Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:06

Spinnen en handboeien _O-
Verder wel een super goed gevuld en leuk pakket!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:09

Ik had bij die handboeien ook al vreemde gedachtes, maar met boeflover op het einde van de post kon ik die wel plaatsen. :))

Zertab, 2 pakketten maar liefst! *\o/* Is jouw Santa je zo aan het verwennen of heb je net als ik 2 Santa's van meer edities? :P

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:10

Neonlight schreef:
Ik had bij die handboeien ook al vreemde gedachtes, maar met boeflover op het einde van de post kon ik die wel plaatsen. :))

Zertab, 2 pakketten maar liefst! *\o/* Is jouw Santa je zo aan het verwennen of heb je net als ik 2 Santa's van meer edities? :P

Nee ik word gewoon super verwend :D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:11

Inderdaad, enorm verwend ben jij!
Hup, schiet op, uitpakken! ~~}>

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:17

Wat een prachtige pakketten zijn er weer binnen gekomen

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:20

Neonlight schreef:

Hahaha ja nu je t zegt. T is dat ik t niet ben anders had t ook een mooie 2 hinten voor mij kunnen zijn _O-

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:31

Haha ik ben ook benieuwd naar het verhaal van de handboeien! En zertab gewoon twee pakketten, bofkont!

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:38

Wat weer een boel pakketten. Ook nog steeds wat mensen aan het puzzelen op hun Santa als ik het goed zie. Of zijn de meesten er inmiddels toch uit?

Totdat de naam boeflover viel moest ik ook even nadenken over die handboeien. :=
En die spinnen... Horen die niet meer bij Halloween? O:)

Mijn Santa houdt mij tot het laatste moment in spanning. Hier is nog steeds geen pakket afgeleverd.
Van de week wel mijn Kerstpakket van het werk bij elkaar kunnen sprokkelen. We hadden een Kerstmarkt en konden zelf kiezen uit allerlei duurzame en lokale spullen. Ontzettend leuk! Inmiddels ben ik ook wel nieuwsgierig naar mijn andere Kerstpakket. Hopelijk komt het morgen binnen. Wij zijn dit weekend weg, dus anders kan ik het pas maandag ophalen/uitpakken. :oo

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:48

En ook ik heb mijn pakket en wat ben ik verwend! Jemig zeg, ik bleef maar uitpakken. En ook zo netjes ingepakt allemaal. Verslag volgt wel pas morgen en ik ga nog even zoeken wie mij zo,n mooi pakket heeft gegeven. Ik dacht namelijk heel lang dat Banjer mijn Santa was, maar die woont in Groningen terwijl mijn Santa echt een stuk dichterbij mij woont.

Wordt vervolgd.

Iig heel erg bedankt Santa, ik ben er heel blij mee!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:54

Wat leuk weer een pakkettenregen vandaag!

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:56

Ohhh, een dag werken en ik mis weer een hoop pakketten!
Leuk leuk leuk!!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:59

Mijn eerste schot voor de boeg. Het is niet Renee en ook Cheytjuh is het niet, maar Saul, ben jij mijn Santa?

Geen idee of jij al geraden was door iemand anders, maar de hints die ik tot nu toe gevonden heb, slaan wel op jou!

En nu moet ik snel omkleden, eten (man kookt) en naar het stadion voor Sparta-Willem twee!
Laatst bijgewerkt door fohadie op 18-12-25 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 19:00

Chanen schreef:
Wat weer een boel pakketten. Ook nog steeds wat mensen aan het puzzelen op hun Santa als ik het goed zie. Of zijn de meesten er inmiddels toch uit?

