Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 17:35

nevica schreef:
Zertab schreef:
Alle mensen waarvan ik denk dat ze mijn santa zijn, zijn dus al geraden :+

Ik gok dat mijn santa niet zo actief is of was in het topic?

Heb je al op heel Bokt gezocht met de zoekfunctie? Dan heb je het zo..

Op Haflinger en Enter levert dat veel hits op, over een Haflinger en over een twee jarige paard

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 17:36

En op de naam die je gevonden hebt?

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 17:40

Misschien vind je iets bij de plaatsnaam of in het onderschrift Ik gok dat mijn santa niet zo actief is of was in het topic?
[/quote]

Heb je al op heel Bokt gezocht met de zoekfunctie? Dan heb je het zo..[/quote]

Op Haflinger en Enter levert dat veel hits op, over een Haflinger en over een twee jarige paard[/quote]

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 17:43

En de naam die je gevonden had miste wel de e op het einde. ;)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-25 17:50

boeflover schreef:
Lavitabella schreef:
Nou bij deze dan mijn verslag! *\o/*

Ik kreeg dus een berichtje toen ik op het werk was dat er een pakketje klaar stond. Zo snel mogelijk na het werk naar huis gegaan en daar stond inderdaad een voor mij onbekende grote doos te wachten! De foto's zijn helaas wel allemaal in de avond gemaakt dus ik hoop dat jullie ze kunnen zien!

Toen ik het open maakte zag ik echt super veel cadeautjes, er kwam geen einde aan. :):)

[ Afbeelding ]

Uiteraard was er eentje alweer heel snel bij.. Die werd ook zeker niet teleurgesteld. <3

[ Afbeelding ]

Het was echt mega veel en super leuk ook!! *\o/*

[ Afbeelding ]

Nog even wat overzicht foto's:

[ Afbeelding ]

Hier hoort nog een varkensoor bij maar zoals jullie snappen heeft die de foto niet gered.. :+

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Echt een super leuk pakket!! De chocoladereep is dezelfde avond al op gegaan. :=

In het kaartje wat er bij zat stond dat de hints in cadeautjes te zoeken waren en in het inpakpapier uit vorige edities. Ik ben dus gaan zoeken in andere edities en toen het lampje in mijn hoofd begon te branden bij de handboeien kon het maar 1 iemand zijn die ook matchte met cadeautjes en inpakpapier...

boeflover, ben jij mijn Santa? <3

Klopt helemaal! De hint had ik wel veel te moeilijk omschreven haha, ik heb de handboeien in de 1e editie waarin ik meedeed ook ingezet dus nu een keer hergebruikt. En het eenhoorn papier zat 2 jaar terug rond mijn eigen cadeaus en heb ik toen bewaard want vond het zo leuk, nu wel echt op.

De spinnen zijn mieren met een punt op hun rug, bedoeld om te gebruiken als cocktailprikker (met bv een blokje kaas). Het waren helaas de laatste/showmodel dus ze kwamen zonder verpakking, had het nog wel geschreven op het doosje maar dat zal je niet opgevallen zijn haha.
Fijn om te horen dat het in de smaak is gevallen!

Wat leukkkk! Nou je hints snapte ik wel meteen hoor! Het was even zoeken maar dat is ook de doel van je hint geweest dus ik vond het top. :D

Neee dat heb ik inderdaad nog niet gezien. Ik zal straks eens kijken. Wel echt super leuk nu ik weet wat het is! Die kunnen lekker bij de oude kaas. :9 Nogmaals heel erg bedankt! Ik heb de facemist en mok ook al gebruikt. Kan lekker veel thee in de mok. Een geslaagd pakket. <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 17:51

Neonlight schreef:
En de naam die je gevonden had miste wel de e op het einde. ;)

Welke? Ik heb knallende koppijn dus sorry ben echt niet helder meer -O-

Rikiee levert ook niets op namelijk

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-25 17:52

Dat is wel toevallig Neonlight. _O-

Wat een top pakketten allemaal weer en wat heeft iedereen goed zijn best gedaan! {:) Zo jammer dat het weer bijna voorbij is..

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 17:55

"Tante Rikie" invullen levert niets op? O:)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 17:57

Neonlight schreef:

Jaa nu wel. Gister kreeg ik het echt niet gevonden ofzo. Mijn hoofd werkt niet :')

Robbie88 ben jij mijn santa? :D

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 18:02

Foxy80 ben jij mijn SS?

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 18:05

haha jaaa ik ben je Santa
Zertab schreef:
Neonlight schreef:

Jaa nu wel. Gister kreeg ik het echt niet gevonden ofzo. Mijn hoofd werkt niet :')

Robbie88 ben jij mijn santa? :D

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 18:10

Yes geraden! Eindelijk :')
Heel erg bedankt voor het pakket en een extra dankjewel voor het knuffeltje van Bo <3

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 18:18

Ik zit even een grote gok te doen maarr..

Linnie050 ben jij mijn Santa ?
Je houdt van oorlogsromans (ik heb een oorlogsroman gekregen), niet zo creatief in de keuken geef je aan (dus maaltijden met behulp van the Green Chef ?) , de Chocolade letter L , dus de L van Linnie050 ?

