Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, zeker als je weet dat het pakket gewoon in die bus ligt .. wel fijn dat ze antwoorden robbie88 schreef:Net ging hier de deurbel en wow wat ben ik verwend met een ontzettend mooi pakket . Zoon zat direct klaar om met mij te puzzelen en de cadeaus uit te pakken …
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En in een prachtig doosje de hints met te lieve knijpertjes:
[ Afbeelding ]
Gelukkig met hulp van kind en google waren de hints goed te doen.. dus we konden door naar al die pakjes.. jemig santa, wat heb jij je best gedaan. Dit had ik allemaal zelf kunnen uitzoeken.[ Afbeelding ]
De hond ging er gelijk met het schattige kerstboompje vandoor.
[ Afbeelding ]
Maar kwam later nog terug voor de koekjes [ Afbeelding ]
Wat zit er in mijn pakket: VEEL maar heerlijk geurkaarsjes, prachtige dinerkaarsen in zwart / goud , een rituals huis spray , warme pantaffelsokken, standaards voor de kaarsen, een pakket om een sneeuwpop te haken, ( ik ga de uitdaging aan ), haarelastiekjes, sieradendoosje, en voor de hond koekjes en een knuffel .. en niet te vergeten kerstkoekjes bakmix ..
LAVITABELLA super bedankt voor dit gave pakket !
Gelukkig waren de hints te doen! Ik wou het niet mega makkelijk maken maar ik dacht met internet kom je heel ver.
Gelukkig vind je het een geslaagd pakket.

Tijd aan het uitzitten dus en wat saaie dingen aan het wegwerken.
Zertab schreef:Lieve Santa,
Mijn pakketje is kwijtIk was thuis, en ik kreeg een melding dat het pakket afgeleverd zou zijn. Nu is de post de laatste week echt een ramp hier. Dus ik overal gekeken, in de tuin, in de kliko's. Maar nee. En ook mijn buren hebben het niet. Ik heb een melding gemaakt bij post NL. Hopelijk ligt het gewoon op een afhaalpunt ofzo...
Vind dit ook heel erg voor mijn Santa..
Neonlight schreef:Oei, dat is balen Lavitabella! Lukt het nog wel om nu te werken?
Ik ben ook aan het werk, maar werk vanavond vanuit thuis. En na een idioot crazy drukke week van vorige week is er nu eigenlijk niets te doen.Tijd aan het uitzitten dus en wat saaie dingen aan het wegwerken.

) en een glas wijn. De wijn verbindt ons in elk geval niet haha.

Neonlight schreef:SSS mededeling!
Saul:
'De sudoku kunnen gewoon cijfers blijven. De oplossing wordt dan 4 cijfers met de 2 letters erachter'
Saul schreef:Ik geniet van alle pakketten hier.
En ondertussen breek ik nog steeds mijn hoofd over mijn hints. Sorry Santa ik ben niet zo slim.
Ik had eerst ook de verkeerde rijen gepakt![]()
[ Afbeelding ]
Iets op de kerstkaart verbind ons met elkaar.
Wellicht iets met de jaartallen 2011, 2012 en 2013. Ik heb al in de oude ss topics gezocht maar nog geen belletje haha.
De sudoku snap ik ook niet helemaal qua uitkomst![]()
[ Afbeelding ]
Ik heb geen idee wat ik met de cijfers moet. Of het letters moeten zijn of gewoon de cijfers?
[ Afbeelding ]
De voorkant van de kerst kaart ik denk zelf gemaakt met ai? Dus alles kan een hint zijn. Wellicht 2 paarden (vossen?)
Ik zie wolven? (Brr) en een glas wijn. De wijn verbindt ons in elk geval niet haha.
En het plaatje. Maar ik wil nog niet alle profielen langs gaan voor iemand met een kat en 2 paarden.
Eerst de oplossingen van de puzzels.
Iemand enig idee wat ik met de sudoku moet doen?

.
Zo blij mee. En thanks voor je geduld
voor Saul die haar Santa toch heeft kunnen raden!
Neonlight schreef:![]()
![]()
voor Saul die haar Santa toch heeft kunnen raden!
De hints waren wel echte insider hints, snap dat dat lastig is want is iets wat je niet echt verwacht.

.