Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 23:22

Lavitabella schreef:
Nou bij deze dan mijn verslag! *\o/*

Ik kreeg dus een berichtje toen ik op het werk was dat er een pakketje klaar stond. Zo snel mogelijk na het werk naar huis gegaan en daar stond inderdaad een voor mij onbekende grote doos te wachten! De foto's zijn helaas wel allemaal in de avond gemaakt dus ik hoop dat jullie ze kunnen zien!

Toen ik het open maakte zag ik echt super veel cadeautjes, er kwam geen einde aan. :):)

[ Afbeelding ]

Uiteraard was er eentje alweer heel snel bij.. Die werd ook zeker niet teleurgesteld. <3

[ Afbeelding ]

Het was echt mega veel en super leuk ook!! *\o/*

[ Afbeelding ]

Nog even wat overzicht foto's:

[ Afbeelding ]

Hier hoort nog een varkensoor bij maar zoals jullie snappen heeft die de foto niet gered.. :+

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Echt een super leuk pakket!! De chocoladereep is dezelfde avond al op gegaan. :=

In het kaartje wat er bij zat stond dat de hints in cadeautjes te zoeken waren en in het inpakpapier uit vorige edities. Ik ben dus gaan zoeken in andere edities en toen het lampje in mijn hoofd begon te branden bij de handboeien kon het maar 1 iemand zijn die ook matchte met cadeautjes en inpakpapier...

boeflover, ben jij mijn Santa? <3

Klopt helemaal! De hint had ik wel veel te moeilijk omschreven haha, ik heb de handboeien in de 1e editie waarin ik meedeed ook ingezet dus nu een keer hergebruikt. En het eenhoorn papier zat 2 jaar terug rond mijn eigen cadeaus en heb ik toen bewaard want vond het zo leuk, nu wel echt op.

De spinnen zijn mieren met een punt op hun rug, bedoeld om te gebruiken als cocktailprikker (met bv een blokje kaas). Het waren helaas de laatste/showmodel dus ze kwamen zonder verpakking, had het nog wel geschreven op het doosje maar dat zal je niet opgevallen zijn haha.
Fijn om te horen dat het in de smaak is gevallen!

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 23:29

Helaas nog niet echt tijd gehad om verder te puzzelen door mijn bizare werkweek(iets met laatste week voor dat het jaar over is, dus iedereen probeert de laatste 4 maanden aan zooi die ze hebben laten liggen de laatste week alsnog voor elkaar te krijgen :') ).

Neig heel erg naar Jorex maar kan het tegeltje dan niet plaatsen hahaha maar dat is de enige waar het stukje zeeschuim/koraal of wat het ook is (weet dat het uit zee komt haha maar wat het precies is geen idee) en het schelpje wel bij passen ivm de studie :')

Dus ga het er gewoon op wagen, Jorex ben jij mij Santa?

robbie88

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 00:01

Wat een pakkettenregen!! En wat zijn er veel mooie pakketjes gemaakt..

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 00:35

Zonder hint 3 en 4 open te maken ga ik toch een naam noemen… dieseltje09 ben jij mijn Secret Santa?

Niet zo zeer de eerste twee hints, behalve dan dat je een winterlandschap thuis hebt en net als ik ook wel naar de sneeuw zou willen, maar vooral de gnome doet me denken aan jou.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 00:44

Toch hint 3 en 4 opengemaakt :o

“Kijk eens onder de foto’s, misschien vind je daar nog wat”.

Ik dacht dat je doelde op de foto’s in het topic. Daar kom ik wel gnome foto’s tegen… dus ik ga nog dieper in mijn Dieseltje-tunnel.

Maar nu ik dit typ, kan het ook betekenen dat ik onder de foto’s in de kaartjes moet kijken… nog niet gedaan dus.

Hint 4 zat in de envelop “echt openen”.
Daarin staat “Zuid Holland” - ik weet dat Dieseltje aan de rand van t Westland woont…
En er staat ook “Ebbs” - komt jouw haflinger van fohlenhof Ebbs?

Edit, kom net ook een foto tegen van stokpaarden uit Disney, waaronder die uit Frozen…
Ik denk dat ik echt goed zit: Dieseltje09 <3

Winterstein is ook een haflinger… de vader van jouw Amy?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 06:33

Neonlight schreef:
SSS-hints

capopjekop: Het kaartje van hint 1 is van de hint afgevallen. Hint 1 is niet het insectenhotel maar de wc-rol. :D

Ah, dan zet ik m'n geld toch in op m'n hoofdverdachte cheytjuh.

