Bellatrix schreef:Nou, ik maak gewon 3 vakjes open.Dan zijn we gewoon een heel stuk eerder klaar met de kalender.
Dat is een beter idee ja haha. Of later beginnen en dan wel klaar op de 24e.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snippergroen schreef:Ik zag dat de Bijenkorf ook met een geuren adventskalender gaat komen. Ik heb al moeite om me in te houden de normale niet te kopen, maar deze wordt al helemaal een uitdaging

Snippergroen schreef:Snippergroen schreef:Ik zag dat de Bijenkorf ook met een geuren adventskalender gaat komen. Ik heb al moeite om me in te houden de normale niet te kopen, maar deze wordt al helemaal een uitdaging
Voor de liefhebbers, ik zie dat hij nu beschikbaar is. Je mag wel eerst even een krantenwijk nemen.
https://www.debijenkorf.nl/d/de-bijenko ... 6000226090
Voor nog toe te voegen aan mijn collectie vind ik hem wel te duur maar als ze dit volgend jaar weer doen...
Maar inderdaad, hier zou ik opzich nog wel voor willen sparen voor volgend jaar
Net tot en met het 8e vakje gedaan. Ik doe het zonder het voorbeeld, dus het is telkens een verrassing wat voor hond tevoorschijn komt. Realiseerde mij net dat ze allemaal hun tong naar buiten hebben.
. Ik heb nu van een bokker een puzzel kalender overgenomen van vorig jaar en die in de lege notenshop kalender gedaan. Daarnaast de bakjes die nog van de notenshop bewaard waren gevuld met borrelnootjes/chocolade etc, en die krijgt m'n vader over een paar weken cadeau. Ik weet nu al dat hij het super leuk vind! Dus... Volgend jaar wil ik wel een nieuwe maken!

Morpheus81 schreef:Ik herken dit helemaal.Jeetje, ik ben in dit topic beland en er gaat echt een hele nieuwe wereld voor mij open!
Ten eerste had ik echt geen idee dat er zoveel verschillende advent kalenders bestaan! Ik heb blijkbaar onder een steen geleefd wat dat betreftVervolgens had ik het idee dat je zoiets altijd cadeau 'moest' krijgen. Het was echt nooit in me opgekomen om het voor mezelf te kopen. Maar het van tevoren bekijken van wat erin zit om te bepalen of je deze wel of niet wilt kopen snap ik dan niet helemaal, dan is de verrassing er toch al helemaal af? Als je voor een ander koopt, snap ik dat dan weer wel.
[...]
Ik wens jullie superveel plezier met jullie kalenders, het is nog even geduld hebben tot jullie kunnen beginnen. En ik lees nog even mee om nog meer te leren over deze wondere wereld, die ik dus tot nu toe helemaal gemist had.
Iets teveel andere uitgaven gedaan. Siers83 schreef:Bagheera_206 schreef:Ik hou het dit jaar maar bij alleen de kalender van de notenshop.Iets teveel andere uitgaven gedaan.
Ik heb alleen die van DM dit jaar. Wilde nog Notenshop bedstellen maar die is helemaal uitverkocht, te lang gewacht helaas