Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neonlight schreef:hahahatsjoe schreef:Neonlight, ben jij mijn Secret Santa ???
![]()
Ja, ik ben inderdaad jouw Santa.
Je eerdere gok was met "help" erachteraan niet echt een overtuigende gok, en toen de hulp kwam heb ik het, heel gemeen, maar even laten gaan.
Maar je hebt me uiteindelijk ontmaskerd!
. Las net je verhaal over Neonlight en Michael, vreselijk, ik moest huilen. Maar al die men foto's doen toch een vraag opborrelen: beleer je ook voor andere mensen ?
Ik kwam daar al met een volle tas van terug, zaten ook nog wat kadootjes bij voor een andere Secret Santa editie, maar had voor nog geen 4 euro mijn tas vol.
Toen kwam de volgende uitdaging, want de dozen waren te klein. 
Neonlight schreef:Ik heb er in ieder geval veel lol om gehad.![]()
Mooi dat het pakket in smaak valt, ik heb vooral veel gescoord al toen de lootjes net verdeeld waren, bij de jaarlijkse scouting vlooienmarkt. Ik wist niet eens dat die was, mijn ouders kwamen op bezoek en zeiden het. Toen ben ik er nog snel naar toe gegaan, en was er in het laatste uur. Omdat de scouting dus niets met alle spullen die overblijven kan doen en iedere cent voor hun winst was, ging alles echt voor centenwerk de deur uit.Ik kwam daar al met een volle tas van terug, zaten ook nog wat kadootjes bij voor een andere Secret Santa editie, maar had voor nog geen 4 euro mijn tas vol.
Toen kwam de volgende uitdaging, want de dozen waren te klein.
Wel leuk om te lezen dat je op zoek was naar het boek "Oma weet raad". Het was een gok, maar toen ik deze tegen kwam vond ik hem zo iets voor jou dat ik die dus meteen meegenomen heb.
En op je vraag, nee, ik beleer niet voor andere mensen. Sterker nog, ik heb de sport op een behoorlijk laag pitje gezet. Na jarenlang ook paarden voor andere eigenaren uitgebracht te hebben (soms zelfs 3 eigenaren tegelijkertijd) heb ik voor nu ook een wedstrijdstop. Ik ben nog wel druk als bestuurslid van de wedstrijdvereniging, en heb mijn eigen 2 pony's ook nog, die zelfs beiden onbeleerd zijn (iets met lux leventje voor die 2). Ik ben nu actief met de hond in detectiewerk, en vooral lekker wandelen in het bos.

Mijn cacao blijft zo'n beetje eeuwig in de kast staan. 
) maar heb ik wel uitgewassen.

):
miccamaaike schreef:Bienotje schreef:Miccamaaike, ik mag jouw bedanken voor mijn pakket![]()
Toch?![]()
Met lezen van de voorstelposts op p3 ben je de eerste waarbij de hints erg goed passende zijn iig.
Klopt helemaal! Graag gedaan, heb met plezier je cadeautjes uitgezocht! Eet smakelijk met z’n allen met het groene cadeau
met mijn puzzelskills komen we vast niet ver maar misschien is er een ander helder licht.
germie schreef:Zo, bijgelezen. De hinth zegt me echt niets. De 4e uit de lijst is Nala. Dat is dan dus 'nummer 4'.
Iets anders kan ik niet bedenken, sorry.
En het is bij jeugdzorg zo dat als jeugdzorg een plek heeft voor een jongere, dat de gemeente dan nog steeds nee kan zeggen, want die moeten betalen. Dus dat loopt nu voor die probleemjongere die ik enige maanden terug 4 dagen heb opgevangen. Er is ergens plek, hij wil er ook wel naartoe, maar dan moeten de ambtelijke molens nog toestemming geven. En gemeentes werken niet zo hard in december.
alle icoontjes op de kaart verwijzen ook naar mij, terreinauto, hond, paard, hiken, bergen, linedance/western… maar de 4 had ik er voor de zekerheid bij gedaan hahaha. Heel blij dat de kerstbal het overleefd heeft! Nala schreef:germie schreef:Zo, bijgelezen. De hinth zegt me echt niets. De 4e uit de lijst is Nala. Dat is dan dus 'nummer 4'.
Iets anders kan ik niet bedenken, sorry.
En het is bij jeugdzorg zo dat als jeugdzorg een plek heeft voor een jongere, dat de gemeente dan nog steeds nee kan zeggen, want die moeten betalen. Dus dat loopt nu voor die probleemjongere die ik enige maanden terug 4 dagen heb opgevangen. Er is ergens plek, hij wil er ook wel naartoe, maar dan moeten de ambtelijke molens nog toestemming geven. En gemeentes werken niet zo hard in december.
Dat klopt!alle icoontjes op de kaart verwijzen ook naar mij, terreinauto, hond, paard, hiken, bergen, linedance/western… maar de 4 had ik er voor de zekerheid bij gedaan hahaha. Heel blij dat de kerstbal het overleefd heeft!
Neonlight schreef:Die hangertjes vond ik dus ook voor een habbekrats bij de Kringloop, zag ze en vond ze ideaal om de pakketjes leuk mee te versieren.
Die cacao, ik had dus een blik van Droste gevonden, en ik had gelezen in een heel oud bericht dat je wel eens chocaledemelk dronk. Maar had bij jou dus wel echte chocolademelk bedacht, maken met melk opwarmen en echte cacao, die mooi bij het blik paste. Wat viel me dat tegen dat de meeste supermarkten niet eens meer cacao verkopen!
Zelf ben ik ook van het maken met echte cacao, probleem is alleen dat ik nooit melk in huis heb en er hier geen winkel in de buurt zit.Mijn cacao blijft zo'n beetje eeuwig in de kast staan.
De knuffels komen ook van de kringloop (eigenlijk bijna alles uit je pakket, kringloop of vlooienmarkt) maar heb ik wel uitgewassen.
marleen_88 schreef:Leuke foto Ineke, Ravi kan rood goed hebben.
Aparte bal Germie, heb je meer van dit soort ornamemten?
Zijn die spullen met het paardenhoofd van je eigen paard, Sentir?
Als het morgen licht is en ik vergeet het niet kan ik wel even een foto maken. Ik heb ook nog een kerstman op een schildpad, maar die staat op de vensterbank. Die is van plastic, dus geen glas.