. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Bellatrix schreef:Kookaburra schreef:Een vriendin van mij heeft de boom al sinds eind september staan![]()
Hier dit jaar waarschijnlijk geen boom. Normaal zet ik een kunstkerstboom op... Maar nu lopen er twee hele energieke kittens door mijn huis
Daarom ga ik eerst oefenen met een testkerstboom
Bellatrix schreef:Ik ga zondag de test kerstboom opzetten. Kunnen de kittens zich even uitleven. Half november, als de Sint aankomt zet ik mijn nieuwe boom neer.
En misschien met een paar nepballen? Dat ga ik ook doen.

!
Vandaag er nog wat ballen en slingers inhangen. Ze doen er niets mee behalve aan wat takjes geknaagd. En dat is nu ook klaar.
Hier staat de boom sinds gisteren, gezellig met vriendinnen opgezet.
ik word er zo vrolijk van, kan er enorm van genieten. Mijn man heeft het liever pas na Sinterklaas, maar Sinterklaas vindt de bomen juist heel gezellig volgens het sinterklaasjournaal. Dus dat is geen reden
op het dressoir wil ik alleen minder felle lichtjes in de guirlande, deze zijn me iets te fel. 

Eleentje schreef:Afgelopen woensdag hadden we een nogal slechte uitslag in het ziekenhuis.
We zijn bijna 10 jaar geleden tijdens de kerst getrouwd en dol op de sfeer.
Dus we besloten te doen wat ons blij maakt en letterlijk de slingers op te hangen.
Jip heeft haar eigen boom
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]