Chanen, wat een lieve vriend heb jij!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naomi_Jortje schreef:StonedRomy ben jij mijn Santa? Door de hamsters vermoed ik dat
Tancreda4 schreef:Haha wat toevallig dat je bij beide edities dezelfde santa had
StonedRomy schreef:Naomi_Jortje schreef:StonedRomy ben jij mijn Santa? Door de hamsters vermoed ik dat
Jazeker ben ik je Santa!
De noodles was miscommunicatie om 4 uur in de ochtend. Ik was bezig met label uitprinten en in te pakken en honden uit te laten en en en… dus vroeg mijn vader om nog wat vulling bij het pakket te doen. Je weet wel. Die plastic met lucht gevulde kussentjes die je met alles erbij krijgt. Maar vulling was natuurlijk noodle soep![]()
Maar zo’n beetje alles is mis gegaan. Het enige pakket punt wat open was voordat ik vertrok ( de automaat had storing. Die heb ik om half 5 in de ochtend geprobeerd ) was een wiet shop. Dus meneer had hem gescand maar kreeg al geen mail enzo. Maar volgens hem was het goed en kon dat half uurtje duren. Naja prima. Hij doet dit vaker dus zal wel.
Niet dus.
Tot donderdag heeft hij het pakketje gegijzeld gehouden omdat hij bleef beweren dat hij gewoon ingescand was. Donderdag is dus een vriendin van mij erheen gegaan, heeft het pakketje uit zijn kast bevrijdt en is naar de automaat door gegaan.
En ik zat maar te bedenken hoe ik, StonedRomy, moest gaan uitleggen dat een of andere stoned wiet shop eigenaar het pakketje aan het gijzelen was![]()
De andere hints waren lickimat = heb ik er 6000 van .
Hamster papier en hamster cookies inderdaad voor mijn hamster liefhebbende hond
De pure chocolade Nutella die uit Duitsland komt = dicht bij de grens wonend

zo heb ik mijn vader een keer met een boodschappenbriefje naar de winkel gestuurd:Neonlight schreef:Daar moest ik ook wel om lachen toen ik dat hoorde. Maar hulde voor de vriendin die het pakket uit de kidnapping bevrijd heeft!![]()
Ik dacht zelf dat die noodles een hint naar Japan was.
Neonlight schreef:Jolien87 schreef:Ik stuur tegenwoordig foto's van de benodigde boodschappen naar mijn vriend.
Ik stuur mijn man niet eens op pad, kost me veel meer tijd dan het zelf doen. 300 telefoontjes en uiteindelijk kan ik alsnog zelf gaan om het goede te halen.
Cheytjuh schreef:Ik zit even een grote gok te doen maarr..
Linnie050 ben jij mijn Santa ?
Je houdt van oorlogsromans (ik heb een oorlogsroman gekregen), niet zo creatief in de keuken geef je aan (dus maaltijden met behulp van the Green Chef ?) , de Chocolade letter L , dus de L van Linnie050 ?
Of denk ik nu totaal verkeerd
Jolien87 schreef:Neonlight schreef:Ik stuur mijn man niet eens op pad, kost me veel meer tijd dan het zelf doen. 300 telefoontjes en uiteindelijk kan ik alsnog zelf gaan om het goede te halen.
Dat heb ik ook overwogen maar ik wil vooral geen weaponized incompetence aanmoedigen dus investeer ik er maar op deze manier in.