carbidschieten niet erg.
toen ik in de toerisme werkte gaf ik me altijd op om met de feestdagen te werken. Vond ik super leuk! Dat is het enige wat ik mis aan de toerisme. Ik heb niet zoveel met die verplichtingen allemaal. Kaitlyn schreef:24 december vieren we lekker samen en met de dieren.
1e kerstdag gaan we (met de hond) ‘s avonds bij mijn vader (in Nederland) eten, hier zijn mijn broertje, zusje en opa en oma ook. Mijn vader kennende wordt het uitgebreid én laat. Hij vroeg of we wilden blijven slapen, want dan konden we allebei wat drinken maar:
Tweede kerstdag moeten we dan rond 11 uur weer bij mijn schoonouders (in Duitsland) zijn (weer met hond), voor een kalkoen tussen de middag afgetopt met minimaal 2 stukken taart (want ze is teleurgesteld als ik na 1 stuk zeg dat ik vol zit). Daarna rijden we weer naar huis en maken we zelf een pan glühwein en kijken we kerstfilms.
Oud & nieuw vieren we samen, waren wel bij vrienden (in Nederland) uitgenodigd. Maar ik verwacht ontzettend herres in dat dorp qua vuurwerk, en wil onze hond een enigszins rustig oud en nieuw geven. Hier in huis horen we amper vuurwerk en we steken zelf ook niks af. Het enige wat knalt is de champagnefles om 12 uur, maar dat geluid kent Snuf al wel.![]()
Paar jaar geleden waren we in Edinburgh met kerst en dat beviel me nog het beste. Vind die familiebezoeken altijd erg intens en zo verplicht. Weet nu al dat mijn schoonmoeder teleurgesteld gaat zijn als we na de taart gaan, maar we willen ook een beetje tijd voor onszelf hebben.
Ik ben echt dol op de feestdagen en ben al een week helemaal hyper