Totdat de naam boeflover viel moest ik ook even nadenken over die handboeien. :=
En die spinnen... Horen die niet meer bij Halloween? O:)

Mijn Santa houdt mij tot het laatste moment in spanning. Hier is nog steeds geen pakket afgeleverd.
Van de week wel mijn Kerstpakket van het werk bij elkaar kunnen sprokkelen. We hadden een Kerstmarkt en konden zelf kiezen uit allerlei duurzame en lokale spullen. Ontzettend leuk! Inmiddels ben ik ook wel nieuwsgierig naar mijn andere Kerstpakket. Hopelijk komt het morgen binnen. Wij zijn dit weekend weg, dus anders kan ik het pas maandag ophalen/uitpakken. :oo

Ik zit ook nog in spanning, geen Bokt pakket, maar ook nog geen kerstpakket van het werk.

Heb 2 werkgevers, de ene doet niet aan kerstpakketten en de ander werk ik nog niet zo lang dus ben heel benieuwd of zij wel iets doen!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 19:03

Kerstpakket van het werk heb ik ook niet, of het moet die reep chocolade zijn. :+
De kerstpakketten zijn al een aantal jaar afgeschaft, de doen nu doneren aan hun eigen goede doelen foundation, en als we zelf doneren aan een ANBI goed doel dan doen zij het dubbele daarvan ook doneren aan dat doel.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 19:04

Hier altijd een feestje om t kerstpakket van wederhelft open te maken :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 19:07

Ik mocht weer iets uitkiezen op zo'n site met punten. Ik krijg morgen mijn theepakket. :D

Ik ben er alleen al voor gegaan omdat hun thee fantastische namen hebben: https://het-theezaakje.nl/theewinkel/

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 19:14

Mijn kerstpakket van het werk was niet geweldig. Thema was smoothies.
De pakketten die hier voorbij komen zijn veel leuker! :))

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 19:22

Jaaaaa *\o/* mijn pakket is binnen. En lieve secret Santa, wat heb jij je best gedaan!

Een bomvol pakket met allemaal rake cadeaus <3 waarvan er 2 wel echt uitspringen, zelf gemaakt en zo ontzettend mooi! Je hebt me zo goed gestalkt, alle cadeaus zijn zo passend voor mij en alle gegevens op je zelfgemaakte cadeaus zijn helemaal goed.

Ik begin even bij het begin:

Super vol pakket met allemaal zo mooi ingepakte pakjes. Elk pakje met een leuk kerstfiguurtje erop.

Afbeelding

Twee super geïnteresseerde katten, waarvan er eentje zelfs al met een cadeautje aan de haal ging.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eerst de kaart. Zo schattig met die kat.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo gezegd, begonnen bij hint 1:
We hebben allebei iets met dit plaatsje… het plaatsje is volgens mij “Winterstein”. Dus ik moet het misschien zoeken in winter?
Afbeelding

Toch ook hint 2 open gemaakt:
Liedje “let it go” met als laatste de zin “The cold never bothered me anyway”.
Achterop het kaartje van hint 2 staat dat de laatste zin erg op jou zou slaan.
Hmmm winter… kou… bothered me never. Misschien hou jij erg van de winter?
Afbeelding

Hint 3 (en 4) laat ik nog even dicht. Die zijn voor nood. Ik ga eerst even lekker puzzelen.

Dan de cadeaus! Ze zijn zo gaaf!!
Afbeelding

Als aller eerste maakte ik deze 2 pakjes open. En wat zijn ze geweldig!
Zelf gemaakt door mijn Santa en wat vind ik ze tof.
Met de vraag of ik ze wel of niet ga ophangen… natuurlijk!!! Ik vind ze te gek! Super knap gemaakt!
Afbeelding
Afbeelding

Helemaal leuk deze thee mokken met lekkere thee en geweldige theelepeltjes. Ze zijn super!
Afbeelding

Dit setje is ook echt zo leuk! Heerlijke kaarsje, superleuke kersthanger en dat gnoompje is zo schattig.
Het hangertje is al favoriet van 1 van m’n katten.
Afbeelding
Afbeelding

Lekkers! En echt precies waar ik helemaal gek op ben.
En dat borrelplankje in de vorm van een kerstboom is ook helemaal wat ik zou kunnen uitkiezen.
Afbeelding

