Lavitabella schreef:Nou bij deze dan mijn verslag!![]()
Ik kreeg dus een berichtje toen ik op het werk was dat er een pakketje klaar stond. Zo snel mogelijk na het werk naar huis gegaan en daar stond inderdaad een voor mij onbekende grote doos te wachten! De foto's zijn helaas wel allemaal in de avond gemaakt dus ik hoop dat jullie ze kunnen zien!
Toen ik het open maakte zag ik echt super veel cadeautjes, er kwam geen einde aan.![]()
[ Afbeelding ]
Uiteraard was er eentje alweer heel snel bij.. Die werd ook zeker niet teleurgesteld.![]()
[ Afbeelding ]
Het was echt mega veel en super leuk ook!!![]()
[ Afbeelding ]
Nog even wat overzicht foto's:
[ Afbeelding ]
Hier hoort nog een varkensoor bij maar zoals jullie snappen heeft die de foto niet gered..![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Echt een super leuk pakket!! De chocoladereep is dezelfde avond al op gegaan.![]()
In het kaartje wat er bij zat stond dat de hints in cadeautjes te zoeken waren en in het inpakpapier uit vorige edities. Ik ben dus gaan zoeken in andere edities en toen het lampje in mijn hoofd begon te branden bij de handboeien kon het maar 1 iemand zijn die ook matchte met cadeautjes en inpakpapier...
boeflover, ben jij mijn Santa?
Klopt helemaal! De hint had ik wel veel te moeilijk omschreven haha, ik heb de handboeien in de 1e editie waarin ik meedeed ook ingezet dus nu een keer hergebruikt. En het eenhoorn papier zat 2 jaar terug rond mijn eigen cadeaus en heb ik toen bewaard want vond het zo leuk, nu wel echt op.
De spinnen zijn mieren met een punt op hun rug, bedoeld om te gebruiken als cocktailprikker (met bv een blokje kaas). Het waren helaas de laatste/showmodel dus ze kwamen zonder verpakking, had het nog wel geschreven op het doosje maar dat zal je niet opgevallen zijn haha.
Fijn om te horen dat het in de smaak is gevallen!
).

dan wordt het nog veeel duidelijker
kei leuk ook grappig dat jullie beide mijn lootje zijn geweest!
Jeetje zeg, daar zou ik ook even van volschieten