Nachtdienstdraaier, gek op kaarsjes, stoer en harig dan denk ik aan de paarden? En de wcrol is vast voor het werk in de zorg

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 06:57

Neonlight schreef:
SSS-hints

Zertab: Er werden wat extra hints in mijn oor gefluisterd. Iets met een dorp met de grootste klomp van Nederland, en er is een vrouw die bekend staat als mascotte van de zwarte cross die dezelfde naam draagt als een paard. :)

Ja die hints staan in het kaartje, dus ik ga straks even verder zoeken

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 07:42

Jaaa stal_fiore ik ben jou santa! Ik ben zo blij dat cadeautjes helemaal jou zijn! (Beetje jammer dat het langer duurde maar voor ik het bordje van razzle kon afmaken ging wat tijd overheen voor mijn onderdelen binnenkwamen haha)

Over de hints;
Haal echt eens de fotos (dus van dat stokpaardje en dat google kaartjes) die in de kaartjes geplakt zitten met plakband eens los van het kaartje :j dan wordt het nog veeel duidelijker :+ want ik heb stiekem nog veel meer geschreven onder die plaatjes 8-)

De gnome die erin zat sloeg op mijn bizarre collectie hahaha heb ze geteld inclusief de ballen heb ik er ondertussen ruim 80 :')

En winterstein daar hebben we alle 2 wat mee! Want zowel jou Noalie als mijn Amy hebben Winterstein als (groot)opa! *\o/*
En de “the cold never bothered me” sloeg op de winterse reis voor Scandinavië die ik ooit hoop te maken die ik uitgebreid in het topic hier had besproken!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 08:47

capopjekop schreef:
Neonlight schreef:
SSS-hints

capopjekop: Het kaartje van hint 1 is van de hint afgevallen. Hint 1 is niet het insectenhotel maar de wc-rol. :D

Nachtdienstdraaier, gek op kaarsjes, stoer en harig dan denk ik aan de paarden? En de wcrol is vast voor het werk in de zorg

Jep :j *\o/* *\o/*

Stoer en harig inderdaad als hint naar onze Gelderse paarden
En de rest ook helemaal goed :j chapeau

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 08:49

Tante Riki komt als mascotte van de zwarte cross volgens AL eruit, maar geen hits in dit topic of ergens anders op Bokt.

Of AL heeft het fout.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 08:53

Citaat:
Dus ga het er gewoon op wagen, Jorex ben jij mij Santa?

Nee helaas ik ben niet je Santa

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 08:54

Wat prachtig gemaakt roulette! Super leuk cadeau!

Heerlijk al deze raadsels, voelt heel relaxed als je zelf al klaar bent :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 09:04

Cheytjuh schreef:
capopjekop schreef:

Jep :j *\o/* *\o/*

Stoer en harig inderdaad als hint naar onze Gelderse paarden
En de rest ook helemaal goed :j chapeau

Leuk! Bedankt voor het pakket. Ondanks dat je het lastig vond is het goed geslaagd en ben ik er erg blij mee. Die deken ga ik de hele winter gebruiken want hij is zo warm en zacht <3 nu al zin om vanavond lekker chocolaatjes te eten en serie te kijken.

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 09:08

Ah heel fijn! Geen idee hoor waarom ik het lastig vond, ik moet zeggen dat ik altijd het wel spannend vind om een pakket voor een ander te maken, of ze dan er blij mee zijn :j

Dank je wel voor je lieve bericht <3 ik heb het met liefde voor je bij elkaar gescharreld

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 09:33

dieseltje09 schreef:
Jaaa stal_fiore ik ben jou santa! Ik ben zo blij dat cadeautjes helemaal jou zijn! (Beetje jammer dat het langer duurde maar voor ik het bordje van razzle kon afmaken ging wat tijd overheen voor mijn onderdelen binnenkwamen haha)

Over de hints;
Haal echt eens de fotos (dus van dat stokpaardje en dat google kaartjes) die in de kaartjes geplakt zitten met plakband eens los van het kaartje :j dan wordt het nog veeel duidelijker :+ want ik heb stiekem nog veel meer geschreven onder die plaatjes 8-)

De gnome die erin zat sloeg op mijn bizarre collectie hahaha heb ze geteld inclusief de ballen heb ik er ondertussen ruim 80 :')

En winterstein daar hebben we alle 2 wat mee! Want zowel jou Noalie als mijn Amy hebben Winterstein als (groot)opa! *\o/*
En de “the cold never bothered me” sloeg op de winterse reis voor Scandinavië die ik ooit hoop te maken die ik uitgebreid in het topic hier had besproken!

Ik vind de cadeaus geweldig. Heel erg bedankt voor het mooie pakket.
De bordjes gaan zeker een hele mooie plek krijgen. Ik denk dat ik ze dan nog wel van een lakje voorzie. Is dat handig, wat denk jij?
Snap dat jezelf in spanning zat het op tijd af te krijgen, maar ik heb het niet ervaren als dat ik lang moest wachten hoor. En al was dat wel, het was het wachten waard.

Hahah net de plaatjes losgemaakt… Lemieux, een bokttopic waar we beide actief in zijn.
En Winterstein… jeetje dat ik daar niet eerder aan gedacht heb dat die in de lijn van Noalie ziet.
Zo leuk dat Amy en Noa dus familie van elkaar zijn.

Je gnomes vind ik ook echt geweldig. Deze gaat een hele goede plek krijgen, zal goed voor hem zorgen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 09:45

Ah die persoonlijke kados zijn geweldig! Die gehaakte (?) paardjes, wauw <3

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 09:47

boeflover schreef:
Lavitabella schreef:
Nou bij deze dan mijn verslag! *\o/*

Ik kreeg dus een berichtje toen ik op het werk was dat er een pakketje klaar stond. Zo snel mogelijk na het werk naar huis gegaan en daar stond inderdaad een voor mij onbekende grote doos te wachten! De foto's zijn helaas wel allemaal in de avond gemaakt dus ik hoop dat jullie ze kunnen zien!