Heerlijke geurstokjes, die zijn altijd goed. En die sokken! Geniaal!
Het gezichtsmasker heb ik zo om gelachen. Alsof mijn secret Santa deze zomer getuige is geweest van dat ik precies dit masker op had en echt in m’n broek heb gezeken van het lachen.
Afbeelding

Regenwormen! Jeej! Super leuk en nog niet in huis.
Afbeelding

Feest voor de katten, ze zijn echt dol op muizen. En alsof mn secret Santa wist dat de laatste muis net gesneuveld was.
Afbeelding

Ik ben zo blij met dit mooie pakket. Onwijs bedankt lieve Santa! Je hebt echt heel erg je best gedaan.

Nu aan mij om lekker te puzzelen wie je bent, maar eerst moet ik even naar een kerstdiner. Toch denk ik dat de radars blijven draaien in m’n hoofd.
- winter
- Cold bothered me never
- en dan stond er ook nog dat je van 1 van de cadeaus tientallen in huis hebt.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 19:22

Charaz schreef:
Ik zit ook nog in spanning, geen Bokt pakket, maar ook nog geen kerstpakket van het werk.

Heb 2 werkgevers, de ene doet niet aan kerstpakketten en de ander werk ik nog niet zo lang dus ben heel benieuwd of zij wel iets doen!

Ah, iemand om de spanning van het wachten mee te delen. Volgens mij is er nog een handje vol mensen dat hun Secret Santa pakket nog niet heeft ontvangen?

Interessant om te horen hoe ieder bedrijf het heeft geregeld met Kerstpakketten. Of zelfs helemaal niets heeft geregeld.
Verdubbeling van een donatie aan een goed doel klinkt als een mooie Kerstgedachte!

Die thee-namen zijn echt briljant Jorex. Alleen daarom zou ik er al bestellen. :')

Het meest onpersoonlijke "pakket" dat ik ooit heb ontvangen is cash in een envelop. Ze hadden ook niks kunnen doen en het wad zeker leuk voor de Kerstboodschappen, maar wel erg "makkelijk".

Whaha Stal_Fiore, die Kerstkaart is echt briljant! _/-\o_
Precies waar ik bang voor ben met een kat in huis en waarom ik geen Kerstboom heb.
Verder ook alweer zo'n prachtig en persoonlijk pakket. Wat heeft iedereen zich uitgesloofd!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 19:36

Pakketje is uitgepakt! En wat ben ik verwend! <3
het is duidelijk dat ik van chocolade houd :o

Ik mocht als eerste de grote doos openmaken, vol met cadeautjes en een kaart.

Afbeelding

Afbeelding

En als hint dus twee klompen:

Afbeelding

Daarna de rest geopend. Veeel eten. Dat wordt extra sporten :')

Afbeelding

Als niet B&B kijker ben ik benieuwd of ik iets met het spelletje kan en anders vind die ook wel een bestemming. Het boek ken ik niet, ben benieuwd of er nog inspirerende inzichten in staan :D

Afbeelding

En toen mocht ik de andere doos openmaken... Ik was helemaal verbaasd en ook iets emotioneel. Dit zag ik niet aankomen! Maar wauw, ik ben zo blij met dit knuffeltje! Ze is weer soort van thuis <3

Afbeelding

Afbeelding

En alles samen!

Afbeelding

Lieve santa, onwijs bedankt! <3 Ik weet nog niet wie je bent.. als ik op klompen Google kom ik uit diverse steden. En een aantal Haflinger eigenaren zijn al geraden.. dus ik ga verder zoeken!

CastaMickey, jij ook super erg bedankt! <3

SentirJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 19:48

MondyJoker schreef:
Mijn pakket was net binnen *\o/*

[ Afbeelding ]

Ontzettend stevig dicht geplakt :))
En bij opendoen werd ik al blij... bubbeltjes plastic :D

[ Afbeelding ]

Wat veel :wow:
[ Afbeelding ]

Eerst de hints

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]
De extra hint nog niet open gemaakt. Eerst zo proberen.

