Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 13:50

Onwijs gave hint!!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 13:50

Neonlight schreef:
hahahatsjoe schreef:
Neonlight, ben jij mijn Secret Santa ???

*\o/*
Ja, ik ben inderdaad jouw Santa. :))

Je eerdere gok was met "help" erachteraan niet echt een overtuigende gok, en toen de hulp kwam heb ik het, heel gemeen, maar even laten gaan. :))

Maar je hebt me uiteindelijk ontmaskerd! *\o/*

Ooooooooo jij bent vals, daardoor heb ik vannacht slecht geslapen (echt). Maar toch :D :+ :D :+ :D :+

Super heel erg bedankt voor het geweldige pakket, ik vind echt alles leuk, dank je wel <3 . Las net je verhaal over Neonlight en Michael, vreselijk, ik moest huilen. Maar al die men foto's doen toch een vraag opborrelen: beleer je ook voor andere mensen ?

O en dit vergeet ik natuurlijk nooit weer he, de volgende keer raadt ik het meteen.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 14:17

Hahahah jaaaaaaaa! Je hebt haar geraden *\o/*

SentirJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 14:45

Lieve Santa, pakje opgehaald :D

Alleen was het elfje er niet zo voorzichtig mee. Pakketpunt zei om een foto te nemen indien er iets zou missen.

Straks maak ik hem open moet momenteel naar de reining les.

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 14:53

Ik heb er in ieder geval veel lol om gehad. _O-
Mooi dat het pakket in smaak valt, ik heb vooral veel gescoord al toen de lootjes net verdeeld waren, bij de jaarlijkse scouting vlooienmarkt. Ik wist niet eens dat die was, mijn ouders kwamen op bezoek en zeiden het. Toen ben ik er nog snel naar toe gegaan, en was er in het laatste uur. Omdat de scouting dus niets met alle spullen die overblijven kan doen en iedere cent voor hun winst was, ging alles echt voor centenwerk de deur uit. :)) Ik kwam daar al met een volle tas van terug, zaten ook nog wat kadootjes bij voor een andere Secret Santa editie, maar had voor nog geen 4 euro mijn tas vol. _O- Toen kwam de volgende uitdaging, want de dozen waren te klein. :))
Wel leuk om te lezen dat je op zoek was naar het boek "Oma weet raad". Het was een gok, maar toen ik deze tegen kwam vond ik hem zo iets voor jou dat ik die dus meteen meegenomen heb.

En op je vraag, nee, ik beleer niet voor andere mensen. Sterker nog, ik heb de sport op een behoorlijk laag pitje gezet. Na jarenlang ook paarden voor andere eigenaren uitgebracht te hebben (soms zelfs 3 eigenaren tegelijkertijd) heb ik voor nu ook een wedstrijdstop. Ik ben nog wel druk als bestuurslid van de wedstrijdvereniging, en heb mijn eigen 2 pony's ook nog, die zelfs beiden onbeleerd zijn (iets met lux leventje voor die 2). Ik ben nu actief met de hond in detectiewerk, en vooral lekker wandelen in het bos. :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 14:57

Bienotje schreef:
Miccamaaike, ik mag jouw bedanken voor mijn pakket *\o/*

Toch? :+

Met lezen van de voorstelposts op p3 ben je de eerste waarbij de hints erg goed passende zijn iig.

Klopt helemaal! Graag gedaan, heb met plezier je cadeautjes uitgezocht! Eet smakelijk met z’n allen met het groene cadeau :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 15:48

Neonlight schreef:
Ik heb er in ieder geval veel lol om gehad. _O-
Mooi dat het pakket in smaak valt, ik heb vooral veel gescoord al toen de lootjes net verdeeld waren, bij de jaarlijkse scouting vlooienmarkt. Ik wist niet eens dat die was, mijn ouders kwamen op bezoek en zeiden het. Toen ben ik er nog snel naar toe gegaan, en was er in het laatste uur. Omdat de scouting dus niets met alle spullen die overblijven kan doen en iedere cent voor hun winst was, ging alles echt voor centenwerk de deur uit. :)) Ik kwam daar al met een volle tas van terug, zaten ook nog wat kadootjes bij voor een andere Secret Santa editie, maar had voor nog geen 4 euro mijn tas vol. _O- Toen kwam de volgende uitdaging, want de dozen waren te klein. :))
Wel leuk om te lezen dat je op zoek was naar het boek "Oma weet raad". Het was een gok, maar toen ik deze tegen kwam vond ik hem zo iets voor jou dat ik die dus meteen meegenomen heb.

