Heel luie even m'n voorstel van vorig jaar erbij gepakt en wat aangepast waar nodig
Ik ben Ingrid, 39 jaar en ik woon samen met de leukste en liefste 'tuxedo cat' Flappie. Hij heette een paar kilo geleden nog Babypoesj, maar als je 6.6 kilo weegt past dat niet echt meer... Hij is nu 4 jaar en echt mijn grootste vriendje. Verder heb ik twee geweldige merriesvossen; een shet van 20 en een gelderse van 22 jaar. Beiden met pensioen al wandelen ze beiden nog wel regelmatig.
Naast het op stal buiten zijn of met de kat knuffelen op de bank, hou ik erg van lezen (momenteel vooral fantasie en in het engels, maar sta open voor andere genres), onder het genot van een bak rooibos thee (en chocolade
) Omdat ik het rijden wel erg ging missen probeer ik minimaal 1x in de maand in Ede in de bossen te rijden op huurpaarden. Dat is echt een oplaad moment voor mij! Verder hou ik van wandelen en fietsen, door de bossen, over het strand... De tijd er voor vrij maken is met de paarden niet altijd even makkelijk, maar ik probeer het wel regelmatig te doen. Verder hou ik er van om spelletjes te doen met vrienden onder het genot van een lekkere Gin & Tonic
, probeer ik zo af en toe mijn postcrossing wat levend te houden (dit is een reminder voor mijzelf dat weer te doen) en luister ik veel naar film of epische muziek. Hans Zimmer kan ik duizend keer luisteren, en kijk enorm uit naar 28 februari om hem weer live te zien! Ik heb super veel zin in secret santa, ben erg nieuwsgierig wie uiteindelijk mijn lootje gaat worden en ik kijk nu al uit naar alle pakketen. En uiteraard de voorpret in de topics vooraf. Met SS in het vooruitzicht is het opeens wat minder erg dat de dagen alweer korter worden en de winter voor de deur staat...

Ik zit al met boeken in mijn hand zolang als mijn geheugen terug gaat en dat is nooit anders geweest in bijna 36 jaar tijd. Je vind me dan ook erg actief in het Welk boek lees jij-topic hier op bokt bv. *Ik heb best een flinke collectie in huis staan, met 1000+ boeken (99% is Engelstalig, dat heeft mijn absolute voorkeur). Ik heb jaren ook actief een boeken blog gehad, waar ik met veel plezier mee bezig ben geweest. Ik lees met name van allerhande soorten fantasy, romance, soms literaruur, en veel non-fictie ook (met name boeken over orca's, honden, katten, dino's, beroemde mensen en zelfhulpboeken)
Inmiddels al weer heel wat jaartjes.

)

ik doe inmiddels niet meer de moeite om mijn leeftijd te onthouden aangezien deze elke jaar veranderd. Maar een snelle berekening liet me uitkomen op 32. Samen met mijn man, een zoon (2 jaar), een dochter (6 maanden) en twee katten (Europese korthaar en een Ragdoll) woon ik in het noorden van Holland. Mijn hobby’s zijn allemaal in vergetelheid geraakt door lichamelijke klachten die ontstaan zijn door de zwangerschappen. Maar zoals het er naar uitziet mag ik binnenkort een beginners proeflesje paaldansen gaan proberen om te kijken of er ruimte is om weer op te starten. Ook hoop ik meer tijd vrij te kunnen maken om binnenkort weer wat creatieve hobby’s (journalen, schilderen, haken en kleding maken) op te pakken die ik altijd leuk vond om te doen. Verder is dit mijn eerste secret santa en heb ik er onwijs veel zin in!