Of denk ik nu totaal verkeerd :o

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 18:20

@ Neonlight: Twee keer Banjer als Secret Santa is wel heel toevallig. Knap ook om dan twee keer verschillende hints te bedenken. Ik vond één keer al genoeg denkwerk.

Weer volle en mooie pakketten verder. :)

Sorry Santa, wij zullen beiden nog iets langer moeten wachten op de bezorgdienst. Vooralsnog is er niks afgeleverd, terwijl zowel PostNL als DHL op dit tijdstip volgens mij vaak al wel langs zijn geweest.
Wij gaan morgen op tijd weg voor een weekend bij familie, dus dat wordt nog even geduld hebben.
Wat mijn vriend erg zielig voor mij vond, dus die was als verrassing als reserve Santa opgetreden en had bij thuiskomst een pakketje voor me klaarstaan met Happy Socks, een Rituals handcrème en Kerstkoekjes. <3

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Chanen op 19-12-25 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 18:21

Ach, dat is wel een enorme lieverd dan! <3

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 18:30

Ik heb lang moeten zoeken, maar ik heb een gouden vent gevonden. :)
Gisteren vroeg hij nog tussen neus en lippen door wat ik als verlanglijstje had opgegeven. Toen voelde ik de bui al wel een beetje hangen. Hij heeft er goed naar geluisterd.

Als ik volgend jaar weer meedoe aan de Secret Santa moet ik mijn Santa vooraf maar instrueren het pakket zo laat mogelijk te versturen. Dat betekent extra cadeaus voor mij. _O-

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 18:42

Haha, het levert inderdaad dubbele kadootjes op, wel superlief van je vriend! <3

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 18:43

Oh beter Chanen. We willen allemaal zo’n gouden man

Al mag ik niet klagen, ben nu een weekend met mijn man in Gent. Zo leuk!

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 18:48

Capopjekop, ben jij mijn santa? Ik begreep dat the Eagles een voetbalclub is en jij bent een voetbal fan, en je bent ook creatief! Heb je toevallig de bad plank ook zelf gemaakt? <3

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 19:14

Wow wat toevallig Neonlight hahaha, ik zou helemaal aan mezelf gaan twijfelen van klopt het wel. Geweldig.

En wat prachtig dat er zoveel zelf gemaakte items zijn gemaakt. Wat zijn jullie ook creatief dat jullie dat kunnen. Prachtig.

We hebben de drukste periode op het werk achter de rug, dus kon nu mooi alles bijlezen. Jullie gaan wel mega hard hoor, is niet bij te houden haha.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 19:16

Mijn hints waren de leuke gehaakte paardjes en (als t niet lukte) goed naar de krantenproppen te kijken.

Dus ik was vooral op zoek met iemand die goed kan haken (nu blijken er dus best wat mensen hier te zijn die kunnen of willen haken, dus het duurde even). Vandaag ook maar met de krant gaan speuren en die komt uit de buurt van Drachten. Toen viel bij mij het kwartje dat ik die plaatsnaam gisteren ook in iemands profiel tegen ben gekomen…
En met wat zoeken dat zij mooi kan haken en voor haar familie leuke kraamcadeau’s haakt. Plus dat ze ook nog eens twee leuke pony’s heeft en het mij gisteren al was opgevallen dat de gehaakte hoofdjes geen ‘standaard’ bles hebben…

Lieve Jorex, ben jij mijn Santa? En heb ik hier dan nu een mini-Alex en een mini-Jorie?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 19:27

ManonGrr schreef:
Capopjekop, ben jij mijn santa? Ik begreep dat the Eagles een voetbalclub is en jij bent een voetbal fan, en je bent ook creatief! Heb je toevallig de bad plank ook zelf gemaakt? <3

Ja klopt!

Afbeelding
Ik heb hem voor mezelf ook gemaakt en net even uitgetest. Ik moet hem alleen nog in de lak zetten.

De blauwe sticker is van een spandoek waar ik aan meegewerkt heb. Als je die door imagesearch zou gooien dan kom je bij het spandoek uit en dan kon je zien dat hij hing bij vitesse tegen mura. En volgens mij ben ik de enige supporter van vites in dit topic :D

De tas heb ik zelf bedrukt en was een soort van lowkey hint. En de hint van de kaarsen verwijst naar mijn vele diy projecten (waarvan de een succesvoller is dan de andere :'))

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 19:34

Wat een gepuzzel om Santa’s te raden!!
Ik ben een beetje de tel kwijt wie er nog precies geraden moet worden, zal straks eens kijken of ik mee kan puzzelen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 19:38

Neonlight, wat een stunt :=

Zo leuk om te zien hoe creatief diverse Santa's zijn geweest.

En ik zag nog een prachtige foto voorbijkomen van stoere Ravi met zijn bandana. Superleuk!
Ik heb ze met liefde gemaakt.

De tas, ovenhandschoenen en tumbler zijn trouwens ook zelf bedrukt.
Ik heb sinds dit jaar een Cricut dus ik kon helemaal los :D

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 20:06

StonedRomy ben jij mijn Santa? Door de hamsters vermoed ik dat :D