En op je vraag, nee, ik beleer niet voor andere mensen. Sterker nog, ik heb de sport op een behoorlijk laag pitje gezet. Na jarenlang ook paarden voor andere eigenaren uitgebracht te hebben (soms zelfs 3 eigenaren tegelijkertijd) heb ik voor nu ook een wedstrijdstop. Ik ben nog wel druk als bestuurslid van de wedstrijdvereniging, en heb mijn eigen 2 pony's ook nog, die zelfs beiden onbeleerd zijn (iets met lux leventje voor die 2). Ik ben nu actief met de hond in detectiewerk, en vooral lekker wandelen in het bos. :)

Jammer, als ik al die foto's zie van jou op de kar denk ik dat je een hele goeie bent. Ik geniet van alle leuke dingen, ga van het weekend m'n kerstboompje pakken en al die leuke hangertjes erin hangen. En de muizen eten. En chocolademelk maken. Misschien kinderachtig, maar de knuffels liggen lekker in bed.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 15:59

Die hangertjes vond ik dus ook voor een habbekrats bij de Kringloop, zag ze en vond ze ideaal om de pakketjes leuk mee te versieren. :)
Die cacao, ik had dus een blik van Droste gevonden, en ik had gelezen in een heel oud bericht dat je wel eens chocaledemelk dronk. Maar had bij jou dus wel echte chocolademelk bedacht, maken met melk opwarmen en echte cacao, die mooi bij het blik paste. Wat viel me dat tegen dat de meeste supermarkten niet eens meer cacao verkopen!
Zelf ben ik ook van het maken met echte cacao, probleem is alleen dat ik nooit melk in huis heb en er hier geen winkel in de buurt zit. :') Mijn cacao blijft zo'n beetje eeuwig in de kast staan. :))

De knuffels komen ook van de kringloop (eigenlijk bijna alles uit je pakket, kringloop of vlooienmarkt :)) ) maar heb ik wel uitgewassen. :)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 16:45

Inmiddels heerlijk in zuid Frankrijk met de honden….. en knuffel _O-

Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 17:14

Sorry lootje, was even afwezig geheel buiten mijn schuld om. Maar onkruid vergaat niet zullen we maar zeggen :D
Hoop gedoe gehad de laatste weken, niet iets qua gezondheid gelukkig. Maar ik ben er weer.

Gisteren eindelijk mijn pakket opgehaald. Waren ze die eerst nog kwijt ook. 'Er ligt geen pakket voor u mevrouw'. Eh, dat moet wel, ik heb een afhaalcode, kijk maar. Nee, geen pakket. Die MOET er zijn. Nee, was er niet. Ik zo van dan ga je maar even zoeken en kom ik later op de dag wel weer terug. Toen was het pakket er wel. Lag er ook gewoon hoor.

Maar goed, het pakket:
Afbeelding

Afbeelding

De inhoud, de kaars met een 4 is de hinth (ja, met th), heb er nog niet over nagedacht wie het kan zijn. ;)
Afbeelding

En natuurlijk het hoogtepunt uit het pakket, de glazen kerstbalvis (ja, is heel gebleven, zat ook in 100 lagen papier en plastic ;) ):
Afbeelding

Dus nu kijken wat die hint betekent. Ik ben slecht in puzzelen, dus denk dan aan de 4e op de lijst ofzo. Moet die er nog bijzoeken. Of iets met die h bij hinth er bij, want je schrijft immers hint niet met die h.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 17:18

Oei hopelijk geen gedoe meer ?
Ook weer een leuk pakket ! Fijn dat ie wel terecht is gekomen.

Wat heerlijk die fotos die nog na uitpakken van pakket blijven komen ook <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 17:32

Zo, bijgelezen. De hinth zegt me echt niets. De 4e uit de lijst is Nala. Dat is dan dus 'nummer 4'.
Iets anders kan ik niet bedenken, sorry.

En het is bij jeugdzorg zo dat als jeugdzorg een plek heeft voor een jongere, dat de gemeente dan nog steeds nee kan zeggen, want die moeten betalen. Dus dat loopt nu voor die probleemjongere die ik enige maanden terug 4 dagen heb opgevangen. Er is ergens plek, hij wil er ook wel naartoe, maar dan moeten de ambtelijke molens nog toestemming geven. En gemeentes werken niet zo hard in december.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 17:47

Wat een leuke kerstbalvis!

Jeugdzorg, ik heb er ook ervaring mee en dat is niet positief. :x

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 17:58

miccamaaike schreef:
Bienotje schreef:
Miccamaaike, ik mag jouw bedanken voor mijn pakket *\o/*

Toch? :+

Met lezen van de voorstelposts op p3 ben je de eerste waarbij de hints erg goed passende zijn iig.

Klopt helemaal! Graag gedaan, heb met plezier je cadeautjes uitgezocht! Eet smakelijk met z’n allen met het groene cadeau :D

Gaat vanavond open nu ik je heb geraden!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 18:07

Wat superleuk om de pakjes te zien en dat sommige ook al zo enthousiast gebruikt worden!

Ik zie dat sommigen nog struggelen met raden van hun santa. Heeft er iemand hulp nodig? :D met mijn puzzelskills komen we vast niet ver maar misschien is er een ander helder licht. :))

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 18:09

germie schreef:
Zo, bijgelezen. De hinth zegt me echt niets. De 4e uit de lijst is Nala. Dat is dan dus 'nummer 4'.

