Jaaa.... de pakket bezorger stond net voor de deur met ..... een heel mooi ingepakt pakket! Dankjewel Santa! Ik moet nu even weg, verslag volgt. Ik ben zo benieuwd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wat is de hint? De groetjes van Roosch?
Dat klopt niet, je pakket komt ongetwijfeld van Renee af.

dus.. Miran, ben jij mijn santa?

Ik was thuis, en ik kreeg een melding dat het pakket afgeleverd zou zijn. Nu is de post de laatste week echt een ramp hier. Dus ik overal gekeken, in de tuin, in de kliko's. Maar nee. En ook mijn buren hebben het niet. Ik heb een melding gemaakt bij post NL. Hopelijk ligt het gewoon op een afhaalpunt ofzo...
supercreatief, helemaal leuk. Dikke dankjewel! Zertab schreef:Lieve Santa,
Mijn pakketje is kwijtIk was thuis, en ik kreeg een melding dat het pakket afgeleverd zou zijn. Nu is de post de laatste week echt een ramp hier. Dus ik overal gekeken, in de tuin, in de kliko's. Maar nee. En ook mijn buren hebben het niet. Ik heb een melding gemaakt bij post NL. Hopelijk ligt het gewoon op een afhaalpunt ofzo...
Vind dit ook heel erg voor mijn Santa..
Zertab schreef:Lieve Santa,
Mijn pakketje is kwijtIk was thuis, en ik kreeg een melding dat het pakket afgeleverd zou zijn. Nu is de post de laatste week echt een ramp hier. Dus ik overal gekeken, in de tuin, in de kliko's. Maar nee. En ook mijn buren hebben het niet. Ik heb een melding gemaakt bij post NL. Hopelijk ligt het gewoon op een afhaalpunt ofzo...
Vind dit ook heel erg voor mijn Santa..