Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
germie schreef:En krtek, ik wil nu weten hoe je aan jouw boktnaam komt. Want kretek is een rare stinksigaret in Indonesie. Komt de naam daar vandaan?
Roulette_ schreef:Mijn hints waren de leuke gehaakte paardjes en (als t niet lukte) goed naar de krantenproppen te kijken.
Dus ik was vooral op zoek met iemand die goed kan haken (nu blijken er dus best wat mensen hier te zijn die kunnen of willen haken, dus het duurde even). Vandaag ook maar met de krant gaan speuren en die komt uit de buurt van Drachten. Toen viel bij mij het kwartje dat ik die plaatsnaam gisteren ook in iemands profiel tegen ben gekomen…
En met wat zoeken dat zij mooi kan haken en voor haar familie leuke kraamcadeau’s haakt. Plus dat ze ook nog eens twee leuke pony’s heeft en het mij gisteren al was opgevallen dat de gehaakte hoofdjes geen ‘standaard’ bles hebben…
Lieve Jorex, ben jij mijn Santa? En heb ik hier dan nu een mini-Alex en een mini-Jorie?

Neonlight schreef:Jolien87 schreef:Ik stuur tegenwoordig foto's van de benodigde boodschappen naar mijn vriend.
Ik stuur mijn man niet eens op pad, kost me veel meer tijd dan het zelf doen. 300 telefoontjes en uiteindelijk kan ik alsnog zelf gaan om het goede te halen.

Toen ik het pakket open deed rook ik ze al)
en gewoon supertof dat je dit voor mij bij elkaar hebt gescharreld
Roosch schreef:Ga je volgende week iets doen waarbij je mogelijk een bokker in het wild tegenkomt?
Ik ga nu allemaal gekke dingen in mijn hoofd halen
StonedRomy schreef:Neonlight schreef:Daar moest ik ook wel om lachen toen ik dat hoorde. Maar hulde voor de vriendin die het pakket uit de kidnapping bevrijd heeft!![]()
Ik dacht zelf dat die noodles een hint naar Japan was.
Oh ja dat had ook een goed antwoord geweest kunnen zijn![]()
Naomi ik ben blij dat je er blij mee bent! Ik heb echt even staan denken in de winkel wat nu leuk knutsel materiaal was zonder te in your face te zijn met kerst als thema. Dacht kerst papier voor je fotoalbum bij het thema kerst is wel leuk ( had gezien in een ander topic dat je op deze manier je album invult toch? ) en die kerstballen om zelf te graveren leek me leuk voor een ‘ mijn eerste kerst ‘ kerstbal oid voor de kleine. Maar verder echt blanco, dus hopelijk heb je iets aan mijn knutsel spullen
Neonlight schreef:Cheytjuh, wat een mooi pakket! Die badjas is geweldig! De hond in de badjas poserend ook.![]()
Je Santa houdt duidelijk van lezen als ze je een boek uit eigen collectie heeft gegeven en ook snel het boek wat ze jou kado ging geven heeft gelezen.
Ik ben erg benieuwd naar het boek Oorlogstranen.
Tanya schreef:Ik ben wel echt voor een nieuwe editie met Pasen. Trekt waarschijnlijk wel minder deelnemers maar ik heb het idee dat deze editie ook wel echt de leukste is tot nu toe, misschien omdat er wat minder mensen meedoen?
Neonlight schreef:SSS-hints
Cheytjuh: Er stond ook nog een getal op een ander pakje. Daar moet ze iets mee doen.
De green chef is geen hint.
Charaz schreef:Mijn pakket is er!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]