Zertab schreef:
Zo leuk!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
, er stonden 2 personen op de doos
hellup
Stal_Fiore schreef:Ik krijg net van onze katten oppas door (ben zelf een weekendje in Gent) dat onze jongste, Wolfie, net de kerstboom ingesprongen is achter de muis aan die Dieseltje cadeau heeft gedaan.
Hij was zo wild aan het spelen dat de muis in de kerstboom belandde… even later de kat dus ook![]()
![]()
![]()
Banjer schreef:SSS-hints
Vlinder84: zoek naar de hint over het bouwjaar. En google eens wie er in 2005 op nr 1 stond in de top 2000.
Neonlight schreef:Cheytjuh, stonden er ook geen letters in de doos? En wat was de letter van je chocolade letter?
(normaal ruimtie nooit op, zul je net zien nu wel
)Neonlight schreef:Vlinder84, wat stond er in hint 2? Combineer dat met De Avond?
.Stal_Fiore schreef:Ik krijg net van onze katten oppas door (ben zelf een weekendje in Gent) dat onze jongste, Wolfie, net de kerstboom ingesprongen is achter de muis aan die Dieseltje cadeau heeft gedaan.
Hij was zo wild aan het spelen dat de muis in de kerstboom belandde… even later de kat dus ook![]()
![]()
![]()

Boom is wel overeind gebleven?
Charaz schreef:Charaz schreef:Mijn pakket is er!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Mijn verslag bij het pakket ontbrak nog, na wat heen en weer vliegen had ik assistentie van kind én kat om uit te pakken.
Mijn SS had goed opgelet en gezien dat ik van bakken hou, in het blik zaten ook nog heerlijke zelf gebakken koekjes.
Ik ben erg benieuwd naar de Leonidas pasta, die gaan we met de kerst proberen!
De hints brachten met via de Bokt zoekmachine al snel naar Foxy80 en toen ik in de SS topics van vorige jaren ging zoeken moest zij het wel zijn.

Vlinder84 schreef:Hihi, het kwartje is gevallen.
Galja, ben jij mijn santa?;)