Jorex schreef:
Oh wat superleuk zeg!!!! Heerlijk die namen van de thee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zij blij, want toen ik vannacht het andere pakket uitpakte was ze teleurgesteld want er zat niets voor haar bij.

Ik ga vanavond/morgen weer verder met de zoektocht, Mila is net wakker geworden dus daar gaat de aandacht nu weer heen.

), Celebrations en chocolade.
Partner met dezelfde hobby? Maar welke dan?

Neonlight schreef:Oke, dan nu de grote onthulling....met een aantal teamleden doen we ook een Secret Santa houden. Ik had dus 2 pakketten tegelijk gekregen, iemand hier in het topic merkte al op dat het beide ingepakt was met Disney papier. Heel scherp!
Dit is dus mijn post in het topic van Secret Santa achter de schermen:
Vannacht het pakketje van BTS uitgepakt.
[ Afbeelding ]
De kaart:
[ Afbeelding ]
De kadootjes:
[ Afbeelding ]
Vetbolhouder voor de vogeltjes, heel veel zonnebloemzaadjes, houten lepel en spatel (nu kunnen eindelijk de half doormidden gebroken weg), werkhandschoenen (ik hoop toch niet dat ze weer de oprit open breken dat ik klinkers moet sjouwen), Celebrations en chocolade.
Van wat er op het kaartje staat kan ik weinig maken.Partner met dezelfde hobby? Maar welke dan?
![]()
Duidt het kruisje met pijlen op oost/west/noord/zuid?
De enige hint die ik verder had was de neus van Kiko. Die vond met name de werkhandschoenen interessant. En daar zit heel zacht haar op.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Er zijn er 2 met katten met van dat zachte lange haar, waarvan er eentje matcht met de kaart.
Vera, mag ik je bedanken voor het pakket?
Oftewel, Banjer had mij 2 keer als lootje!![]()
![]()
We hebben heel wat besproken hoor op dat bezorgavondje.
En met dat andere handschrift had ik dus ook lang niets door. 
Vlinder84 schreef:Ik kom er niet uit. Wie komt er vaak in de efteling;)?

Naomi_Jortje schreef:fohadie schreef:
Nou, niet dus. Dat dacht ik ook, maar ik zit er gewoon twee keer naast! En hoe moeilijk kan het zijn, ik keek er gewoon overheen. Mijn Santa is natuurlijk [i]Naomi_jortje[/i]!!
Toch??
Haha jazeker!Fijn om te horen dat je de cadeautjes leuk vindt! Ik vond de plank ook te schattig om te laten liggen