Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 21:20

Ik vind dat we dit eigenlijk gewoon een paar keer per jaar moeten doen. Zoveel lol en zo jammer dat het al bijna klaar is -O-

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 21:22

Serieus....Ik had een heel verslag getypt vanmiddag voor ik wegging....nu zie ik dat hij hier niet is gepost.... Hoe kan dat nu weer? %)
Ga er nu weer mee bezig, sorry Santa...

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 21:28

germie schreef:
En krtek, ik wil nu weten hoe je aan jouw boktnaam komt. Want kretek is een rare stinksigaret in Indonesie. Komt de naam daar vandaan?

Als je naar mijn avatar kijkt weet je het. Het is een molletje, dat is een bekend tekenfilmfiguur in Tsjechië. Daar heet die krtek, voor mij echt een jeugd sentiment. Dus het is zeker niet een sigaret _O-

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 21:35

Jolien87 schreef:
StonedRomy, ik vind jouw naam in combinatie met het feit dat je het pakket in eerste instantie bij een coffeeshop hebt afgeleverd wel heel grappig :')

Maar jeetje, wat een gedoe voor je.

_O-

Zeker heel grappig!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 21:38

Blijft leuk om alle blije verslagen te lezen!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 21:43

Roulette_ schreef:
Mijn hints waren de leuke gehaakte paardjes en (als t niet lukte) goed naar de krantenproppen te kijken.

Dus ik was vooral op zoek met iemand die goed kan haken (nu blijken er dus best wat mensen hier te zijn die kunnen of willen haken, dus het duurde even). Vandaag ook maar met de krant gaan speuren en die komt uit de buurt van Drachten. Toen viel bij mij het kwartje dat ik die plaatsnaam gisteren ook in iemands profiel tegen ben gekomen…
En met wat zoeken dat zij mooi kan haken en voor haar familie leuke kraamcadeau’s haakt. Plus dat ze ook nog eens twee leuke pony’s heeft en het mij gisteren al was opgevallen dat de gehaakte hoofdjes geen ‘standaard’ bles hebben…

Lieve Jorex, ben jij mijn Santa? En heb ik hier dan nu een mini-Alex en een mini-Jorie?

Jazeker! Ik ben nu net weer klaar met Jorie zijn menles. Nu nog naar huis, en dan morgenochtend vroeg versieren en kerstrit met Alex. :D
Normaal lopen ze zo rond. Maar ik ben Jorie aan het omscholen naar bitloos dus ik heb ze nu even gescheiden van elkaar lopen.
Afbeelding

Hier ook een man die daar last van heeft. Ik vroeg om vanille yoghurt in een pak zoals gewone yoghurt en vla ook zit voor mijn ontbijt. Ik kreeg zo'n kuipverpakking kwark en dan ook nog eens aardbeiensmaak want de vanille was op. :')
Hij zei "normaal heb je dit toch als toetje?". Ja daar had hij wel gelijk in maar daarvan had ik al 2 in de koelkast.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 19-12-25 21:47, in het totaal 2 keer bewerkt

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 21:45

Neonlight schreef:
Jolien87 schreef:
Ik stuur tegenwoordig foto's van de benodigde boodschappen naar mijn vriend.

Ik stuur mijn man niet eens op pad, kost me veel meer tijd dan het zelf doen. 300 telefoontjes en uiteindelijk kan ik alsnog zelf gaan om het goede te halen. _O-

Ja, dit idd! Ik doe vrijwel altijd zelf de boodschappen, zodat ik het juiste in huis heb. Anders idd foto's of van te voren laren zien oid.
Doe ik trouwens bjj mn vader ook, niet alleen bij mn man

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 21:46

Vanochtend net voor ik weg wilde gaan, ging de bel. Daar was mijn pakketje *\o/*
Afbeelding
Heel leuk versierd met tekeningen (ik gok door een kind?) gemaakt, dus voor mij was dat al hint 1

Daarnaast was er een hartje op getekend met Green Chef erin, dus ik gok dat mijn Santa maaltijden geleverd krijgt van de Green Chef, of niet heel creatief is met koken? (Sorry santa als dit niet zo is)

Eenmaal geopend, zag ik een prachtig gevulde doos
Afbeelding

De hele buit
Afbeelding

Afbeelding
In dit pakket zat een misdaadroman

Afbeelding
Erg benieuwd, een keer wat anders dan ik normaal lees in ieder geval !