En het is bij jeugdzorg zo dat als jeugdzorg een plek heeft voor een jongere, dat de gemeente dan nog steeds nee kan zeggen, want die moeten betalen. Dus dat loopt nu voor die probleemjongere die ik enige maanden terug 4 dagen heb opgevangen. Er is ergens plek, hij wil er ook wel naartoe, maar dan moeten de ambtelijke molens nog toestemming geven. En gemeentes werken niet zo hard in december.

Dat klopt! :D alle icoontjes op de kaart verwijzen ook naar mij, terreinauto, hond, paard, hiken, bergen, linedance/western… maar de 4 had ik er voor de zekerheid bij gedaan hahaha. Heel blij dat de kerstbal het overleefd heeft!

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 18:14

Nala schreef:
germie schreef:

Dat klopt! :D alle icoontjes op de kaart verwijzen ook naar mij, terreinauto, hond, paard, hiken, bergen, linedance/western… maar de 4 had ik er voor de zekerheid bij gedaan hahaha. Heel blij dat de kerstbal het overleefd heeft!

Haha. Ja, die kerstbal is leuk. Die hangt bij de andere zeedierenkerstballen (mooi scrabblewoord).
Ik dacht eerst nog dat het briefje waar de tekst op stond ook een hint was, want daar stonden ook cowboyhoeden e.d. op. Maar kon dat niet zo snel linken. Dus ik had dat ook als hints moeten zien, haha. En inderdaad nu je het zegt herken ik het allemaal wel. Het had namelijk ook voor mij kunnen zijn. Hiken, westernrijden, auto (die was vorige week stuk), hondenbeet. Dus zo had ik het eerst bedacht. :+

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 19:04

Oohh wat een mooie pakketten komen er voorbij en wat ben ik blij dat mijn Santa ern beetje genadig is gebleven met de hints.
Ik zie dingen voorbij komen waar ik ook niet 123 was uitgekomen :+

SentirJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 20:21

Wat een geweldig pakket Santa :D of beter gezegd vlinder84

Afbeelding

Mijn vriend zei nog voor de grap op 1 van de hints Vlinder *\o/*

Afbeelding

Heb echt goed gelachen met de sokken. Alsof ik al niet zot genoeg was met de paarden :D de kussensloop gaat meteen de zetel in <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heel blij met al mijn cadeautjes <3

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 20:22

Neonlight schreef:
Die hangertjes vond ik dus ook voor een habbekrats bij de Kringloop, zag ze en vond ze ideaal om de pakketjes leuk mee te versieren. :)
Die cacao, ik had dus een blik van Droste gevonden, en ik had gelezen in een heel oud bericht dat je wel eens chocaledemelk dronk. Maar had bij jou dus wel echte chocolademelk bedacht, maken met melk opwarmen en echte cacao, die mooi bij het blik paste. Wat viel me dat tegen dat de meeste supermarkten niet eens meer cacao verkopen!
Zelf ben ik ook van het maken met echte cacao, probleem is alleen dat ik nooit melk in huis heb en er hier geen winkel in de buurt zit. :') Mijn cacao blijft zo'n beetje eeuwig in de kast staan. :))

De knuffels komen ook van de kringloop (eigenlijk bijna alles uit je pakket, kringloop of vlooienmarkt :)) ) maar heb ik wel uitgewassen. :)

Heerlijk, ik hou ervan, ouderwetse choco. En alles uit de kringloop of van de rommelmarkt maakt het nog leuker. Die knuffels zien er als nieuw uit.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 20:23

StonedRomy schreef:
Inmiddels heerlijk in zuid Frankrijk met de honden….. en knuffel _O-

[ Afbeelding ]

Geweldig <3

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 20:57

Wat een enorm leuke aparte kerstbal Germie. Echt heel goed bedacht van je SS.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 21:00

Leuke foto Ineke, Ravi kan rood goed hebben.

Aparte bal Germie, heb je meer van dit soort ornamemten?

Zijn die spullen met het paardenhoofd van je eigen paard, Sentir?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 21:06

marleen_88 schreef:
Leuke foto Ineke, Ravi kan rood goed hebben.

Aparte bal Germie, heb je meer van dit soort ornamemten?

Zijn die spullen met het paardenhoofd van je eigen paard, Sentir?

Ja, ik heb een krab, nog een vis, een zeepaard. Allemaal officieel kerstballen, maar ze hangen het hele jaar door aan een lamp hier. :D Als het morgen licht is en ik vergeet het niet kan ik wel even een foto maken. Ik heb ook nog een kerstman op een schildpad, maar die staat op de vensterbank. Die is van plastic, dus geen glas.
En ik heb nog een camera als kerstbal, ook eens gekregen wegens mijn hobby fotografie.

Volgens mij wachten we ook nog op foto's van Banjer van de Luwak Koffie. :Y)
Banjer, ik wil weten of je vriend het lekker vindt. Want zelf drink ik ook geen koffie, haha. En ik weet ook niet hoe je het moet zetten, er zat wel een filter bij, maar geen gebruiksaanwijzing. :P

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 21:26

Wat een toffe pakketten weer, maar proef wat een moeilijke hints en puzzels bij sommigen :') blji dat mijn SS het niet te ingewikkeld had gemaakt