Boktnaam: Damelza
Naam kat(ten): Mickey
Ras(sen): Kruising Maine Coon
Leeftijd kat(ten): 9 jaar
Toplijst voor mijn kat(ten): Liquid snack, Likmatje, Speelstokjes, Voedselverrijking, Verzorgingsproducten. Qua snacks is hij gek op kip, maar voornamelijk .
Floplijst voor mijn kat(ten): Hele kleine speeltjes, maar dat is voornamelijk omdat de hond die dan heel snel kapot maakt. Veel speeltjes vindt hij ook niet heel spannend

En qua eten en snacks is hij ook best moeilijk, vis bevalt hem over het algemeen altijd wat minder.
Wat ik nog kwijt wil over mijn kat(ten): Mickey is een kat met veel karakter en de baas des huizes

Hij weet heel goed wat hij wel en niet wil. En de lijst met wat hij niet wil is best lang. De laatste tijd zijn we best een beetje aan het studderen met zijn gezondheid, er zijn een paar tanden eruit gehaald en op een gegeven moment werd zijn achterkant van zijn poten en zijn staart wel erg kaal. Bij de dierenarts is daar echter nog weinig uitgekomen, wellicht een reactie op zijn beginnende spondylose (aanhechting staart).
Qua eten is hij best moeilijk, zijn brokjes eet hij altijd heel goed en het natvoer van almo nature beviel hem ook altijd. Echter laat hij dat de laatste tijd staan en zijn we overgestapt naar beetjes pate. Ik heb ook best van gezonde snacks geprobeerd, maar van gevriesdroogd moet hij ook weinig weten. De liquid snacks van vitakraft + de kattensticks blijven groot favoriet. Tips voor gezondere snacks zijn dus ook van harte welkom. Dan hoeft hij ook niet meer de kip uit de salade van mijn vriend te pikken