Afbeelding
Er zat ook een geweeeeeeldige giraffe badjas in mijn pakket, Aloy mocht even poseren, dit deed ze met liefde :+

Afbeelding
Een boek van Lynn Austin

En verder
- geurkaarsen (Die echt heeeeeeerlijk ruiken <3 <3 Toen ik het pakket open deed rook ik ze al)
- Stokjes voor warme chocomel maken
- Landleven 2x <3
- Diamond painting nachtlampje
- Chocoladeletter L (Is dit een hint ? Of vindt mijn Santa dit gewoon lekker? of?) De letter is al wel gesneuveld tijdens mijn speurtocht }>
- Het boek Oorlogstranen
- Een mooie kerstplank

Afbeelding

Het hele pakket :

Afbeelding
Aloy was nog steeds vol passie aan het poseren := :')

Lieve Santa, onwijs bedankt voor je mooie pakket met boeken die ik nog niet ken en waar ik erg benieuwd naar ben, heerlijke geurkaarsen, een superfijne badjes <3 <3 en gewoon supertof dat je dit voor mij bij elkaar hebt gescharreld _/-\o_ _/-\o_

De verzamelde hints voor mij

- Kindertekening op de doos = Santa heeft kinderen
- Green Chef = omcirkeld met een hartje = ik hou van Green Chef, in mijn brein hou je dus van makkelijke maaltijden?
- Oorlogsboek/Misdaadroman uit eigen kast = je houdt van misdaad/oorlogsboeken ?
- Chocoladeletter L = Naam begint met een L ? Je boktnaam of je echte naam ?
- Getal 99 was op de geurkaarsen geschreven = Geboren in 1999?
- Er stond op de doos ook onderstreept : Tot volgende week. En eronder : Tot volgende week? (Die snap ik niet helemaal)

Ennnnnn, ik puzzel nog even verder :+ :o

Chanen

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 21:58

Vervelend als je er om in de stress hebt gezeten, maar het levert wel een mooi verhaal op StonedRomey. Eentje die jouw naam eer aan doet. Zoiets kun je zelf niet beter verzinnen.

Geweldig foto van je hond Cheytjuh! :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 21:58

Ga je volgende week iets doen waarbij je mogelijk een bokker in het wild tegenkomt?

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 22:05

Roosch schreef:
Ga je volgende week iets doen waarbij je mogelijk een bokker in het wild tegenkomt?

Ehhhhhh, nee niet dat ik weet. :+ Ik ga nu allemaal gekke dingen in mijn hoofd halen :')
Gaan de 30e naar de Ardennen een paar dagen op vakantie maar dat weten alleen vriendlief en ik en de familie volgens mij. Of ik moet het wel ergens gemeld hebben, ik ben zo'n chaoot :o :D

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 22:09

StonedRomy schreef:
Neonlight schreef:
Daar moest ik ook wel om lachen toen ik dat hoorde. Maar hulde voor de vriendin die het pakket uit de kidnapping bevrijd heeft! *\o/*
Ik dacht zelf dat die noodles een hint naar Japan was. _O-

Oh ja dat had ook een goed antwoord geweest kunnen zijn :')

Naomi ik ben blij dat je er blij mee bent! Ik heb echt even staan denken in de winkel wat nu leuk knutsel materiaal was zonder te in your face te zijn met kerst als thema. Dacht kerst papier voor je fotoalbum bij het thema kerst is wel leuk ( had gezien in een ander topic dat je op deze manier je album invult toch? ) en die kerstballen om zelf te graveren leek me leuk voor een ‘ mijn eerste kerst ‘ kerstbal oid voor de kleine. Maar verder echt blanco, dus hopelijk heb je iets aan mijn knutsel spullen

Klopt helemaal! En ik heb er zeker iets aan, dus je hebt goed gekozen :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 22:49

Cheytjuh, wat een mooi pakket! Die badjas is geweldig! De hond in de badjas poserend ook. _O-

Je Santa houdt duidelijk van lezen als ze je een boek uit eigen collectie heeft gegeven en ook snel het boek wat ze jou kado ging geven heeft gelezen.
Ik ben erg benieuwd naar het boek Oorlogstranen.