Toen ik het open maakte zag ik echt super veel cadeautjes, er kwam geen einde aan. :):)

[ Afbeelding ]

Uiteraard was er eentje alweer heel snel bij.. Die werd ook zeker niet teleurgesteld. <3

[ Afbeelding ]

Het was echt mega veel en super leuk ook!! *\o/*

[ Afbeelding ]

Nog even wat overzicht foto's:

[ Afbeelding ]

Hier hoort nog een varkensoor bij maar zoals jullie snappen heeft die de foto niet gered.. :+

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Echt een super leuk pakket!! De chocoladereep is dezelfde avond al op gegaan. :=

In het kaartje wat er bij zat stond dat de hints in cadeautjes te zoeken waren en in het inpakpapier uit vorige edities. Ik ben dus gaan zoeken in andere edities en toen het lampje in mijn hoofd begon te branden bij de handboeien kon het maar 1 iemand zijn die ook matchte met cadeautjes en inpakpapier...

boeflover, ben jij mijn Santa? <3

Klopt helemaal! De hint had ik wel veel te moeilijk omschreven haha, ik heb de handboeien in de 1e editie waarin ik meedeed ook ingezet dus nu een keer hergebruikt. En het eenhoorn papier zat 2 jaar terug rond mijn eigen cadeaus en heb ik toen bewaard want vond het zo leuk, nu wel echt op.

De spinnen zijn mieren met een punt op hun rug, bedoeld om te gebruiken als cocktailprikker (met bv een blokje kaas). Het waren helaas de laatste/showmodel dus ze kwamen zonder verpakking, had het nog wel geschreven op het doosje maar dat zal je niet opgevallen zijn haha.
Fijn om te horen dat het in de smaak is gevallen!

Ik zat al hey die heeft hetzelfde papier als ik heb _O- kei leuk ook grappig dat jullie beide mijn lootje zijn geweest!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 09:54

Zertab, dat paardje :(:) Jeetje zeg, daar zou ik ook even van volschieten :-)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 10:14

Lieve Santa, pakket openen wordt vanmiddag. Ik moet dadelijk naar de cursus met de hond en wil het pakket niet gehaast open maken maar genieten van HET moment. *\o/*

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 11:07

O wat een gave pakketten, vooral dat gehaakte haflinger knuffeltje en de andere gehaakte dingen, ik wou dat ik dat zelf kon.

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 11:37

Ik heb pakkeeeettttjeeeeeee [&] {:) **\O/** *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 11:54

Hier mijn verslag. Ik hoop dat het gaat lukken met de fotos want dat vind ik nogal lastig.

Eerst de doos.

Afbeelding

Toen mocht het grote uitpakken beginnen. Wat waren het veel cadeautjes en wat onwijs mooi ingepakt. Er was ook een kaartje bij waarop stond dat ik sommige cadeaus pas op het laatst mocht openmaken. Ik had een paar weken geleden een kaartje gehad van het bestuur van Secret Santa en op dezelfde dag een kaartje van mijn Santa maar dan met een ander lettertype. Toeval of?... Er stond een kat op en dat er misschien wel een hint verstopt zat op het kaartje. Dus mijn hoofd maakte er van dat Banjer mij had.

Bij het uitpakken van de cadeaus waren kleine hints te vinden die ik ook kon herleiden naar Banjer. Er was oa wat lekkers van de kat van mijn Santa voor mijn katten. Zij is ook nog niet genoemd als Santa dus hoe groot was de kans dat zij ook echt mijn Santa was? Bij het uitpakken van een kaars waarop stond waar deze vandaan kwam begon de twijfel toe te slaan. Maar misschien waren er meerdere winkels die dit merk verkochten. Bij het uitpakken van het bier wist ik zeker dat het Gronings bier moest zijn...

Huh, Budels bier? De kaars kwam ook uit Budel. En het laatste cadeau dat ik mocht uitpakken verwees ook naar Budel. Toen drong het tot me door dat iemand anders mijn Santa is! En ik blijf bij mijn gok dat het Saul moet zijn geweest. Nogmaals dank je wel, ook namens de katten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vooral die peperkoekman snij/borrelplank vind ik leuk. <3

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 12:11

Hele leuke pakketten zie ik weer. Die gemberkoekborrelplank is geweldig. Roulette, heel leuk die zelfgemaakte speeltjes voor je dochter. :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 12:17

Ha, nu is Saul 2 keer geraden, moeten we nu van Cheytjuh overgaan op Saul? :))

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-25 12:21

Neonlight schreef:
Ha, nu is Saul 2 keer geraden, moeten we nu van Cheytjuh overgaan op Saul? :))

Haha ga ik Saul ook raden, 3 maal is scheepsrecht toch :+ nee grapje, ik ga eens stiekem al snuffelen 8-)