Al heeft t al jaren geen rottigheid meer gegeven en was t meer iets van vroeger. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Al heeft t al jaren geen rottigheid meer gegeven en was t meer iets van vroeger.
ik heb de smaak zo goed te pakken dat ik er volgende week het krijtlandpad achteraan plak

. En wegens voedsel intolerantie valt al het snackgebeuren ook af op verlanglijstje.
.
en qua verf ben ik wel de Action voorbji
. 

marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 36
Wat is jouw lievelingsgeur? Geen parfum, maar denk aan: lavendel, fruit, amber etc.
Deze vraag is ingestuurd door Ineke2. Heb je zelf een vraag die geschikt is als weekvraag? Laat het mij gerust weten.
) en de geur van kerrie is ook geweldig
En zoete geurtjes als kokos of vanille
En van douchegel heeft mn man er een gekocht met houtskool en limoen... heerlijk! En die van Badedas is ook heerlijk.. met kastanje (en die van huismerk Kruidvat ruikt net zo lekker, maar is de helft goedkoper
)
Nala schreef:Zoooo, ik ben weer wat meer online! We hebben zojuist de Müllertal trail afgerondik heb de smaak zo goed te pakken dat ik er volgende week het krijtlandpad achteraan plak
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
jouw hond is een mazzelaar met dit soort wandelingenTancreda4 schreef:Ik snap op m'n 'ongeluks'getal, hopelijk geen voorbodeAl heeft t al jaren geen rottigheid meer gegeven en was t meer iets van vroeger.
Wit en caramel zeezout zijn voor mij een flop. Sinterklaasartikelen zie ik ook liever niet meer na de Sinterklaasperiode aangezien we dan naar de kerstperiode gaan, maar mocht je nog een chocoladeletter over hebben, dan zal ik het niet erg vinden om hem in mijn pakket te krijgen hoor. Zolang het geen wit of caramel zeezout is..

Heerlijk, ik lust daar eigenlijk alle soorten wel van. (Is me ook af te zien haha
)