Alle cadeautjes uitgepakt en jeetje... wat ben ik verwend en wat spot on ! Je hoefde je geen zorgen te maken dat het moeilijk was <3
[ Afbeelding ]

- een boek, lijkt me een hele mooie
- bulletjournal: mega leuk ! Ooit paar jaar terug aan begonnen maar laten liggen. Dus nu een hele leuke om weer op te pakken
- kwastjes, die kan ik altijd heel goed gebruiken ! Sterker nog... gisteren bijna nieuwe besteld :')
- lekkere thee (rooibos en winterthee varianten zijn echt mij favoriet)
- geweldige sokken _O-
- dropstaafjes.... HOE weet je dit ???
- een leuk spelletje, ken die nog niet dus helemaal leuk !
- pannenlappen (ook die waren aan vervanging toe )

Jeetje wat ben ik goed verwend !! Echt zo'n tof pakket <3

Uiteraard ben ik heel blij met het pakket Renee ...ik bedoel cheytjuh :p

Zonder dollen:

De hints: ik weet dat België een hint is
En ik gok ook op veulen
Daarbij het kaartje en 1 van de theetjes denk ik dat ik Sentir mag bedanken ?
Ik wacht nog met open maken van de extra hint

Klopt ik ben jouw Santa! Ben blij dat hij is aangekomen. De track en trace had het begeven nadat ik hem had overhandigd :') blij dat je je cadeaus leuk vindt, en tja ik stalk en had een heel uitgeschreven lijstje voor jou! Altans was niet alles hier te vinden in dit Belgenlandje :D

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 19:49

Je hebt me echt mega goed gestalkt <3
Ik vond het bijna eng hoe goed alles klopt _O-
Nogmaals enorm bedankt !

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 19:55

Zertab schreef:
Pakketje is uitgepakt! En wat ben ik verwend! <3
het is duidelijk dat ik van chocolade houd :o

Ik mocht als eerste de grote doos openmaken, vol met cadeautjes en een kaart.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

En als hint dus twee klompen:

[ Afbeelding ]

Daarna de rest geopend. Veeel eten. Dat wordt extra sporten :')

[ Afbeelding ]

Als niet B&B kijker ben ik benieuwd of ik iets met het spelletje kan en anders vind die ook wel een bestemming. Het boek ken ik niet, ben benieuwd of er nog inspirerende inzichten in staan :D

[ Afbeelding ]

En toen mocht ik de andere doos openmaken... Ik was helemaal verbaasd en ook iets emotioneel. Dit zag ik niet aankomen! Maar wauw, ik ben zo blij met dit knuffeltje! Ze is weer soort van thuis <3

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

En alles samen!

[ Afbeelding ]

Lieve santa, onwijs bedankt! <3 Ik weet nog niet wie je bent.. als ik op klompen Google kom ik uit diverse steden. En een aantal Haflinger eigenaren zijn al geraden.. dus ik ga verder zoeken!

CastaMickey, jij ook super erg bedankt! <3

Heel graag gedaan <3 ik zat gisteravond wel behoorlijk met samengekomen billetjes toen het pakje even kwijt was. Gelukkig vandaag alles binnengekomen en is ze weer bij je thuis. Het was flink tegen de klok in werken maar het is gelukt en op tijd bij jou!
En superleuk om toch een beetje van sss mee te krijgen op deze manier!

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 20:13

Stal_Fiore, ik vind dat plaatsje ook wel wat anders zeggen :j

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 20:19

SSS-hints

Vlinder84: de hulp die je in het topic krijgt, duwt je de goede kant op. Bekijk de kaart die je eerder hebt gekregen ook aandachtig, daarop staan ook een aantal hints die je naar je Santa kunnen leiden.