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 22:58

Neonlight schreef:
Cheytjuh, wat een mooi pakket! Die badjas is geweldig! De hond in de badjas poserend ook. _O-

Je Santa houdt duidelijk van lezen als ze je een boek uit eigen collectie heeft gegeven en ook snel het boek wat ze jou kado ging geven heeft gelezen.
Ik ben erg benieuwd naar het boek Oorlogstranen.

`
Ja daar zit ik nu dus ook op te selecteren : Santa's die houden van lezen...maar ik kom dus nog niet heel veel verder, de santa's die verdacht waren zijn al geraden

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 23:02

Geweldige pakketten weer!
2x dezelfde Santa is wel geniaal haha
En die noodles in het pakket :))

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 23:16

SSS-hints

Cheytjuh: Er stond ook nog een getal op een ander pakje. Daar moet ze iets mee doen.
De green chef is geen hint.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 07:36

Ik ben wel echt voor een nieuwe editie met Pasen. Trekt waarschijnlijk wel minder deelnemers maar ik heb het idee dat deze editie ook wel echt de leukste is tot nu toe, misschien omdat er wat minder mensen meedoen?

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 09:47

Tanya schreef:
Ik ben wel echt voor een nieuwe editie met Pasen. Trekt waarschijnlijk wel minder deelnemers maar ik heb het idee dat deze editie ook wel echt de leukste is tot nu toe, misschien omdat er wat minder mensen meedoen?

Ik wil ook mijn complimenten geven aan het beheer want ik denk dat die het, net als vorig jaar, echt goed doen waardoor alles zo soepel en gemoedelijk verloopt! De weekvragen is ook echt een vooruitgang.

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 09:52

Neonlight schreef:
SSS-hints

Cheytjuh: Er stond ook nog een getal op een ander pakje. Daar moet ze iets mee doen.
De green chef is geen hint.

Oh oké, vriendlief heeft het ‘oud papier’ al weg gedaan gisteravond, dus ik weet zo niet welk getal dat dan moet zijn.

Maar ik puzzel nog even verder. Heb er een nachtje over geslapen, dus het moet gaan lukken :o

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 10:43

Kijk in de Landlevens. :)

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 11:14

Charaz schreef:
Mijn pakket is er!

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Mijn verslag bij het pakket ontbrak nog, na wat heen en weer vliegen had ik assistentie van kind én kat om uit te pakken.

Mijn SS had goed opgelet en gezien dat ik van bakken hou, in het blik zaten ook nog heerlijke zelf gebakken koekjes.

Ik ben erg benieuwd naar de Leonidas pasta, die gaan we met de kerst proberen!

De hints brachten met via de Bokt zoekmachine al snel naar Foxy80 en toen ik in de SS topics van vorige jaren ging zoeken moest zij het wel zijn.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 11:51

Daar zitten ze dan mooi samen <3
Afbeelding

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 11:54

Neonlight schreef:
Kijk in de Landlevens. :)

Ahaaaaaa

Ik ga dat straks snel even doen als ik weer thuis ben :j dank je!

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 12:24

Oeh Baldacci leest wel lekker weg hoor :j
Wat een toffe pakketten heeft iedereen

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-25 12:32

Neolithicum dat bedenk je toch niet 2x Banjer :')

Krtek inderdaad jeugdsentiment, toen er alleen NL 1 en 2 bestond en WDR NDR en ZDF, programma met de muis en de mol <3 .

Ehct toffe pakketten weer.